علی کفاشیان در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال امید به مسابقات قهرمانی آسیا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او در مورد اینکه وزیر گفته فدراسیون باید با سرپرست اداره شود گفت: «وزیر این پیشنهاد را داده و گفته که باید قانون رعایت شود. برای ما مهم این است که فوتبالمان ضربه نخورد. حالا اگر کفاشیان لطمه ببیند مهم نیست. کفاشیان باشد یا نباشد مهم نیست. مهم این است که تعلیق نشویم. به نظر من هم هرچه قانون بگوید باید اجرا شود.»
او ادامه داد: «خلاف مقررات است که فدراسیون با سرپرست اداره شود. من هم کنار بروم، نایب رئیس جایم را می گیرد. اگر واقعا مشکل من هستم بگویید کاندیدا نشوم. من هم نمی شوم. اگر بگویند کاندیدا نشو، مطمئنا نمی شوم. ولی تا این لحظه تصمیم من این است که کاندیدا شوم. اگر وزیر ورزش بخواهد از انتخابات کنار می کشم.»
کفاشیان درباره اختلافات ایران و عربستان هم گفت: «عربستانی ها از دو نفر که مصاحبه کرده بودند شکایت کرده اند. ما هم گفتیم هر کسی علیه ایران مصاحبه کند ما هم شکایت می کنیم. فعلا اگر توافقی تا 25 اسفند انجام نشود بازی باید در کشور ثالث انجام شود.»
او درباره جلسه با کروش هم گفت: «امیدوارم شرایطی فراهم کنیم که برای اسفند و فروردین رضایت کروش را جلب کنیم. کروش فقط دو ماه ایران نبوده و ما نمی توانستیم در این مدت معجزه کنیم و امکانات را بهبود بخشیم. ولی بیماری کروش هم بهتر شده و خطر رفع شده است.»
کفاشیان درباره احتمال برگزاری بازی دوستانه ایرن و آمریکا گفت: «درخواستی به ما نرسیده ولی شرکت هایی که آنجا هستند دوست دارند بازی های چند جانبه برگزار شود. فعلا تصمیمی در این مورد نگرفته ایم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =