۰ نفر
۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸
دستگیری 9 مدیر شرکت هرمی «کیونت»

میزان نوشت:

 فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران از دستگیری 9 عضو یک شرکت هرمی تحت عنوان «کیونت»در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ کرمی زند د در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت و عضوگیری افرادی در قالب یک شرکت هرمی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات اولیه موفق شدند اعضای این شرکت هرمی که از نقاط مختلف کشور به عضویت این شرکت در آمده و به فعالیت و عضوگیری مجدد مشغول شده بودند را شناسایی کنند .

وی فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مراجع قضائی با ورود به محل فعالیت و مخفیگاه این شرکت هرمی، 9 عضو این شرکت کلاهبردار را که با نام «کیونت» فعالیت می کردند، دستگیر و در بازرسی از محل چند دستگاه رایانه ، تعدادی جزوه و کتاب برای اغفال جوانان جهت عضو شدن در این شرکت کشف شد.

سرهنگ کرمی زند در خصوص نحوه ی فعالیت این شرکت گفت: اعضای این شرکت هرمی با ترفندهای مختلف و به عنوان بازاریابی شبکه ای به بهانه ایجاد اشتغال برای جوانان و به طمع انداختن افراد از نقاط مختلف کشور اقدام به عضوگیری می کردند.

وی اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران در پایان به فعالیت شرکت های هرمی با عناوین مختلف اشاره کرد و افزود: متأسفانه میزان رشد این گونه شرکت ها در کشور ما سریع و همه گیر است و افراد در این سیستم‌ به طمع پول‌دار شدن وارد شبکه می‌شوند. به آنها یاد داده می‌شود که دیگران را نیز با همین اهرم وارد شبکه کنند. براین اساس به همه شهروندان توصیه می‌شود به هیچ وجه برای پولدار شدن و کسب درآمد به اینگونه شرکت‌ها متوسل نشوند.

 

47232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =