باهنر: گروه‌های سیاسی ازتبلیغات زودهنگام انتخاباتی بپرهیزند/ رزمایش اخیر نتیجه توان مهندسی داخلی بود

مهر نوشت:

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: کشور نه پول و نه زمان آن را دارد که برخی گروه های سیاسی بخواهند دست به تبلیغات زودهنگام بزنند.

محمد رضا باهنر روز جمعه در جمع مردم سیرجان اظهار داشت: امروز باید با تمام توان به سمت حل مشکلات و توسعه کشور پیش برویم و سعی کنیم مشکلات مردم و کشور را حل کنیم در چنین شرایطی جامعه حوصله آغاز تبلیغات زود هنگام انتخاباتی را ندارد و باید از این امر پرهیز شود.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی توصیه می کنم گروه های سیاسی بحث های انتخاباتی را در جمع خودشان مطرح و پیگیری کنند و در سطح کلی به فکر حل مشکلات جامعه باشند.

وی افزود: هم اکنون کشور نه پول و نه زمان آن را دارد که تبلیغات زود هنگام شروع شود به خصوص این رقابت ها در دستگاه های دولتی نباید تسری یابد.

وی در خصوص استان کرمان و شهرستان سیرجان گفت: کرمان دارای پتانسیل های بالای معدنی، کشاورزی و صنعتی است و باید از این پتانسیل ها در راستای رفع محرومیت ها و توسعه استان بهره گرفته شود.

رزمایش اخیر نتیجه توان مهندسی داخلی بود

باهنر ادامه داد: خوشبختانه در این مسیر گام های خوبی برداشته شده و باید ادامه یابد.

وی از سیرجان نیز به عنوان یکی از قطبهای معدنی به خصوص در بخش معادن گل گهر یاد کرد که می تواند کشور را در زمینه های فولاد بی نیاز کند.

وی به روز مهندس اشاره کرد و گفت: یکی از سرمایه های استان کرمان نیروهای انسانی زبده و متخصص است در این میان مهدنسان کرمانی از جایگاه قابل قبولی در صنعت کشور برخوردارند.

وی ادامه داد: برای یک فرد متخصص راه بسته شود ندارد بلکه خودش راهی می سازد و مشکلات را از پیش رو برمی دارد و به سمت پیشرفت و توسعه گام برمی دارد.

باهنر افزود: امروز می بینیم که متخصصان داخلی لرزه براندام دشمن انداخته اند و در زمینه های انرژی هسته ای، نانو، هوا فضا و ... پیشرفت های چشمگیر داشته اند و همین رمز موفقیت کشور است به طور مثال در رزمایشی که انجام شد تمام تجهیزاتی که ارائه شد ساخت متخصصان داخلی بود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    5 2
    بسمه تعالی این آقا کیه که برای دیگران تعیین تکلیف می کنه؟ خودش ادعا کرد که احمدی نژاد را برای دستگرمی جهت آماده سازی برای ریاست جمهوری علی رغم تخلفاتش در اردبیل و مخالفت وزیر اطلاعات، بالاخره به شهرداری تهران رساند.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    5 2
    گروه های داخلی به استثنای گروه های مرتبط با ایشان از تبلیغات زود رس به پرهیزند و پیشرفت های داخلی محصول کار مهندسین بزرگی مثل ایشان و اقای احمدی نژاد است.