تسنیم نوشت:

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: گروهک‌های تروریستی قصدشان نزدیکی به مرزهای کشور است اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستند و این اجازه را به هیچ‌کس نخواهند داد.

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان سیزدهمین دوره رزم مشترک دانشجویان دانشگاه افسری ارتش، گفت: دکترین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاعی و امنیتی و مبتنی بر بازدارندگی است و نیروهاس مسلح بر مبنای  این نقشه راه هدف گذاری و برنامه ریزی کرده و در این مسیر حرکت می کند. یعنی ما قصد حمله به هیچ کشوری را نداریم در جنگ با صدام هم به کشور ما حمله شد و ما از خود دفاع کردیم. ما با ساختن انواع سلاح و تجهیزات و نیروهای آماده، بازدارندگی ایجاد می کنیم تا هیچ‌کس خیال خام تجاوز به کشورمان را در سر نپروراند.

پوردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز ما با تهدیدات تازه ای روبرو هستیم و دشمن متوجه شد که قطب قدرت اسلام از وحدت بین شیعه و سنی در جهان در حال شکل گیری است. عراق و افغانستان را اشغال کرد ولی هدف اصلی آنها ایران بود که هرگز موفق نشد و بعد از اینکه در عراق و افغانستان زمین گیر شد، راهبرد خود را تغییر داد و راهبرد مذهب علیه مذهب را برگزید و در همین راستا گروهک‌های تکفیری تروریستی را راه اندازی کرد تا چهره اسلام را تخریب کند. این گروهک‌های تروریستی قصدشان نزدیکی به مرزهای کشور است اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستند و این اجازه را به هیچ‌کس نخواهند داد.

وی در پایان گفت: شما خون تازه ای هستید که در رگ‌های یگان‌های ارتش جاری می‌شوید. این لباسی که امروز برتن شما است دیروز بر تن شهید آبشناسان شهید صیاد شیرازی و دیگر شهدای عزیزمان بوده است پس ما باید راه آن ها را ادامه دهیم. اگر الان مردم احساس امنیت و آرامش دارند می دانند شما در پادگان ها آماده‌اید. مسئولین ما هم بعد از خدا و مقام معظم رهبری (حفظه الله) پشتشان به نیروهای مسلح گرم است که در جوامع بین المللی با عزت از حقوق ملت ایران دفاع می کنند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =