در حالیکه از مدتی پیش زمزمه تغییر مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت نقل محافل ارتباطی کشور شده است، تازه‌ترین خبرها حکایت از نزدیک شدن کاظم ابراهیمی صدر آبادی به صندلی مدیر عاملی این شرکت دارد.

تسنیم نوشت: این در حالی است که به گفته "تلکام نیوز"، به نظر می‌رسد مطرح کردن نام ابراهیمی که در اوج اختلافات وزیر ارتباطات با شرکت مخابرات ایران و پس از حدود 9 ماه تکیه زدن بر صندلی مدیر عاملی مخابرات ایران از این سمت کنار گذاشته شد (و دلیل این برکناری آنگونه که در مجمع مخابرات ایران اعلام شد عدم دستیابی وی به پارامترهای کمی و کیفی مورد نظر هیئت مدیره این شرکت بود) به عنوان مدیر عامل متولی شبکه ارتباطی کشور، برگ جدید بازی وزیر ارتباطات برای فشار بر مخابرات ایران به عنوان بزرگترین مشتری شرکت ارتباطات زیر ساخت است.

از سوی دیگر روبه رو بودن شرکت ارتباطات زیرساخت با مسائل مهمی همچون انحصار ترانزیت پهنای باند، عدم توسعه یافتگی متناسب با درخواست‌ها، مشکلات مالی و مواردی از این دست بر پیچیدگی مسئولیت مدیر عامل بعدی این شرکت می‌افزاید و این سوال پیش خواهد آمد که آیا اختلافات وزیر با مخابرات ایران دلیل کافی برای نقل مکان مدیر عامل سابق مخابرات ایران به شرکت ارتباطات زیرساخت خواهد بود؟

به گزارش تسنیم، حکم کاظم ابراهیمی صدرآبادی برای مدیر عاملی مخابرات مرداد ماه سال گذشته خورد در حالیکه از سال 91 نیز قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بود اما اردیبهشت ماه سال جاری از این سمت کنار گذاشته شد.

براساس شنیده ها، ابراهیمی نزدیک‌ترین فرد به مواضع وزارت ارتباطات کنونی بود و با فشار دولت به مدیر عاملی مخابرات رسید اما بعد از اینکه نتوانست به خواسته‌های هیات مدیره این شرکت جامه عمل عمل بپوشاند در کمتر از یک سال کنار گذاشته شد.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =