یک هواپیمای شخصی سعودی از نوع امبرایر فینوم 300 در نزدیکی منطقه فارنبوروی همپشایر واقع در شمال شرقی بریتانیا سقوط کرد و بنا بر گزارش سخنگوی رسمی فرودگاه بلاک بوش هر چهار سرنشین این جت شخصی کشته شدند.

 

 

 

بر اساس این گزارش هواپیمای یادشده در ساعت 3:09 به وقت محلی هنگامی که می‌خواست در باند فرودگاه فرود آید با یک خودرو برخورد کرده و دچار انفجار شد که در نتیجه آن به کلی منهدم شد.

به گزارش روزنامه بریتانیایی دیلی میل این هواپیما متعلق به خانواده بن لادن بود و بر اساس اطلاعات رسانه‌ای قربانیان سانحه مادر سعد بن لادن، سناء بن لادن، دکتر زهیر هاشم همسر سناء و خلبان هواپیما سرنشینان هواپیما بودند.

گفتنی است که پیشتر نیز "محمد بن عوض بن لادن" در اثر برخورد هلیکوپترش به کوهستان شهر طایف کشته شده بود و سپس پسر وی نیز در سانحه سقوط هواپیمای شخصی‌اش در ایالت تکزاس آمریکا کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری پرس اسوسیشن این هواپیما در راه بازگشت از میلان ایتالیا به بریتانیا دچار سانحه شد. به گفته اداره هوانوردی بریتانیا هواپیمای خانوداه بن لادن پیش از فرود یک چرخش غیر معمول بر فراز فرودگاه کرده و هنگامی که در پایان این چرخش آماده فرود می شد با برخورد به یک اتومبیل که در پارکینگی برای فروش خودروها در نزدیکی فرودگاه پارک شده بود برخورد و سقوط کرد.

منبع: العربیه

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    4 2
    کار خدا رو ببینبن لادن بزرگترین کشتار با هواپیما رو رقم زد و حالا اعضای خانواده خودش دارن دونه دونه تو سانحه هوایی کشته میشن
  • عبیدی RU ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    4 2
    انشاء الله نسل شان منقرض بشه.
  • حق طلب RU ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    6 0
    به نظر شما اعلام مرگ عمر و حقانی و اعضای خانواده بن لادن تصادفیه دیگه