پیکان عابر پیاده را در بزرگراه آزادگان کشت

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده در پی تصادف با سواری پیکان خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی درباره این حادثه گفت: در ساعت 21:30 دیشب یک دستگاه سواری پیکان در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان محدوده یافت آباد در حال حرکت بود که ناگهان با یک عابر پیاده برخورد کرد.

مرادی با بیان اینکه در پی این حادثه عابر پیاده که پیرمردی 70 ساله بود در دم جان خود را از دست داد گفت: بررسی کارشناسان نشان داد که این مرد قصد عبور از عرض بزرگراه را داشته که دچار حادثه شده است.

وی درباره علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راننده پیکان را به دلیل بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو به میزان 50 درصد و عابر پیاده را نیز به دلیل عبور از محل غیر مجاز برای گذر از عرض خیابان به میزان 50 درصد مقصر این حادثه تشخیص داده و اعلام کرده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به این حادثه، ازعابران پیاده خواست تا برای عبور ازعرض خیابان و بزرگراه‌ها از پل‌های عابر یا زیرگذرها استفاده کرده و در صورت نبود چنین تجهیزاتی از خط کشی عابر پیاده عبور کنند.

وی همچنین از رانندگان نیز خواست حین رانندگی ضمن رعایت سرعت مطمئنه، توجه کافی به مسیر مقابل داشته باشند.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دوست IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    0 0
    اون کارشناسایی که 50 50 تشخیص دادن اگه با پیکان تو بزرگراه یکی بپره جولی خودشون چطور با احتیاط میزنن رو ترمز؟ چه میکنند؟پیکان اصلا هیچ امکاناتی نداره بیخود میکنن تولید میکنن
  • م RO ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    2 0
    بدبخت اون راننده مقصر عابره مگه میشه عابر بیاد تو بزرگراه
  • reza RU ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    2 0
    عابر پیاده در بزرگراه ؟؟؟؟؟؟ به پیکان چه ربطی دارد ؟؟؟؟؟