ایران نوشت: نهم خردادماه سال 88 مأموران کلانتری تهرانپارس به خیابان سراج رفتند تا درباره یک درگیری مرگبار بین دو راننده تحقیق کنند اما ماجرا فراتر از یک درگیری معمولی بود چون یکی از شرکت‌کنندگان در دعوا به نام احسان بر اثر اصابت چاقو به گردنش بشدت زخمی شده و به بیمارستان الغدیر انتقال یافته بود. این جوان دقایقی بعد روی تخت بیمارستان جان سپرد.


با مرگ جوان 23 ساله پرونده وارد مرحله جنایی شد. خیلی زود عامل قتل به نام مهدی دستگیر و در بازرسی از خودروی وی مقداری کراک کشف شد. بررسی سابقه متهم نشان داد وی تاکنون سه بار به اتهام خرید و فروش موادمخدر دستگیر و زندانی شده است. مهدی در بازجویی‌ها گفت: آن روز من از خیابان سراج در حال حرکت بودم که احسان در مورد رانندگی‌ام به من اعتراض کرد. وقتی درگیری لفظی بین ما بالا گرفت احسان شاخه یکی از درختان را شکست و با آن شیشه خودروی مرا شکست. عصبانی شدم و چاقویی را که همراهم بود بیرون آوردم و با آن ضربه‌ای به گردن وی زدم سپس با خودرویم فرار کردم.
آن روز برای گرفتن موادمخدر به خیابان سراج رفتم که این جنایت به وقوع پیوست و باور کنید نمی‌خواستم احسان را بکشم!
صبح دیروز مهدی به اتهام قتل عمد از سوی قاضی قربان‌زاده رئیس شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران تحت محاکمه قرار گرفت. این در حالی است که این مرد به خاطر خرید و فروش موادمخدر از سوی دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده است.
بنابر این گزارش، در پایان سه قاضی عالیرتبه برای صدور رأی نهایی با هم وارد شور شدند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =