سرمربی آبی های پایتخت اعتقاد دارد با برتری در بازی اول می تواند با روحیه مضاعف هفته های بعدی را ادامه دهد.

خبرورزشی نوشت: دیروز وقتی با پرویز مظلومی تماس گرفتیم، تازه از هیأت فوتبال بیرون آمده بود. سرمربی استقلال بعد از ثبت قراردادش این‌چنین پاسخگوی سؤالات خبرورزشی بود.
قرارداد شما نيز با استقلال ثبت شد.
من كه احتياج به قرارداد نداشتم. بحث من و استقلال، قلبي و دلي است و اين چيزي است كه همه مي‌دانند. پرويز مظلومي بازيكن استقلال بوده، جواني‌اش را در اين تيم پشت ‌سر گذاشته، مربي استقلال بوده و در اين تيم سرمربيگري كرده‌ است. هميشه با افتخار گفته‌ام پرويز مظلومي هرچه به دست آورده، از كنار نام بزرگ استقلال بوده است. وقتي هم به من پيشنهاد شد بيايم، با دل و جان آمدم تا هرچه را كه مي‌توانم، براي تيم محبوبم انجام دهم.

بهرام افشارزاده گفته قرارداد مظلومي سفيد بود.
دقيقاً همين‌طور است. من دنبال پول و اين مسائل نبودم و نيستم، سفيد امضا كردم. خودتان مي‌دانيد كه بابت چهار سال پيش از استقلال طلبكار هستم اما وقتي در اين تيم نيز حضور نداشتم، دنبالش نرفتم.

فكر كرديم قراردادتان با استقلال ميلياردي است.
نه بابا، شايد يك ماجرايي را براي‌تان تعريف كرده باشم اما دوباره مي‌گويم؛ سال‌ها پيش در خارج از كشور مربيگري مي‌كردم و پول بسيار خوبي مي‌گرفتم؛ پولي كه خيلي زياد بود. يك روز وقتي در خانه نشسته بودم، منصورخان پورحيدري تماس گرفت و خواست به استقلال بيايم و به او كمك كنم. من همان‌موقع ساكم را جمع كردم و برگشتم. پس همان‌طور كه گفتم، هيچ‌وقت دنبال پول و اين چيزها نبودم.

ليگ برتر اين هفته شروع مي‌شود. استقلال به پيروزي اول خيلي نياز دارد.
خب تيم‌هاي بزرگ وقتي وارد ليگ مي‌شوند، با پيروزي در گام اول، علاوه بر اينكه انتظارات هواداران را برآورده مي‌سازند و باعث مي‌شوند اعتمادشان به تيم بيشتر شود، از نظر روحي- رواني نيز تأثير مثبت زيادي روي‌شان مي‌گذارد. ما مي‌خواهيم در مشهد مقدس و در كنار بارگاه امام رضا (ع) گام محكم و پرقدرتي را برداريم. به عبارت ديگر ميخ اول را محكم بكوبيم.

سياه‌جامگان انگيزه‌هاي زيادي روبه‌روي استقلال خواهد داشت. چند استقلالي همچون محسن فروزان و رضا عنايتي در اين تيم حضور دارند.
سياه‌جامگان تيم خوبي است. براي اين تيم ارزش و احترام زيادي قائل هستيم. در شهر خود ميزبان هستند و از انگيزه‌هاي زيادي برخوردار مي‌باشند. من به بچه‌ها نيز گفته‌ام كارمان دشوار و سخت است. همه اين‌ها وجود دارد ولي پيروزي را مي‌خواهيم.

استقلال كامل نيست.
بنا به دلايلي از چند بازيكن خودمان نمي‌توانيم براي اين مسابقه استفاده كنيم. با تمامي اين اتفاقات، بايد از نيروهاي موجود استفاده لازم را ببريم و تركيب خوبي را به زمين بفرستيم.

خسرو حيدري از شما مرخصي گرفت؟
خسرو با توجه به اينكه شرايط خاصي داشت، چند روز مرخصي گرفت تا با شرايط بهتر روحي- رواني استارت بزند. او به طور حتم از نفرات باتجربه است و مي‌تواند به استقلال كمك كند.

استقلال نسبت به فصل قبل جوان‌تر شده است.
قبلاً هم گفتم با توجه به شرايط، استقلال احتياج به پوست‌اندازي داشت و من تصميم گرفتم از نفرات جوان‌تر و مستعد استفاده كنم. ميانگين سني استقلال پايين آمده و اميدوارم بازيكنان جوان‌تر و تازه‌وارد با تلفيق نفرات باتجربه خودشان را نشان دهند.

به نظر مي‌رسد براي رسيدن به هماهنگي چند هفته‌اي لازم است.
اگرچه در دو هفته اخير سعي كرديم با برگزاري ديدارهاي تداركاتي به هماهنگي تقريبي برسيم اما نه استقلال بلكه همه تيم‌هاي ديگر نيز به چند هفته زمان نياز دارند البته اين بدان معناست كه هم به دنبال نتيجه گرفتن هستيم و هم رسيدن به هماهنگي كامل.

ماجراي پروپييچ به كجا كشيد؟
باشگاه استقلال به فيفا نامه زده و منتظريم تا جواب آن بيايد. اگر به اميد خدا طبق پيش‌بيني ما مشكلي وجود نداشته باشد، قرارداد مي‌بنديم.

دستياران صبح ثبت كردند مظلومي و صالح عصر
كادر فني استقلال ديروز در دو نوبت جداگانه قراردادشان را ثبت كردند. همه مربيان و كادر پزشكي استقلال صبح ديروز راهي هيأت فوتبال شدند و قراردادشان را ثبت كردند تا كارت‌هاي حضورشان در ليگ پانزدهم حرفه‌اي صادر شود اما پرويز مظلومي عصر دوشنبه همراه با مجيد صالح براي ثبت قرارداد راهي اين هيأت شد تا همه امور، روال طبيعي‌اش را طي كند. جالب اينكه قرارداد همه اعضاي كادر فني استقلال يك‌ساله است اما خود مظلومي ترجيح داد قرارداد دو ساله منعقد كند. البته مظلومي پس از عقد قرارداد با خبرورزشي مصاحبه كرد و گفت علاقه‌اش به استقلال بسيار مهم‌تر و ارزشمندتر از چيزي است كه روي كاغذ مي‌آيد.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =