ایسنا نوشت:

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جهموری اسلامی ایران گفت: تا زمانی که پیرو ولایت فقیه باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم به مملکت ما آسیب نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در جمع فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه تیپ 228 شهید سرلشکر ابراهیم ثابت‌سقز، با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: امروز دشمنان ما به حقانیت ایران اسلامی در داشتن دانش صلح آمیز هسته‌ای ایمان دارند و با هدف ایجاد اختلاف و بازداشتن کشور از تاثیرگذاری در منطقه، خواهان دستیابی ایران به آن نیستند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه ایران اسلامی همواره تاثیر بسیار مهمی در تحولات منطقه و جهان دارد افزود: این جایگاه مرهون خون شهیدان و فداکاری و از جان‌گذشتگی ایثارگران است. شهدا درس پاسداری و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان را به ما آموختند پس برای تداوم پیروزی‌ها باید از شهدا درس آموخت و فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی را حفظ کرد.

وی در پایان به تشریح برخی از ویژگی های الگوی فرماندهی مطلوب از منظر فرماندهی معظم کل قوا پرداخت و ایمان، معنویت، اراده، صبر، استقامت، توکل، خودسازی فردی، روحیه فداکاری و ایثار را از جمله ویژگی‌های یک فرمانده مطلوب از منظر فرماندهی معظم کل قوا برشمرد.

2727

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =