فدراسیون اتاق های بازرگانی کشور های عضور شورای همکاری خلیج فارس به دنبال اعمال ممنوعیت کامل نقل و انتقال کالاها به مقصد ایران و از مبدأ ایران است.

عربستان در ادامه کارشکنی های خود در مسیر بهره برداری ایران از نتایج لغو تحریم ها اخیرا اقداماتی را در راستای ایجاد یک رویه مشترک میان تمام کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس آغاز کرده است. اینجا را ببینید.

دلار همچنان در بازار روندی صعودی دارد و به قیمت ۳ هزار و ۴۵۲ تومان رسیده است. اینجا را ببینید.

سیاست

در افتتاحیه پنجمین دوره از مجلس خبرگان رهبری که امروز برگزار شد، آیت‌الله جنتی در رقابت با آیات شاهرودی و امینی، رئیس و آیات موحدی کرمانی و هاشمی شاهرودی نواب رئیس خبرگان شدند. اینجا را ببینید.

جلسه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای تعیین رییس و هیات رییسه دائم غیرعلنی شد و آیت الله جنتی با 51 رای رئیس مجلس خبرگان شد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

همسر شهاب حسینی در سوگ درگذشت همسر شهید بابایی یادداشتی را نوشت. اینجا را ببینید.

فرحناز منافی‌ظاهر گفت: دبیر بازنشسته هستم و حقوق بازنشستگی آب باریکه‌ای است که با آن زندگی را می‌گذارنم. اینجا را ببینید.

 جامعه

فرماندار کبودرآهنگ گفت: یک فروند هواپیمای شکاری میگ ٢٩ به‌دلیل بروز نقص فنی در باند پرواز پایگاه هوائی همدان دچار سانحه شد. اینجا را ببینید.

عصر 21 تیر سال 94 مأموران کلانتری تهرانسر در غرب تهران در جریان قتل زن 39 ساله‌ای قرار گرفتند که با ضربات چاقو از پا درآمده بود. اینجا را ببینید.

بین الملل

سه شهروند عربستانی که 5 هندی را زنده به گور کرده بودند، از سوی دادگاه این کشور به اعدام محکوم شدند. اینجا را ببینید.

نتایج بررسی های انجام شده بر روی باقی مانده اجساد به دست آمده از محل حادثه پرواز 804 هواپیمایی مصر اعلام شد. اینجا را ببینید.

ورزش

عادل فردوسی‌پور واکنشی جالب به صحبت‌های مهمان برنامه خود داشت. اینجا را ببینید.

دوشنبه شب محرم نویدکیا در برنامه 90 از مشکلاتش با مربیان دو سال گذشته سپاهان گفت. اینجا را ببینید.

دانش

دانشمندان در آزمایشگاه ملی شتاب دهنده اسلاک در دانشگاه استنفورد برای درک بهتر انفجار ناشی از اشعه ایکس به ضبط یک فیلم کوتاه از آن پرداختند. اینجا را ببینید.

سوئدی‌ها از مدل جدید جنگنده ساخت این کشور رونمایی کرده‌اند که گفته می‌شود رقیب جدی برای لاکهید مارتین اف- ۳۵ خواهد بود. اف-۳۵ تاکنون با وجود هزینه بسیار مشکلات متعددی در روند ساخت خود داشته و خیلی‌ها را نا‌امید کرده است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

کمپانی المپوس دوربین ضدضربه‌ای به نام Olympus Stylus Tough TG-Tracker را راهی بازار کرد. اینجا را ببینید.

استارتاپ Acadine با اخراج برنامه نویسان به شرکای تجاری خود نسبت به آینده مبهم خود هشدار داد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

به بهانه دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره کن 2016. اینجا را ببینید.

در حاشیه درخشش فیلم فروشنده در جشنواره کن! اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

طبق تصویری که صفحه رسمی «مون بلان» منتشر کرده، فرهادی در اختتامیه کن، ساعتی از کلکسیون هرتیج اتوماتیک بردست داشته و از دکمه سردست این برند استفاده می‌کرده است.اینجا را ببینید.

  عبداله اسکندری دو تصویر از گریم غول های سریال تماشایی "مختارنامه" را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که در زیر می بینید.اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

بازی در فیلم «فروشنده» جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را برای شهاب حسینی به ارمغان آورد. اینجا را ببینید.

ویدیوی کوتاهی می‌بینید از مصاحبه ترانه علیدوستی بازیگر فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی که با خبرنگار حاضر در فرش قرمز جشنواره کن، به زبان انگلیسی، گرفته شد. اینجا را ببینید.

پربحث ترین

جلسه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای تعیین رییس و هیات رییسه دائم غیرعلنی شد و آیت الله جنتی با 51 رای رئیس مجلس خبرگان شد. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =