پیروزی پر گل تأسیسات دریایی مقابل القادسیه در مرحله گروهی فوتسال آسیا

تیم فوتسال تأسیسات دریایی ایران در بازی پایانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با پیروزی مقابل القادسیه به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش مهر، دو تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران و القادسیه کویت در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز در سالن ۲۵ آبان اصفهان به مصاف هم رفتند.

در آغاز بازی دو تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند اما خیلی زود نماینده ایران نبض بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۴ توسط رضا سنگ سفیدی به گل رسید که این گل را عبدالرحمن سه دقیقه بعد پاسخ داد.

در ادامه این نیمه با اینکه توپ و میدان در اختیار تیم تاسیسات بود، توپ هایشان به در بسته خورد و تنها یک بار دیگر توسط محمد زارعی به گل رسیدند تا دو تیم با نتیجه ۲ بر ۱ به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار نماینده ایران بود و وحید شمسایی با بازی بی نظیر خود توانست در پنج دقیقه چهار گل وارد دروازه سید حسن ابراهیم کند.

بازی تمرینی تیم تاسیسات با سه گل دیگر از اصغر حسن زاده (۲ گل) و علی ابراهیمی ادامه پیدا کرد، تا نماینده کویت یک شب تلخ را پشت سر بگذارد. البته یکی از گل ها را بازیکن برزیکی تیم القادسیه پاسخ داد تا بازی با نتیجه ۹ بر ۲ به سود نماینده ایران به پایان برسد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    چی میشد یک خبر از فوتسال در صفخه اصلی ورزشی می گذاشتید شما هم مثل صداوسیما با فوتسال دشمن هستید