علیرضا منصوریان مربی تیم نفت درباره خود و تیم نفت صحبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ علیرضا منصوریان که با تیم نفت همین تازگی ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، همه تلاش خود را انجام می دهد تا این فصل بتواند تیم خود را قهرمان لیگ برتر بکند. البته نفت هم اکنون در انتهای جدول دست و پا می زند و با تیم فصل گذشته تفاوت زیادی دارد. منصوریان اما به شاگران خود اعتقاد زیادی دارد و به این تیم امیدوار است. مربی تیم نفت در مصاحبه خود با روزنامه خبر ورزشی درباره خودش و خیلی چیز ها صحبت کرده است. او درباره اتفاق تلخ اخیر در جامعه ورزش یعنی فوت هادی نوروزی می گوید : «نوروزی مظلوم بود و مظلوم رفت. » منصوریان یک نیم فصل سابقه مربی گری برای هادی نوروزی را داشته است. او همچنین درباره حضورش روی نیمکت در بازی مقابل استقلال هم حرف جالبی زده است. منصوریان که همیشه تعصب خود به استقلال را همه جوره نشان داده است می گوید : « پدرم در بازی مقابل استقلال به من گفت حق نداری از روی نیمکت تکان بخوری!

مربی نفت که قول داده بود 6 ماه زمان نیاز دارد تا پیام صادقیان را دوباره به روز های اوج برگرداند، در این کار تا حدودی موفق بوده است و درباره پیام میگوید : « پیام همه ی ماشین هایش را فروخته است و با پراید سر تمرین می آید! »

در این روز ها داستان قهر و ناراحتی بیرانوند بابت حضور نداشتن در ترکیب اصلی مقابل استقلال موجب عصبانیت منصوریان شده است. به حدی که مربی نفت بعد از بازی با آبی های پایتخت از این گفت که دیگر با دروازه بان تیمش رفتار گرم گذشته را ندارد. منصوریان در مصاحبه خود با خبر ورزشی هم درباره بیرانوند صحبت کرده است و گفته : «چوب خط بیرانوند پر شده است. »

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =