تجهیز علائم راهنمایی و رانندگی در استرالیا به جوهر الکترونیکی/ عکس

علائم راهنمایی و رانندگی در استرالیا به جوهر الکترونیکی / e-ink مجهز شدند.

به گزارش خبرآنلاین، سیدنی استرالیا اولین نقطه در دنیاست که از این فناوری بهره می‌برد و کمپانی Visionect، توسعه‌دهنده این فناوری، به‌زودی تمامی علائم راهنمایی و رانندگی و ترافیک جاده‌ای را در صورت لزوم با جوهر الکترونیکی تعویض می‌کند تا رانندگان از اطلاعات آنلاین تابلوها استفاده کنند.

جوهر الکترونیکی در روز به‌راحتی قابل‌خواندن بوده و در شب نیز با استفاده از آل ای دی قابل‌مشاهده است.(مانند فناوری موجود در تبلت کیندل آمازون)

این علائم از طریق اکوسیستم اینترنت اشیاء و فناوری 3G به مرکز ترافیک وصل بوده و از راه دور به‌روزرسانی می‌شود و هر نوع تغییر ترافیکی روی آن‌ها به‌صورت خودکار و لحظه‌ای ثبت می‌شود. همچنین این تابلوها به انرژی خورشیدی مجهز هستند و به همین دلیل رانندگان با خیال راحت می‌توانند و بدون خاموشی به اطلاعات آن مراجعه کنند.

 

منبع: تک رادار

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    2 0
    اتفاقا واسه ما خيلي خوبه چون يه كوچه سالي دوبه ورود ممنوع ميشه آزاد ميشه بن بست ميشه دو طرفه ميشه و مهمتر از همه توسط قشر زحمت كش بساز و بفروش سد ميشه اين داستانا رو همه رو ميشه روي اين تابلو نوشت مثلا از امشب تا ٢٠ روز اين كوچه در قرق عباس آقا مهندس دكتر بساز بفروش و از هفته بعدش پسرشون يه خونه ديگر تو كوچه مي تپوكونن و قس علي هذا