اکبر صادقی: برای اهداف بزرگی به ذوب‌آهن آمده‌ام/گل‌محمدی به دنبال کسب افتخاری دیگر

هافبک جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن در این فصل هدف‌های بزرگی در سر دارد و من نیز برای اهداف بزرگی به این تیم اصفهانی پیوستم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان به نقل از و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، اکبر صادقی درباره حضورش در تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: شاید بسیاری از بازیکنانی که به تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌پیوندند از این اتفاق خوشحال باشند ولی حس من فراتر از یک خوشحالی است و از این بابت به خودم و راهی که در فوتبال رفتم افتخار می‌کنم.

وی افزود: در این فصل باشگاه هدف‌های بزرگی در سر دارد، البته آقای گل محمدی هیچگاه نتیجه طلب نمی‌کند در صحبتی که با ما داشت من متوجه این نکته شدم که دوست دارد هر روز تیم بهتر از روز قبل باشد و پیشرفت کند.

هافبک جدید تیم ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: این موضوع شاید به این معنی باشد که چون فصل گذشته ذوب آهن قهرمان جام حذفی شده است در این فصل به دنبال کسب افتخاری دیگر است.

وی خاطرنشان کرد: اهداف تیمی من در این فصل دستیابی به موفقیت‌های بزرگ با تیم بزرگ ذوب آهن است و اهداف شخصی من هم پیشرفت و طی کردن یک فصل بسیار خوب است.

صادقی درباره عملکرد تیمش در فصل آینده گفت: امیدوارم در فصل جدید با تمرینات منظمی که شروع کرده ایم و با داشتن کادر فنی کاربلد،‌ مدیران و باشگاهی حرفه ای و حمایت هواداران بتوانیم باز هم کام مردم اصفهان را شیرین کنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =