مخالفت کارگردان بزرگ هالیوودی با ساخت دوباره فیلم‌های قدیمی

رابرت زمکیس کارگردان آمریکایی برنده جایزه اسکار، با جریان فعلی حاکم بر سینمای هالیوود برای ساختن دوباره آثار موفق قدیمی مخالف است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رابرت زمکیس برخلاف جریان حرکت این روزهای سینمای هالیوود، هیچ‌گونه تمایلی برای دوباره ساختن فیلم‌های موفق گذشته خود ندارد.

زمکیس در گفتگویی با روزنامه دیلی‌تلگراف در پاسخ به پرسشی برای ساخت دوباره سری ‌فیلم‌های موفق «بازگشت به آینده» گفت که تصمیمی برای ساخت دوباره این فیلم ندارد. او به دیلی‌تلگرافت گفت :« تا زمانی که من و نویسنده فیلم زنده‌ایم، این اتفاق نخواهد افتاد.»

این کارگردان برنده جایزه اسکار با بیان این مطلب که، احتمالا هالیوود پس از مرگ او به دنبال راهی خواهد بود تا این دوباره این فیلم را به سینماها بازگرداند، گفت :«آنها پس از مرگ من اینکاررا خواهندکرد، مگر اینکه بازماندگان من راهی برای متوقف کردن این کار پس از مرگم انجام دهند.»

زمکیس با اشاره به اینکه در قرارداد اولیه او با کمپانی یونیورسال قید شده است که، تصمیم نهایی برای ادامه ساخت این فیلم بر عهده او و نویسنده فیلم است، گفت تا زمانی که ما زنده‌ایم این اتفاق نخواهد افتاد.

کارگردان «قطار سریع‌السیر قطبی»، به سوالی در مورد دلیلش برای مخالفت با دوباره ساختن فیلم، اینگونه پاسخ داد :«به نظر من دوباره ساختن فیلمی که در گذشته موفق بوده کار درستی نیست، این کار همانند این است یک نفر بگوید : بیایید دوباره «همشهری کین» را بسازیم. به نظر احمقانه می‌رسد نه؟ چرا یک نفر باید این کار را انجام دهد؟»

منبع : هالیوودریپورتر/ 29 ژوئن
۵۷241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =