روزنامه آلمانی بیلد، جزئیات بیشتری از بیست دقیقه آخر مکالمات صورت گرفته قبل از سقوط هواپیمای ایرباس ای 320 شرکت هواپیمایی جرمن وینگز، منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،بنابر این گزارش که از مکالمات ضبط شده در جعبه سیاه این هواپیما بدست آمده، خلبان این هواپیما در حالی که به در کابین می کوبیده به همکارش، آندره آس لوبیتس، می گفته" :این در لعنتی را باز کن."

او همچنین با یک شیء فلزی که احتمالا یک تبر بوده تلاش کرده تا در را باز کند، اما سپس صدای شیون و فریاد مسافران شنیده می شود و هواپیمای حامل 150 مسافر و خدمه به کوه برخورد می کند.

آخرین گزارشها از جستجو در آپارتمان این کمک خلبان آلمانی از کشف داروهای ضد افسردگی حکایت دارد و این که او بدلیل نگرانی از آینده شغلی اش دچار اختلالات روانی بوده است.

با این حال یک منبع پلیس در فرانسه اظهار داشته که مشکل فنی را نیز نباید از نظر دور داشت.

جعبه سیاه دوم این هواپیما که روز سه شنبه سقوط کرد هنوز پیدا نشده است.

همچنین روزنامه های وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز چاپ ایالات متحده آمریکا گزارش دادند که کمک خلبان پرواز سرنگون شده ۹۵۲۵ در بیمارستان دانشگاه دوسلدورف برای مشکل بینایی تحت درمان بوده است.

منبع : یورونیوز

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    69 19
    خبر این هواپیما هم شده مثل مذاکرات هسته ای، هر هفته یک چیز جدید ولی آخرش معلوم نیست
  • اعصار IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    172 7
    واقعا ببین هواپیما از سقوطش یکهفته نگذشته هم چیش رو شده حالا هواپیما طبس سقوط کرد آخر مشخص نشد علت اصلیش چی بوده واقعا حرفی برای گفتن ندارم