برخی از مشترکین دائمی که در مهرماه ۹۴ در طرح مکالمه نامحدود (هدف رو بزن) ثبت نام شده اند، تصور می کنند مبلغ صورتحساب ایشان اندکی افزایش یافته که همراه اول در این باره توضیح داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،برخی از مشترکین دائمی که در مهرماه ۹۴ در طرح مكالمه نامحدود (هدف رو بزن) ثبت نام شده اند، ممکن است تصور نمایند مبلغ صورتحساب ایشان اندکی افزایش یافته است. در صورتی که در واقع، این موضوع صحت نداشته و علت ایجاد چنین تصوری این است که هزینه خرید بسته مکالمه نامحدود در صورتحساب پایان دوره مهرماه لحاظ شده؛ اما میزان تخفیفاتی که مشترک به واسطه ی شرکت در این طرح از آن بهره مند می شود، به دو قسمت تقسیم شده است: یک قسمت تخفیفات در مهرماه منظور شده و قسمت دیگر آن در آبان ماه لحاظ می گردد.

در همین رابطه همراه اول توضیحی رسمی روی سایت خود گذاشته که عینا منتشر می شود:

شفاف سازی صورتحساب مشترکین دائمی شرکت کننده در طرح مکالمه نامحدود (هدف رو بزن ۹۴)

 

برای روشن شدن موضوع، فرض کنید مشترکی در تاریخ ۱۳ مهرماه ۹۴ در طرح مكالمه نامحدود (هدف رو بزن) ثبت نام کرده و مبلغ ۹۰،۰۰۰ ریال بابت شرکت در این طرح پرداخته است. چنانچه مشترک مذکور فقط یک بار در طرح مكالمه نامحدود (هدف رو بزن) شرکت کند، وضعیت پرداخت و تخفیفات دریافتی وی را می توان در شکل ذیل مشاهده نمود:

 

نکته ی مهم این است که بازه زمانی استفاده از طرح مكالمه نامحدود (هدف رو بزن)، ۳۰ روز کامل می باشد. بنابراین مشترکی که در تاریخ ۱۳ مهر ثبت نام کرده،  تا ۳۰ روز، یعنی تا روز ۱۳ آبان مشمول طرح و بهره مندی از مکالمه نامحدود رایگان آن خواهد بود. یعنی مشترک علاوه بر اینکه در مهرماه هفده روز مشمول طرح شده، در آبان ماه نیز همچنان به مدت سیزده روز دیگر می تواند از طرح مکالمه نامحدود بهره مند گردد. بدیهی است در صورتی که مشترک مذکور مجددا در تاریخ ۱۳ آبان در طرح مكالمه نامحدود (هدف رو بزن) ثبت نام کند، فقط مبلغ بسته در صورتحساب درج خواهد گردید و کلیه ی مکالمات درو ن شبکه وی در ماه آبان رایگان خواهد بود.

 

در شکل ذیل، صورتحساب پایان دوره مهرماه این مشترک بررسی شده است: در قسمت "سایر هزینه ها" مبلغ ۹۰،۰۰۰ ریال بابت هزینه بسته طرح مكالمه نامحدود (هدف رو بزن) اعمال شده است. از سوی دیگر، کل مبلغ مکالمات مشترک (شامل تمام مکالمات قبل و بعد از ثبت نام در طرح) جهت اطلاع وی در قسمت "مکالمه" آمده؛ لیکن با توجه به رایگان بودن مکالمات درون شبکه ی این مشترک (به دلیل ثبت نام در طرح)، هزینه ای که در حالت عادی (بدون شرکت در طرح) بابت مکالمات درون شبکه محاسبه می شد، اکنون در قسمت "تخفیفات" درج گردیده؛ یعنی مشترک بابت این قسمت از مکالمات هیچ گونه هزینه ای نپرداخته است. بدیهی است تفاوت میان مبلغ مکالمه و تخفیفات، مربوط به هزینه ی مکالماتی است که یا در بازه زمانی طرح نبوده و یا خارج شبکه بوده اند.

 

مشترک گرامي   ۰۰***۰۹۱۲۶۹

صورتحساب   تا پايان مهر شما

مبلغ   ***** ريال

با شناسه قبض   *************

 

 

 

 

 

 



صورتحساب

شرحمبلغ(ریال)
آبونمان ******
مکالمه ۱۲۰۰۰۰ ریال
پیام کوتاه ******
بسته های اینترنت همراه ******
سایر هرینه ها ۹۰۰۰۰ ریال
جمع صورتحساب دوره ******
تخفیفات ۱۰۰۰۰۰ ریال
مالیات و عوارض ******
بدهی ******
درآمد عمومی دولت ******
کسر هزار ریال ******
مبلغ قابل پرداخت ******
 

از سوی دیگر، در صورتحساب میان دوره آبان این مشترک (مثلا از ۱ تا ۱۰ آبان)، با توجه به باقی ماندن مدت ۱۳ روز از طرح، ملاحظه  می شود که همچنان آن قسمت از مکالمات وی که درون شبکه بوده، رایگان محاسبه شده و مبلغ آن در قسمت "تخفیفات" درج گردیده است.

 

مشترک گرامي   ۰۰***۰۹۱۲۶۹

صورتحساب میاندوره (۱۳۹۴.۰۸.۰۱ تا ۱۳۹۴.۰۸.۱۰) شما

مبلغ   ***** ريال .

با شناسه قبض   *************

و شناسه پرداخت   ********  مي باشد.

 

 

 

 

 

 

 


صورتحساب

شرحمبلغ(ریال)
آبونمان ******
مکالمه ۵۰۰۰۰
پیام کوتاه ******
بسته های اینترنت همراه ******
جمع صورتحساب دوره ******
تخفیفات ۴۰۰۰۰
مالیات و عوارض ******
بدهی ******
درآمد عمومی دولت ******
کسر هزار ریال ******
مبلغ قابل پرداخت ******

 

 

۴۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كامران ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    6 0
    بخدا همش دروغه من ٣٠هزار تومان بود برأي يكًماه الان قبض من ٦٦هزار تؤمان
  • سعدى A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    7 0
    والاه عقل هم چيزخوبيست، آخه مگه ممكنه اين اُپراتورهابه ضررخودشون كاركنندوكارى كنندكه مشتركين سودى هرچنداندك ببرند؟ هرچندخودمنهم گول اين تبليغات راخورده ام وهدف رابشدت زده ام، اماخيالاتى بيش نيست. دروغ ميگم همراه اول عزيز؟ بخداهزينه قبض منهم حداقل يك ونيم برابرشده است
  • علی ف RO ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 2
    من بشخصه این طرح رو استفاده کردم و واقعی بود هدف من 9900 تومان بود مکالمه من 65000 تومان بعد تو تخفیفاتش کسر شده بود از بدهی من و همون 9900 فقط منظور شده بود.