ایلنا نوشت: علی شکوری‌راد خاطرنشان کرد: هر اصلاح‌طلبی با هر عیاری٬ متحد ماست و دست همکاری به سوی او دراز می‌کنیم و رقیب هیچ جریان اصلاح‌طلب دیگری نیستیم و مسیری که باید بپیماییم را همراه هم طی خواهیم کرد.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران با تاکید بر اینکه ما ارکان نظام را به رسمیت می‌شناسیم، تصریح کرد: ممکن است با برخی در این ارکان اختلاف‌نظر داشته باشیم، اما خود را پاسدار ارکان نظام می‌دانیم و با کسانی که در این ارکان هستند و با آن‌ها اختلاف‌نظر داریم، تعامل می‌کنیم.

وی افزود: تلاش داریم که در جامعه متکثر از فرصت وجود مخالفان استفاده کنیم؛ چراکه وجود مخالفان باعث خواهد شد پایه‌های فکری ما قوی‌تر شود و با این رویکرد افق آینده ما روشن است و یقینا تجربه‌های ما به جامعه منتقل می‌شود و ما از این تجربه‌ها استفاده می‌کنیم و آینده را خواهیم ساخت.

اهم اظهارات شکوری راد به نقل از ایلنا را در ادامه می خوانید: 

اگر ظرفیت‌های گذشته محدود شدند، با گشایش بعد از انتخابات ظرفیت‌های جدید به دست آمده است و حزب اتحاد ظرفیتی جدید برای افرادی است که امکان سازمان‌دهی نداشتند.

(در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره مسائل سال ۸۸ ): رویکرد حزب اتحاد ملت ایران این است که در مورد مسائلی که در گذشته بوده و تلخی‌های زیادی داشته مطلبی مطرح نکند و نگاه حزب اتحاد ملت نگاه به آینده است.

 در متون حقوقی ما واژه فتنه تعریف نشده است و ما دریافتی از این واژه نداریم، مبنای ما قانون است و ما حزب اتحاد را پاسدار اصل نظام و جمهوری اسلامی و ارکان نظام می‌دانیم.

ما گذشته را به رخ نمی‌کشیم و به بحث نمی‌گذاریم و معتقدیم این مباحث به نفع کشور نیست و در جلسات خود از این بحث عبور می‌کنیم و نگاه به آینده داریم.

 خوب نیست که مخالفان به جای استدلال سیاسی با انگ زدن و ایجاد هراس مخالفان خود را از عرصه بیرون کنند. مخالفان به جای انگ زدن و بیرون کردن رقیب٬ به استحکام پایه‌های فکری خود بپردازند و دلیل ضعیف‌بودن خود را بررسی کنند و با استفاده از رانت قدرت در پی حذف جریان رقیب نباشند.

حزب اتحاد ملت ایران خود را اصلاح‌طلب و رئیس دولت اصلاحات را لیدر اصلاحات می‌شناسد و محوریت ایشان را به رسمیت شناخته و آن را تقویت می‌کند. در آینده هم ارتباط بیشتری با ایشان خواهیم داشت.

فشارهای قضایی و امنیتی وارد شده به اعضا جدی نیست و ما به دنبال تعامل با دستگاه‌های دیگر کشور هستیم.
 

27214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =