مدیر شرکت بنز در گفتگو با خبرنگاران گفت: "عکس های منتشر شده دروغ است و فروش ما پس از امضای توافق بین کهکشانی دو برابر هم شده ..."


علي زراندوز، خبرآنلاین: شما هم با ما سوار ماشين زمان شويد و به چهل سال بياييد تا كمي تيترهاي روزنامه هاي آن زمان را مرور كنيم ... اين شما و اين برخی از تيترهای روزنامه هاي چهل سال بعد!

 


كمپين نه، به ماشين هاي خارجي؛ بنز و تويوتا در انبارهاي ايران خودرو و سايپا خاك مي خورند!
پس از امضاي توافق كهكشاني، بين كشورمان و سياره مريخ، مردم به انتظار ورود سفينه هاي مريخي باكيفيت هستند و از خريد خودروهاي زميني خودداري مي كنند! مدير شركت بنز در گفتگو با خبرنگاران گفت: "عكس هاي منتشر شده دروغ است و فروش ما پس از امضاي توافق بين كهكشاني دو برابر هم شده ... راستي خبرنگاران عزيز ، كسي بنز از دم قسط نمي خواد؟!"


احمدي نژاد از ابرهاي باران زا و فيتوپلانكتونهاي تشكيل دهنده دو حوزه نفتي تازه كشف شده، شكايت كرد!
رييس جمهور خیلی سابق در متن اين شكايت نامه نوشت: "اين كه در دوران رياست جمهوري من اين همه باران نباريد و اين دو حوزه نفتي تازه كشف شده خودشان را مخفي كردند، توطئه استكبار بود ... آنها با ليزر اين كارها را انجام دادند؛ من از شخص ليزر هم شكايت دارم!"


آخرين سناتور مخالف تصويب توافق نامه در سناي آمريكا هم بله را گفت!
اين سناتور سر سخت بعد از گفتن بله! وقتي فهميد اوباما اين بله را به حساب موافقتش با توافق نامه 40 سال قبل ايران و آمريكا گذاشته، در تماس تلفني با اوباما، اعلام كرد: "داداش دست از سر ما بردار... اين بله امروز، مال مراسم عروسي زن جديدم بود؛ وگرنه من تو اين چهل ساله جز به زن سابقم و نتانياهو، به هيچ كس بله نگفتم!


جبهه اصولگرايان از 6 حزب تشكيل شده ولي 7 فهرست انتخاباتي منتشر كرد!
به گزارش خبرنگار ما، در ابتدا قرار بود احزاب اصولگرا ائتلاف و يك فهرست واحد براي انتخابات مجلس منتشر كنند اما در نهايت 7 فهرست از جانب اين شش حزب منتشر شد ... كارشناسان سياسي، كلا بي خيال مفهوم ائتلاف شدند و اعلام كردند در حال حاضر فقط توي شوك فهرست هفتم ماندند!


پرسپوليس در جدول مندليف هم ته نشين شد!
مدير عامل پرسپوليس در جواب اين كه چرا پرسپوليس ته جدول ليگ برتر را رها نمي كند گفت: همان طور كه عناصر سنگين جدول مندليف ته اين جدول قرار دارند، پرسپوليس هم به خاطر در اختيار داشتن مهره هايي كه كوله بار سنگيني در فوتبال كشور دارند، محكوم به سنگيني و ته نشيني است!


آخرين سند ادوارد اسنودن هم رو شد!
ادوراد اسنودن آخرين سندش را قبل از مرگ رو كرد. به گفته شاهدان عيني، اين سند كه سند شش دانگ يك باغ در منطقه لواسانات مسكو مي باشد منگوله دار و شش دانگ بود ولي به گفته اسنودن، او تا لحظه مرگ هم موفق نشد اين زمين را حتي براي يك بار ببيند. گويا سند اين زمين، چهل و اندي سال قبل توسط پوتين به اسنودن اهدا شد تا از اسنادي كه در باره سازمان سيا رو مي كرده قدر داني شده باشد! شاهدان عيني آخرين جمله ادوارد اسنودن قبل از مرگ را اين طور اعلام كردند: "اي تو روح هر چي سنده!"


يك سنت چهل ساله؛ جلوگيري نه! ساخت و سازهاي غير مجاز فقط تخريب مي شوند!
يكي از مسوولان مربوطه اعلام كرد پيشگيري هميشه بهتر از درمان نيست، بخصوص در مورد ساخت و سازهاي غير مجاز! ما اگر بخواهيم در اين جا هم پيشگيري كنيم كلي مصالح ساختماني فروخته نمي شود و يك عالمه جوان مردم هم بيكار مي مانند ... ما اجازه مي دهيم ساختمانهاي غير مجاز تكميل شوند، چون حتي خراب كردن شان هم حداقل براي چندين هزار جوان، اشتغال زا مي باشد!

 

 


6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    18 2
    خیلی قشنگ نبود 5 امتیاز با 1 چراغ روشن
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    19 3
    با مزه بود. گمونم بیشتر از اینکه طنز باشد واقعیت جامعه را نشان می داد.
    • پشمک حاج عبدالله IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
      3 0
      خوب طنز یعنی خنده به واقعیت های تلخ دیگه
  • سیدعلی موسوی A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    14 4
    عالی بود مخصوصا در مورد خودرو
  • یازهرا A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    6 2
    عالی بود