جکی چان پس از رابرت داونی‌جونیور، دومین بازیگر پردرآمد جهان در سال 2015 شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جکی چان در فهرست اعلام شده از 100 چهره مشهور پردرآمد جهان در نشریه فوربز، رتبه 38 را از آن خود کرد. او از معدود بازیگرانی است که فیلم‌هایش هم در چین و هم در آمریکا موفق است. در این فهرست که از سوی نشریه فوربز منتشر شده، فلوید می‌ودر بوکسور آمریکایی با 300 میلیون دلار درآمد در رتبه نخست پردرآمدترین افراد مشهور قرار گرفت.

جکی چان بازیگر هالیوود در رتبه 38 قرار دارد. محبوبیت او در شرق و غرب جهان باعث شده است، که این بازیگر امسال درآمدی برابر با 50 میلیون دلار داشته باشد و پس از رابرت داونی‌جونیور تبدیل به دومین بازیگر مرد پردرآمد شود.

جکی چان در آخرین حضور خود در لس‌آنجلس، به یک مهمانی در خانه ویل اسمیت رفت. جمعی از ستارگان هالیوود در این مهمانی حضور داشتند. چان پس از صرف شام لیوان آب خود را که تا نیمه پر بود برداشت و پای یک گلدان خالی کرد. بازیگر «ساعت شلوغی» در پاسخ به سوال ویل اسمیت درباره دلیل کار خود، اینگونه گفت :«مردم در لس‌آنجلس و پکن، حتی با وجود کم‌آبی، آب را هدر می‌دهند. من سعی می‌کنم، از هدر رفتن آب جلوگیری کنم.»

صرفه‌جویی در مصرف آب تنها موضوعی نیست که بازیگران هالیوود باید از جکی چان بیاموزند. جکی چان یکی از چهره‌های فعال در کارهای بشردوستانه و حفاظت از محیط زیست است. او به عنوان سفیر حس‌نیت سازمان ملل، یک موسسه خیریه به نام خودش نیز راه‌اندازه کرده است.

منبع : فوربز / 30 ژوئن

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =