ماجرای حضور پوتین در ایران و دیدارش با رهبری، به موضوع مذاکرات امروز مجلس نیز رسید.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور روسیه تقدیر و تشکر کرد. اینجا را ببینید.

علی مطهری از ارائه گزارشی به مقام معظم رهبری در مورد فاصله از سبک زندگی اسلامی و نزدیکی به سبک زندگی غربی، افزایش نرخ طلاق، اعتیاد و حاشیه‌نشینی شهرها خبر داد که موجب تاثر ایشان شد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

علی مطهری از ارائه گزارشی به مقام معظم رهبری در مورد فاصله از سبک زندگی اسلامی و نزدیکی به سبک زندگی غربی، افزایش نرخ طلاق، اعتیاد و حاشیه‌نشینی شهرها خبر داد که موجب تاثر ایشان شد. اینجا را ببینید.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی فقط 110 هزار مورد تامین مالی را تعهد کرده است و بیش از آن را تقبل نمی‌کند. اینجا را ببینید.

فرهنگ

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تداخل مواد دارویی مصرف شده در دور تازه شیمی درمانی خود تشنج کرده و در بیمارستان بستری شد. اینجا را ببینید.

به مناسبت ایام اربعین حسینی، مستند داستانی "خاله بتول" امشب ساعت 21 از شبکه افق سیما پخش می‌شود. اینجا را ببینید.

 جامعه

چندی پیش یک ایرباس 321 روسی شرم الشیخ مصر را به مقصد سنت پترزبورگ ترک کرد، گفته می‌شود این هواپیما با بمب منفجر شده است. بمبی که احتمالا زیر صندلی این دختر 15 ساله قرار داشته. البته امکان اینکه بمب زیر صندلی زن 77 ساله قرار داشته هم وجود دارد.  اینجا را ببینید.

 شامگاه دوشنبه 24 آبان بخش‌هایی از اندام‌های یک زن در سطل‌های زباله در میدان شوش پیدا شد و ساعاتی بعد نیز بخش‌های دیگر از جسد نیز در سطل زباله در خیابان مولوی پیدا شد. اینجا را ببینید. 

بین الملل

براساس گزارش امروز (سه‌شنبه) آژانس جاسوسی کره‌جنوبی، رهبر جوان کره شمالی یکی از مشاوران ارشد خود را برای "باز آموزی" به مزرعه فرستاده است تا او را به خاطر ساخت و ساز نامناسب یک نیروگاه برق تنبیه کند! اینجا را ببینید.

رسانه‌های ترکیه می‌گویند نیروی هوایی این کشور یک جنگنده را در مرز با سوریه ساقط کرده است. گزارش‌های حاکی از این است که خلبانان این هواپیما با چتر بیرون پریده‌ است. اینجا را ببینید.

ورزش

سوم آذرماه که می‌شود یک نام خودش را در تقویم پررنگ می‌کند. اینجا را ببینید.

 علی کفاشیان در برنامه 90 گفت کارلوس کروش گفته اگر شرایط درست نشود بعد از بازی با عمان و هند از ایران می رود. بازی هایی که در عید 95 برگزار می شود. اینجا را ببینید.

دانش

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز به همراه مرسدس بنز مدل «اس - 600 گارد» برای حضور در نشست کشورهای صادرکننده گاز به تهران آمد. این خودرو را در حرکت و تست امنیت در مقابل تیراندازی و انفجار ببینید. اینجا را ببینید.

مقام‌های روسیه تائید کرده‌اند که یک فرونده جنگنده سوخو ۲۴ این کشور در منطقه مرزی سوریه و ترکیه توسط جنگنده اف-۱۶اس ترکیه سرنگون شده است.  اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

گوشی جدید کمپانی چینی ZTE مجهز به جدیدترین فناوری های از جمله نمایشگر خمیده و پردازنده اسنپ دراگون 820 است. اینجا را ببینید.

 کارکردن در شرکتی مانند اپل، چالش‌ها و مسائل خاص خود را به‌دنبال دارد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

فوتبال داعشی موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید.

در حاشیه بازگشایی کافه محل حادثه پاریس! اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

رئیس جمهور ونزوئلا و همسرش امروز در حاشه اجلاس گاز با روحانی ملاقات کردند. اینجا را ببینید.

وانت نیسان آبی که از گذشته های دور همچنان در حال تولید در ایران است و نیسانی که هم اکنون در دنیا تولید می شود. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

رئیس جمهوری روسیه در دیدار با عبدالله دوم پادشاه اردن از اقدام ترکیه در سرنگون کردن جنگده این کشور با عنوان جنایت نام برد. اینجا را ببینید. 

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تداخل مواد دارویی مصرف شده در دور تازه شیمی درمانی خود تشنج کرده و در بیمارستان بستری شد.اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبر

وانت نیسان آبی که از گذشته های دور همچنان در حال تولید در ایران است و نیسانی که هم اکنون در دنیا تولید می شود. اینجا را ببینید.

در تصویر زیر، لیلا حاتمی و علی مصفا را در کنار دو فرزندشان می‌بینید.اینجا را ببینید. 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =