روزنامه شرق نوشت:

امیرعباس سلطانی، عضو كميسيون انرژي مجلس که در عین حال پیگیر دیدار با بابک زنجانی در اوین است،  می‌گوید: «دفعه پیش که نام زنجانی از تحریم اتحادیه اروپا خارج شد، امیدواری زیادی بود که بتوانیم در حساب‌های خارجی او ردپایی از منابع مالی به دست آوریم بااین‌حال متأسفانه پیگیری نمایندگان نشان داد که حساب‌های بانکی او خالی است و منابع مالی در آن وجود ندارد».

او در پاسخ به اینکه تکلیف بازگشت منابع مالی زنجانی در دوره پس از تحریم‌ها چه خواهد شد، می‌افزاید: «خوش‌خیالی است که گمان بریم ته‌حساب‌های زنجانی پولی خواهیم یافت، باید این گمان به‌طورکلی از دستور کار خارج شود، زنجانی با شرکایی در کشورهای آسیایی و اروپایی فعالیت می‌کرده که همان‌ها در بزنگاه پول‌ها را به حساب‌های دیگری منتقل کرده‌اند و حالا نمی‌شود از حساب زنجانی به پولی رسید. مسئولان پیگیری پرونده باید ردپای همکاران زنجانی در این کشورها را پیگیری کرده تا بتوانیم به آن اسامی دست یابیم».

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    2 0
    شرکای داخلی این دزد بیت المال را هم به مردم معرفی کنید. چرا باید حاشیه امن داشته باشند؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    1 0
    آفرین،آفرین...
  • سامان RO ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    1 0
    برید و اون مرد آدمی که مدعی بود "پاک ترین دولت تاریخ ایران" رو داره دستگیر کنید تا حداقل باور کنیم که عزم جدی برای مبارزه با فساد وجود داره نهادینه کردن فساد از بالا تا پایین یکی از جرم های آن بخشودنی آن مردک است...