پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار ویدیویی از دو سارق آدم‌کُش از شهروندان خواست که این افراد را شناسایی کنند.

 

 

 


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت؛ در ساعت 17 روز نهم اسفندماه سال گذشته یک فقره قتل در محدوده غرب تهران به مرکز فوریت های پلیسی مخابره شد که با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر به صورت پیاده و با همراه داشتن دو قبضه اسلحه کمری، اقدام به قتل شخصی به نام سعید . پ 57 ساله کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

 

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل وقوع جنایت و انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از اهالی و کسبه محل شدند که شاهد صحنه جنایت بوده اما به علت مسلح بودن هر دو سارق به سلاح کمری و خشونت بالای آنها، موفق به کمک رسانی به مقتول نشدند.

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود گفتند: دو مرد حدودا 40 الی 45 ساله ناگهان به سمت متوفی حمله ور شده و با نشان دادن اسلحه قصد سرقت از او را داشتند که با مقاومت وی روبه‌رو شدند و نهایتا سارقین با شلیک دو گلوله فرد را به قتل رسانده و خودشان از محل متواری شدند. همچنین در تحقیقات از خانواده مقتول ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول از چندی پیش برای تأمین هزینه عمل جراحی اقدام به تهیه وام از یکی از شعبات بانکی کرده و در روز جنایت قصد داشته تا مقدمات انجام عمل جراحی را آماده کند که سارقان اقدام به سرقت کیف دستی و کشتن وی کرده اند.

حال با توجه به حساسیت ایجاد شده درباره پرونده و در ادامه اقدامات پلیسی برای شناسایی متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر و فیلم به دست آمده از هر دو متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی از سوی مقام قضایی صادر شده است، لذا شهروندان در صورت شناسایی هویت این دو جنایتکار، هرگونه اطلاعات در خصوص مشخصات و مخفیگاه آنها را به صورت شبانه روزی با شماره تماس های 51055123 و 51055141 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

گفتنی است تصاویر این قاتلین در تاریخ 18 اردیبهشت ماه برای شناسایی منتشر شده بود اما به دلیل عدم شناسایی عکس‌ها، دستور انتشار بدون پوشش فیلم هر دو متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی از سوی مقام قضایی صادر شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    77 0
    تصویر واضح نبود. این رو باید دوستان و آشنایان یا اقوام قاتل شناسایی کنند اونهم از روی حرکات بدن و آشنایی که از قاتل دارند
  • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    73 3
    حالا اگر دستگیر بشوند مشخص میشه که قبلا سابقه شرارت داشتند و بعد از یک ریشه یابی ازاد شده اند
  • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    41 4
    باز الان عده ای میگند دلیلش فقره ولی برای اطلاع ان ها بگم که طرف زورگیری میکرده ولی هم خونه داشته و هم ماشین با پول زور گیری دو سفر یک هفته ای رفته بود تایلند
  • سعید A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    85 8
    حالا چرا موسیقی ترسناک گذاشتین ؟ جو گرفته شماها رو هم ؟
  • بی نام A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    6 27
    يه راهنمايي: اينكه جلوتر راه ميره به نظر ميرسه دستش رو يكي دو بار زد به ديوار خوب همين ميشه اثر انگشت و دي ان اي
    • بی نام A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
      9 0
      خودتو به یه چشم پزشک نشون بده
    • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
      11 0
      فیلم زیاد می بینی؟؟
    • بی نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
      17 1
      متشکر پروفسور بابت راهنمایی و کمک بزرگی که کردی
  • بی نام A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    22 0
    تصاویرش واضح نیست و باید از تلویزیون هم پخش بشه
  • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    24 0
    من فیلم خیلی واضح تر از اینها رو از سارق دو لاستیک ماشینم بردم کلانتری منطقه، مامور کلانتری گفت واضح و قابل شناسایی نیست. حالا آقایون نیروی انتظامی انتظار دارند ما از روی این تصاویر ناواضح براشون قاتل بگیریم؟