برانکو ایوانکوویچ با مسولان پرسپولیس جلسه داشت و پس از این جلسه هم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او ابتدا درباره این جلسه توضیح داد: «جلسه‌ای داشتیم که مرسوم است و موضوعات را یک به یک مرور کردیم. در این جلسه در خصوص بازیکنان و اردویی که قرار است برگزار کنیم و کمپی که باید جایگزین شود، گفت‌وگو کردیم. دیگر صحبت‌های ما در خصوص نقل‌وانتقالات، جذب بازیکنان، بحث آکادمی و دیگر مشکلات باشگاه بود.»
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه وضعیت مذاکره با مدیربرنامه‌های ضرغام اسماعیل به چه نتیجه‌ای رسیده است، توضیح می دهد: «اکنون فقط در حال مذاکره هستیم. این مذاکرات نیز همیشه دو جانبه است و هر دو طرف باید علاقه نشان دهند، چون بهترین وجه مذاکرات همین است. این بار کارگزار هر دو طرف در مذاکرات حضور داشتند و این یعنی علاقه برای ملحق شدن ضرغام به پرسپولیس وجود دارد. اگر این کار صورت بگیرد کار بزرگی انجام شده است و من امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»
برانکو درباره اینکه چقدر احتمال دارد وحید امیری هم به جمع بازیکنان پرسپولیس بپیوندد، می گوید: «خیلی سخت است که شما یک مهاجم نوک گلزن واقعی پیدا کنید و اگر هم پیدا شود،‌ قیمت این بازیکنان وحشتناک بالاست. همانطور که خودتان در فوتبال جهان شاهد هستید، در خصوص بازیکن بازیساز هم شرایط همین است و این نوع بازیکنان کم پیدا می‌شوند.»
او ادامه می دهد: «یک مربی باید تلاش خود را انجام دهد تا تیمش را به خوبی درست کند، اما درک کنید که راجع‌به بازیکنان نباید اسمی ببریم. تا چیزی قطعی نشود نباید نام‌ها به میان بیایند. در خصوص جذب این بازیکنان هم گاهی اوقات همه چیز از دست ما خارج می‌شود، چراکه باشگاه بحث بودجه‌ای دارد و بازیکنان هم امیال خودشان را دارند. در خصوص این بازیکنان که در نقل‌وانتقالات نام آنها برده می‌شود، معمولاً نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =