ایسنا نوشت: دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز با علی شمخانی نمایده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون انتفاضه مردمی و تحولات فلسطین با وی گفت‌وگو کرد.

علی شمخانی با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران و ضرورت مقابله مستمر با سیاست‌های سرکوب‌گرانه رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان تاکید کرد:‌ امروز حامیان فلسطین در سراسر جهان معتقدند تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم ، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.

نماینده مقام معظم رهبری افزود: اسراییل شریک راهبردی گروه‌های تروریستی و تکفیری است و ارائه سلاح، درمان مجروحان و کمک‌های اطلاعاتی بخشی از این همکاری‌ها برای کشتار مسلمانان و تشدید درگیری‌ها در کشورهای اسلامی است.

شمخانی با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای وابسته به صهیونیسم بین‌الملل در خصوص تاثیر توافق هسته‌ای بر روند حمایت جموری اسلامی از فلسطین و آرمان جهاد اسلامی در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: این توافق نشان روشنی از قدرت نرم جمهوری اسلامی در مقابله با نظام سلطه بوده و اراده و قدرت ما را برای پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی مضاعف نموده است.

رمضان عبدالله نیز در این دیدار با تقبیح حاکم شدن سیاست‌های تفرقه آمیز در جهان اسلام که موجب کاهش حساسیت نسبت به فلسطین و ضرورت استیفای حقوق مردم مظلوم آن شده است اظهار داشت: برخی کشورهای عربی با تلاش برای مقابله با جمهوری اسلامی که عامل ثبت و صلح در منطقه است مسیر تضعیف جبهه مقاومت و همکاری با دشمنان جهان اسلام را می‌پیمایند.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =