خسرو حیدری می گوید مشکل مالیاتی اش را حل کرده و دیگر می تواند در اردوی تیم ملی حاضر باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مشکلات مالیاتی دو ملی پوش سرشناس خشم کارلوس کروش را به همراه داشت. این دو بازیکن به دلیل عدم انجام تعهدات باشگاه های شان نمی توانستند تیم ملی را در سفر ترکمنستان همراهی کنند. سید جلال حسینی از دو فصل قبل به اداره مالیات بدهکار است. پرسپولیس رقم مالیات او را نپرداخته است و حالا جلال باید پاسخگویش باشد ، چون مالیات بر درآمد است. او که سال قبل تمام طلبش را از پرسپولیس گرفت و بعد به قطر رفت ، حالا از پرسپولیسی ها ، مالیاتش را هم طلب دارد. ولی پرسپولیس اصلا پولی ندارد که به این اداره بپردازد.

بر اساس مصوبه جدید اداره مالیات و توافق آنها با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ، قرار شده است تا طلب های معوق مالیاتی تیم های تهرانی را سازمان لیگ متقبل شود و از درآمدهای این باشگاه ها کسر کند . جلال حسینی هم باید نامه ای از مهدی تاج بگیرد و برای اداره مالیاتی ببرد تا مشکلش حل شود اما هنوز نتوانسته مهدی تاج را که همراه با باشگاه نفت در سفر عربستان بوده ، ببیند.

دیگر بازیکنی که کارش به مشکل خورده بود ، خسرو حیدری است. او در این باره به خبرآنلاین می گوید:« امروز با اجازه کادرفنی دنبال مسائل مالیاتی ام رفتم و مشکل حل شد . از این پس تمام وقت در خدمت تیم ملی هستم.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =