۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

به مناسبت آغاز سال جدید، همراه اول به تمامی مشترکین خود عیدی می‌دهد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، همراه اول به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود در 5 مبلغ متفاوت عیدی می‌دهد.

بر اساس این گزارش، در طرح نوروزی همراه اول که از یکم فروردین تا پایان روز 13 فروردین 94 اجرا می شود، برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری، پس از ثبت نام، یکی از 5 مبلغ در نظر گرفته شده کاملاً به صورت تصادفی فعال می شود.

این گزارش می افزاید: همراه اولی ها می توانند در بازه زمانی اعلام شده، در این طرح بصورت رایگان ثبت نام کرده و از عیدی اپراتور اول که بصورت اعتبار داخل شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده، بهره مند شوند.

این عیدی به صورت اعتبار داخل شبکه بوده و مشترک می تواند برای مکالمه(داخل شبکه)، پیامک(داخل شبکه) و اینترنت از آن استفاده کند. بدیهی است خرید سایر بسته ها و یا استفاده از سرویس های ارزش افزوده، تماس های رومینگ و خارجه با این اعتبار امکانپذیر نیست.

گفتنی است ثبت نام و دریافت بسته تنها برای یک بار و فقط در ایام نوروز امکان پذیر است.

مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح و اطلاع از روش های فعال سازی می توانند از ابتدای سال جاری به پرتال همراه اول به نشانی http://www.mci.ir مراجعه کنند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404876

برچسب‌ها