این روزها صحبت هایی مبنی بر پیوستن محمد ابراهیمی به پرسپولیس به گوش می رسد. ابراهیمی خودش این مساله را نه تکذیب می کند، نه تایید و به نظر می رسد به زودی این انتقال صورت می گیرد.

به گزارش خبرگذاری خبرآنلاین؛ این روزها صحبت هایی مبنی بر پیوستن محمد ابراهیمی به پرسپولیس به گوش می رسد. ابراهیمی خودش این مساله را نه تکذیب می کند، نه تایید و به نظر می رسد به زودی این انتقال صورت می گیرد. ابراهیمی درباره پیوستنش به پرسپولیس می گوید: "شاید اسم خیلی ها در لیست پرسپولیس باشد اما نمی دانم چرا زود رسانه ای می شود. من عجله ای ندارم و کارهایم را به مدیر برنامه هایم سپرده ام. می خواهم پیشنهادهایم را به خوبی بررسی کنم تا تصمیم درست برای فصل بعد بگیرم."
ابراهیمی درباره بازگشتش به تراکتور گفت: " تا این لحظه کسی با من تماس نگرفته است. من دوست دارم در تبریز بمانم اما بعضی ها نمی خواهند. من صحبتی با گسترش فولاد نکرده ام و پیشنهادی هم از تراکتورسازی نداشته ام اما پیشنهاد نداشتنم از تراکتور فنی نیست."
او درباره دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: "اصلا فکرش را نمی کردم دعوت نشوم. من امسال فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و باز تلاش می کنم تا به خودم را به تیم ملی تحمیل کنم."


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =