علیرضا منصوریان حالا جدی ترین گزینه استقلالی ها برای هدایت این تیم است.


داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین:یکسال دیرتر اما سرانجام علیرضا منصوریان به نیمکت استقلال می رسد. سال قبل و بعد از سومی اش در لیگ برتر منصور پورحیدری اعتقاد داشت او هنوز برای هدایت آبی ها پخته نیست اما حالا دیگر این نظر را ندارد و می گوید برد تیم علیرضا برابر پرسپولیس برانکو نشان داد او چقدر آماده شده و حالا وقتش است اسقلال نیمکتش را به این جوان بسپارد. حتی اگر مسعود معینی بگوید اسقلال مثل پرسپولیس نیاز به یک رنسانس دارد و به نظر زوج اسکوچیچ و فرهاد مجیدی بهتر از منصوریان تنها باشند اما حالا هم هواداران تیم آبی و هم دیگر اعضای هیات مدیره و وزارت ورزش نظر مثبتی به منصوریان دارند و بخت او برای هدایت آبی ها بیشتر است. منصوریان که دیگر پیشنهاد های امسالش را برای استقلال رد کرده ، با نتایج آبی ها در جام حذفی ، از همین امروز آماده است تا با پذیرش شرط هایش برای هدایت استقلال ، تیم را به او بسپارند. تیمی که برای بسته شدن ، بیشتر از رقیب سنتی اش کار می برد.

منصوریان البته برای آمدن به استقلال می داند که تیم فنی اش باید تقویت شود. هرچند زوج علی چینی و محمد خرمگاه مثل همیشه کنار او هستند و ساعت ها در روز وقت می گذارند و سعی می کنند فوتبال آنالیز کنند ، اما او در برنامه هایی که به استقلال ارائه داده است ، یک دستیار خارجی معرفی کرده که پیشینه موفقی در فوتبال ایران دارد و می تواند با حضورش در کنار آبی ها بخش عمده ای از دغدغه های همیشگی این چند سال استقلال را برطرف کند. منصوریان البته برای نوسازی استقلال ، نام هایی را می تواند در درون زمین برای ترمیم تیم ، اضافه کند که شاگردان این چند ساله اش بوده اند ، جوان هستند و از بهترین های این چند ساله اخیر لیگ برتر. بازیکنانی مثل وحید امیری و کاوه رضایی و ...

به این جمع البته می توان تیم آنالیز جوان منصوریان را هم افزود. گروه صالح مصطفوی و مهدی خانبان که علیرضا اعتقاد بسیاری به سبک کارشان دارد و تقریبا تمام زندگی شان را در این چند سال به پای آنالیز دقیق بازی های نفت ، حریفانش و ساخت شماتیک از تمرینات داشتند.

منصوریان که در این چند سال از تجربه همکاری با کی روش و سال های بازی در اروپا ، سعی کرده یاد بگیرد تنوع تمرینات چقدر در بالا بردن روحیه و نشاط بازیکنان موثر است ، این برگ برنده جذابیت تمرینی را هم به تیم تزریق می کند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که در سه فصل گذشته ، بازیکنان سرشناس آبی ها را تمرین زده کرده بود.

جوانی ، میل و اشیاق به کار و هیجانی که منصوریان به استقلال تزریق می کند شاید گم شده ای باشد که بتواند او را در یکی از دو تیم محبوب پایتخت موفق کند ، اگرچه او جوان است و اگر حمایت نشود ، ممکن است تمام این پیش بینی ها محقق نشوند و یک استعداد بزرگ در مربیگری ایران ، سوخت شود.

 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =