محمد دادکان می گوید برای شادابی در جامعه باید سوبسید داد. سوبسید برای کمک به شرایط استقلال و پرسپولیس.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال می گوید دیگر کسی او را فوتبالی نمی داند و دیگر شده یک مدیر ورزشی در دانشگاه آزاد. مدیر ورزش دانشگاه آزاد که امسال با تیم بسکتبال شان توانستند خوش بدرخشند ، در جمع خبرنگاران باز با سئوال های فوتبالی روبرو شد و همان عقاید گذشته اش را تکرار کرد و گفت:« همچنان سر حرفم هستم . هیچ کدام از بازیکنان ما بیشتر از 150 میلیون تومان نمی ارزند. باز هم می گویم اگر بیایم اول یک سال در فوتبال را تخته می کنم. این تنها راه ساختن پایه های فوتبال است. زمانی که من در فدراسیون بودم، هیچ تیمی به دلیل بی پولی سفرش لغو نمی شد. هیچ بازیکنی مشکل سربازی نداشت. به هیچ آژانسی بلیت پروازهای مان را بدهکار نبودیم . »

او درباره استقلال و پرسپولیس هم گفت:«نمی خواهند حال این دو تیم خوب باشدو می خواهند این دو تیم ببازند . شادی در جامعه سوبسید دارد و باید برای این دو تیم هزینه شود تا شرایط شادابی جامعه بهتر بشود.»

دادکان در بخش دیگری از حرف هایش به سقوط راه آهن به لیگ دسته اول اشاره کرد و گفت:«در هیچ کجای دنیا چنین چیزی را نمی بینیم.20 روز دیگر لیگ شروع می شود و حالا این رای را می دهند.من می خواهم بپرسم که چرا فدراسیون برای این بازیکن ITC صادر کرده است؟ زمان من هم می‌گفتند که راه آهن باید سقوط کند و صنعت نفت بالا بیاید ولی من با صراحت اعلام کردم حاضرم زندان رفتن را بپذیرم ولی نگذارم صنعت نفت به لیگ برتر بیاید و راه آهن سقوط کند.»

او به گرفتن پست نایب رییسی AFC از ایران اشاره کرد و ادامه داد:« زمانی ما دو کرسی در AFC و یک کرسی در فیفا داشتیم. به یاد دارم یکی از افراد به نمایندگی یکی از نهادهای دولتی من را صدا کرد و گفت می‌خواهیم نام تو را به AFC بفرستیم و پس از آن نیز آقای کفاشیان به من زنگ زد و گفت می‌خواهیم تو را به AFC معرفی کنیم اما ناگهان به آقای کفاشیان اعلام کردند باید مدارک دادگان را بایگانی کنی و شخص دیگری (علی سعیدلو) را به AFC معرفی کنی که در نهایت دیدیم آن شخص رای نیاورد و ما کمیته اجرایی AFC را از دست دادیم.»

خبرنگاری از او درباره تغییرات در فدراسیون سوال کرد که رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت:«اگر رییس فدراسیون عوض شود، فیفا وارد عمل می‌شود و دخالت می‌کند اما به تغییر نایب رییس و دبیر کاری ندارد. در حال حاضر می‌خواهند پایه‌های صندلی ریاست فدراسیون را بیندازند تا در نهایت رییس فدراسیون نیز بیفتد و خودشان به قدرت برسند؛ رییس فدراسیون هم برای آنکه خودش در این مسند بماند این تغییرات را می‌پذیرد.»

دادکان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برنامه‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز اشاره کرد و گفت:« معاونت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی حدود 21 ماه است که تشکیل شده و تلاش کردیم در طول این مدت در دو بخش قهرمانی و دانشجویی فعالیت‌های خود را دنبال کنیم و البته به دلیل اهمیت بیشتر بخش دانشجویی نسبت به بخش قهرمانی، تمرکز بیشتر را بر روی بخش دانشجویی گذاشتیم.در حال حاضر بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند و در حدود 4 میلیون نفر نیز از این دانشگاه فارغ‌التحصیل داریم. این تعداد را وادار به فعالیت‌های ورزشی کنیم، به یک موفقیت بزرگ دست یافته‌ایم.»

او در پایان گفت:« در حال حاضر سرانه 25 هزار تومانی را برای بخش ورزش از سوی هر دانشجو در نظر گرفته‌ایم. البته در کنار این موارد، به دنبال گرفتن مجوزی از آموزش و پرورش برای تاسیس مدارس تخصصی ورزش هستیم. ما در حال حاضر مدارس تخصصی سما را داریم که می‌توانیم به ورزش آن توجه کنیم. ما در این دانشگاه خیلی شفاف کار کردیم. قراردادهای مان محرمانه نیست و بیایید ، ببینید. همه چیزش روشن است. ما اینجا قهرمانان زیادی داریم. بسترمان باز است برای حضور بانوان در دانشگاه در رشته های ورزشی . حتی حاضریم که خبرنگاران را در چارچوبی وارد دانشگاه کنیم تا بتوانند ادامه تحصیل بدهند.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    1 13
    آقاي دادكان شما لطفا كنيد پول دانشجويان بدبخت را كه با هزار بدبختي دانشگاه ها مي گيرند به زور نگيريد وبه حلقوم اين ورزشكاران حرفه اي بريزيد ضمنا شفاف بگوييد مخارج ورزشي دانشگاه آزاد ازكجاست اسپانسر داريد يا پول هاي كه تحت عناوين مختلف سازمان از واحد ها مي گيرددراين راه خرج مي شود درحاليكه همه خودشان مشكل هزينه وكمبود منابع دارند
  • من هم استقلالیم A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    11 1
    این 150 میلیون رو که خدایی درست گفته
  • بی نام GB ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    2 21
    دادکان خود از بی مسوولیت ترین مدیران ورزشی این کشور بوده است. کسی که به تماشاگران کشته شده در استادیوم آزادی در بازی ایران و ژاپن پشت می کند و حتی به ظاهر هم برای این ضایعه دردناک استعفاء نداده حق ندارد در مورد فوتبال نظر بدهد. مردم ایران این خیانت را هیچگاه فراموش نمی کنند. اگر این اتقاق در ژاپن می افتاد ریس فدارسیون فوتبال آنجا اگر خودکشی نمی کرد قطعا استعفا می داد و تا ابد هم راجع به فوتبال حرف نمی زد. در عوض آقای دادکان چشم خود را می بندد و گوش هایش را هم می گیرد و ساک خود را برای سفر به جام جهانی آلمان می بندد. آقای دادکان یک بار و برای همیشه دهان خود را ببندید
  • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    2 10
    به به آقاي تعليق