انتقاد دوباره کارلوس کروش از تنها ماندن تیم ملی

کارلوس کروش بار دیگر از تنها ماندن تیم ملی انتقاد کرد و گفت با این شرایط فوتبال ملی لطمه می خورد.

 

ایسنا نوشت: کا‌ر‌لوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی گفت: متاسفانه این واقعیتی است که بعد از تمام قول‌هایی که داده شد مشکلات مالی ما هم‌چنان پابرجاست. بسیار کار سختی است ادامه دادن کارها وقتی که حمایت ها و قول ها عملی نشود. واقعا ادامه دادن کار با این شرایط خیلی سخت است.

او افزود: آیا منطقی است که صحبت‌های قبلی را با این شرایط ادامه دهم؟ فکر نمی‌کنم که منطقی باشد. الان دیگر وظیفه مسئولانی است که بعد از جلسات متعدد به ما قول دادند که یک سری از کارها را انجام دهند و باید آنها در این باره صحبت کنند. جا‌م‌جها‌نی برای ما فردا شروع می‌شود. شما به من بگویید که چگونه این کار را بکنم و تیم را به جلو ببرم؟ اگر مشکلات را تکرار کنم مطمئنم که شخصی می‌آید و من را پسر بد و آدم بد فو‌تبا‌ل معرفی می‌کند. برای من این مساله مهم نیست. من از منافع فو‌تبا‌ل ملی ایران حمایت می‌کنم؛ چرا که باید این منافع تامین شود و سعی می‌کنم که بهترین کار را انجام دهیم. در این راه البته نیاز به حمایت هم داریم. بازیکنان ما نیاز به تجربه و بازی‌های بین‌المللی دارند. تنها راه پیشرفت همین است تا بتوانیم تیم بهتری را تشکیل دهیم.

کی‌روش اظها‌ر کرد: طبق جلساتی که در ماه‌های گذشته با کفاشیان داشتم قرارهایی گذاشته شد تا به موفقیت برسیم. الان دیگر زمان قول دادن نیست و باید به پیشرفت و موفقیت فکر کنیم. نتیجه‌ بسیار راحت است. اگر شخص بنده صحبت‌هایم اشتباه است این را به صورت رسمی اعلام کند. در این صورت من مسیر خودم را می‌روم ولی این شهامت باید وجود داشته باشد تا این تصمیم گرفته شود.

سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل در پاسخ به سوالی درباره لغو اردوی تیم ‌ملی در ترکیه بیا‌ن‌ کرد: به این سوال جوابی ندارم. تنها مطلبی که دارم این است که برای رسیدن به اهدافمان نیاز به وسیله داریم. درباره این که چرا این اردو لغو شده است، نظری ندارم.

 

وی در ادامه با تمجید از جوانان حاضر در تیم ‌ملی خاطر‌نشان کرد: این جوانان بازیکنان بسیار مستعد و آینده‌دار هستند. این بازیکنان استعدادهای خاصی هستند. ما ویدئوهای تمام بازی‌ها را با دقت دیدیم و بازیکنان را آنالیز کرده‌ایم. برخی از این بازیکنان از پتانسیل‌ بسیار خوبی برخوردارند ولی بار دیگر باید بگویم که تجربه با وعده و وعید و قول ایجاد نمی‌شود و این بازیکنان جوان نیاز به تجربه دارند. مساله‌ای را که علاقه دارم شما بدانید این است که تیم ‌ملی ایران با دو بازی دوستانه راهی جام ملت‌های آسیا می‌شود، ولی فلسطین با 9 بازی دوستانه وارد جام ملت‌های آسیا می‌شود. وقتی که شما به جام ملت‌های آسیا و جا‌م‌جها‌نی می‌روید و بازیکنانی با تجربه پایین در این ر‌قابت‌ها حاضر می‌شوند، کاملا حالت بخت‌آزمایی وجود دارد نه بحث توسعه فو‌تبا‌لی. یکی از این روزها دیر یا زود گلوله آخر شلیک می‌شود و شما از پا در می‌آید.

سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ا‌ضافه‌ کرد‌: روزی خواهد رسید که یک نتیجه‌ بد بگیرید و شش - هفت گل بخورید. بعد تمام این دوستان می‌گویند که بله! کی‌روش مربی بدی است. شخص من و کفاشیان این توافق را کردیم. آمادگی ادامه این بازی را نداریم. بازی که در نهایت باعث می‌شود ما از پا در بیاییم.

وی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره حضور برانکو در تمرین روز گذشته تیم ‌ملی در پاسخی کوتاه گفت: من و برانکو دوستی خیلی طولانی مدت و قدیمی با یکدیگر داریم.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    22 2
    آقای حسنی خو نماینده محترم وزارت ورزش چی شد اون وعده هایی که میدادین این وزارت ورزش هدفش نابودی فوتبال هستش اون از وضعیت سرخابی ها اینم از حمایت نکردن از تیم ملی
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    6 21
    آقا جمع کن بیا برو کشورت، نه اعصاب خودت رو خوووورد کن نه ما رو ، حقوقت میرسه به 4تا بدبخت دیگه
  • مهدی A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    7 14
    گرون شدن یهویی بنزین و نون ،ریز گردها ،دلوا پس ها ، کم شدن یهویی پنج هزار تومان از حسابمون ،قطع سهمیه ی بنزین،قطع شدن یهویی یارانمون و ... واسمون کافی نیست؟ شما هم هی غر بزن سرمون. شما که میدونستی رو قول کفاشیان نمی شه حساب کرد. پس چرا نرفتی؟ جناب کروش عزیز اگه می تونی با همین شرایط بمونی و کار کنی قدمت رو چشم ولی اگر نمی تونید لطفا برید و این قدر سر ما مردم غر نزنید.
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    7 15
    دیگه شورشو در آورده
  • بی نام A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    6 18
    فقط غر
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    19 4
    بيچاره كارلوس كيروش تو بد سرنوشتي قرار گرفته مملكت ما بنيه مالي نداره صد رحمت به افغانستان و پاكستان كه حد اقل با اون بزاعت شون چند بازي دوستانه را انجام ميدهند اردو هم كه بعضي موقع ها دارند ولي ما چي هنوز اندرخم يك كولوچه نيمني هستيم
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    15 5
    اینو خون به جیگرش کردن اینجا...خو یا نگه ندارید یا به وعده هاتون عمل کنید خب
  • بی نام RO ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    مرد هميشه طلبكار كروش آنلايني كه يا منتشر نميكنه يا منفي مثبتا رو به نفع كروش جابجا ميكنه
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    11 3
    هیچ بنده خدایی گیر همچین فدراسیونی نیوفته