روز گذشته، مخاطبان سرویس مشکلات مردم مسائلشان را با این رسانه در میان گذاشتند.

به گزارش خبرآنلاین، بالا رفتن غیر منطقی هزینه گاز، تحویل نگرفتن خودروی پارس تندر، مشکل استخدام در دانشگاه فرهنگیان و دیر شدن اعلام نتایج آزمون استخدامی از مشکلاتی بود که روز گذشته مطرح شد.

سایر مشکلات را در ادامه بخوانید:

 

حوزه

شرح مشکل

اقتصادی و اشتغال

هزینه گاز به صورت غیر منطقی بالا رفته

 

من يه خودرو پارس تندر تحويل تيرماه ٩٤ پيش خريد كردم. وقتى به نمايندگى بوشهر مراجعه ميكنم با پوزخند بهم ميگن: "تير ٩٤ تازه دعوتنامه هاى تحويل مهر ٩٣ داره مياد" اما حالا ميبينم تو سايتشون پيش فروش براى تحويل آبان ٩٤ گذاشتن. لطفا پيگيرى كنيد ببينيد چيكار دارن ميكنن؟ تكليف ما چيه؟ چرا هيچ جوابى به مردم نميدن؟ ممنون از سايت خوبتون و اين بخش خيلى خوب

 

با سلام پدرم با 30 سال سابقه بیمه در شهرداری بازنشست شد اما همکاران وی با سابقه کمتر ماهیانه 1 میلیون و 700 هزار تومان دریافت میکنن اما پدرم 1 میلیون و 200 هزار تومان .تنها پدر من نیست بلکه چندین نفر از همکارانشون این مشکل رو دارن به دیوان عدالت اداری هم شکایت کردیم هنوز جوابی ندادن .ما باید چکار کنیم؟؟؟

آموزش

مشکل ما، دانشجویان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان، که شما لطف کردید و تا مرحله ای پیگیری کردید، انتخاب دانشگاه فرهنگیان و ترجیح اون به دانشگاه های برتر مثلا در مورد من دبیری زبان فرهنگیان به جای دوره روزانه ادبیات انگلیسی دانشگاه شیراز هست. لطفا از جناب آقای دکتر نوبخت پیگیری بفرمائید که چرا به وعده رسمی مندرج در دفترچه انتخاب رشته سال 93 عمل نمیشه....ما جمعیتی حدود 12000نفر هستیم.

 

مشکل استخدام ما ورودی های 93 دانشگاه فرهنگیان را از اقای دادگر رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان جویا شوید...روز چهارشنبه ایشون جلسه ای با اقای فانی و اقایان دیگر داشتند و ما منتظر خبری از ایشان هستیم.لطفا چیگیری کنید12000 نفر چشم انتظارند.

 

ممنون از زحمتی که کشیدید و مشکل استخدام قوه قضاییه رو از آقای نوبخت پرسیدید , ولی مشکلی که وجود داره اینه که ایشون یه اشاره مبهم کردند که توتافقاتی صورت گرفته درصورتیکه سخنگوی قوه قضاییه گفتن بودجه تخصیص داده نشده و ضمنا نوبخت اشاره کرد که در جریان اینکه این موضوع مربوط به سال ۹۲ هست یا نه بی اطلاعم , لطفا درد ما رو از ایشون دقیقتر سوال کنید.

 

با سلام متاسفانه علیرغم گذشت سه سال از ثبت نام مسکن مهر پردیس و پرداخت 38 میلیون تومان و برداشت کامل وچه مذکور از حساب توسط شرکت عمران و بانک مسکن حتی قراردادی با اینجانب تا این لحطه منعقد نگردیده است و هر بار که بابت پیگیری وضعیت به شرکت عمران مراجعه می کنم می فرمایند هنوز نوبت شما نرسیده است زمان ثبت نام می گفتند آورده هر متقاضی زودتر واریز گردد زودتر قرارداد منعقد میگردد اما حالا می فرمایند اولویت با آنهایی هست که زودتر ثبت نام کرده اند واقعا چرا وزارت راه وشهرسازی پیگیری نمی نماید؟؟؟ آیا این کلاهبرداری نیست؟

پلیس

به تازگی دزدان با ظاهری موجه و با خودرو و بدون هیچ دغدغه ای به مجتمع های آپارتمانی مراجعه کرده اند و در قالب تعمیرکار آسانسور و نظافت چی و سایر شگردهای دیگر اقدام به سرقت لوازم منزل واحدهای مسکونی حتی با قفل و و بستهای آن چنانی هم می کنند. در آخرین کاری که با مجتمع مسکونی ما در قاسم آباد مشهد چهارراه ورزش انجام شد در قالب تعمیر کار آسانسور اقدام به سرقت کپسولهای آتش نشانی از همه طبقات از بالا تا پایین کرده اند. تعداد 6 یا 7 کپسول آتش نشانی بزرگ و کوچک را با خود برده اند و ساختمان را آماده برای طعمه حریق رها کرده اند. در وقایع اتفاقیه و رسانه های گروهی بنده چیزی از سرقت کپسول آتش نشانی ندیده بودم لذا برای تنویر افکار بدین وسیله خبرش را برایتان فرستادم. با سپاس

سلامت

هزینه های درمانی و دندانپزشکی با درآمد عموم مردم متناسب نیست

 17304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =