همشهری آنلاین نوشت:

مدتي قبل مردي نزد پليس پايتخت رفت و گفت كه همسرش به او خيانت كرده است. او فيلمي در اختيار ماموران قرار داد كه اظهاراتش را تاييد مي‌كرد. با اين شكايت، مأموران همسر وي را دستگير كردند. زن جوان كه با ديدن فيلم و شكايت همسرش حسابي شوكه شده بود مدعي شد كه اين فيلم جعلي است. او اصرار داشت كه به همسرش خيانت نكرده و همه اينها به‌خاطر ذهن بيمار اوست.

در شرايطي كه زن جوان منكر خيانت به شوهرش بود، كارشناسان دادگستري به بررسي فيلمي كه شاكي ارائه داده بود پرداختند و معلوم شد كه گفته‌هاي زن جوان حقيقت دارد و اين فيلم جعلي است. وقتي حقيقت افشا و معلوم شد مرد جوان به دروغ سعي داشته همسرش را خيانتكار جلوه دهد، اين بار زن جوان به طرح شكايت از شوهرش پرداخت و در نهايت مرد فريبكار با دستور قاضي بازداشت شد.

تحقيقات از مرد 34ساله كه رفتار عجيبي داشت شروع شد و او گفت: مدتي قبل با وجود داشتن يك فرزند دختر با همسرم دچاراختلاف شدم. همسرم خانه ديگري گرفت و از پيش من رفت. دخترم هم گاهي پيش من بود و گاهي نزد همسرم. چند وقت پيش متوجه شدم يكي از آشنايان همسرم به آمريكا رفته است. از آن زمان ترس عجيبي به جانم افتاد. مرتب با خود مي‌گفتم مبادا همسرم يك روز بدون اينكه به من بگويد از ايران فرار كند و دخترم را با خود به آمريكا ببرد. براي همين تصميم گرفتم با تهيه فيلم جعلي، عنوان كنم كه همسرم به من خيانت كرده تا از اين طريق حضانت دخترم را بگيرم كه بعد از آن بدون اجازه من نتواند او را حتي از تهران خارج كند. اما فكرش را نمي‌كردم كه در نهايت خودم گرفتار شوم.

پس از اقرار مرد جوان به تهيه فيلم جعلي، قرار بازداشت موقت براي وي صادر شد. اين درحالي بود كه همسر وي اعلام كرد كه او دچار بيماري شديد افسردگي است. او گفت كه در اين مدت به اين اميد كه شوهرش خوب مي‌شود و به‌خاطر دخترش حاضر به طلاق نشده و بارها از او خواسته تا خود را درمان كند اما مرد جوان اهميتي نداده و به تازگي شك و بدبيني هم به سراغش آمده است.
 مرد جوان با دستور قاضي به پزشكي قانوني معرفي شد تا سلامت رواني وي مورد بررسي قرار گيرد.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    3 0
    اگه زن نمیتونست ثابت کنه چی میشد واقعا ؟؟؟؟؟؟؟مثل فرخنده آتیشش میزدن
  • علی A1 ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    2 0
    فیلم جعلی یعنی چی؟ من که نفهمیدم.
  • سپیده IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    1 1
    این مرد نه تنها برای خانواده اش که واسه جامعه هم خطرناکه
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    1 0
    روانی