۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

سرمقاله یک روزنامه افشا کرد: اسناد و شواهد انکار ناپذیری وجود دارد که نشان می دهد یک فرمانده سابق در سال 91 با جورج سورس دیدار الکترونیکی داشته است.

اظهارات سردار احمدی مقدم، فرمانده سابق ناجا به مذاق طرفداران احمدی نژاد و پایداری ها خوش نیامده و حملات عجیب و غریبی به او را آغاز کردند. بر این اساس، برخی اتفاقاتی که احتمالا(!) در روزهای آینده رقم خواهد خورد را باهم مرور می کنیم؛ البته این مطالب طنز است:

 

سایت بهار بهار

یک منبع آگاه در دولت نهم و دهم به خبرنگار ما گفت: احمدی مقدم کلا دوبار با احمدی نژاد خصوصی حرف زد؛ آنهم سرجمع 6 دقیقه نشد. یکبار آمده بود عید دیدنی که دکتر گفت او به درد عدالت و مهرورزی نمی خورد و راهش نداد! دست آخر با اصرار یکی از وزرای نفوذی قبول کرد و بعد از اینکه یکساعت در راهرو نگهش داشت؛ توی مسیر از اتاق کار تا ماشین با او حرف زد و عید دیدنی او را پذیرفت. وی افزود: یکبار دیگر هم بعد از جلسه هیات دولت، گفتند فلانی منتظر دکتر است، کار واجب دارد. بعد از نیم ساعت دکتر گفت بیاید دم ماشین دارم می روم ببینم چه کار دارد. احمدی مقدم آمد و گفت این برگه های اضافه کار و حق ماموریت بچه های مارو امضا کن.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه احمدی مقدم خیلی دوست داشت با دکتر سلفی بگیرد و بعدا در انتخابات به نفع خودش استفاده کند و دکتر از این نقشه باخبر شده بود و هیچگاه به او پا نداد، تاکید کرد: غیر از این دو مورد، دکتر احمدی نژاد هیچگاه جلسه خصوصی با این فرد نداشته و نخواهد داشت.

 

یک روزنامه صبح

اسناد و شواهد انکار ناپذیر و غیر قابل خدشه ای به دست ما رسیده که از دیدار یک فرمانده سابق با سران فتنه در روزهای آغازین فتنه انگلیسی، امریکایی، اسرائیلی خاک برسری 88 خبر می دهد. همچنین بر اساس تحقیقات مرکز پژوهش های ما، نامبرده در سال 91 با جورج سورس دیدار الکترونیکی داشته و از دیدار یکی از سران فتنه با او سوال کرده است. این شخص که این روزها و بعد از برکناری از سمت خود به دلیل ارتباط با فتنه و سورس، خانه نشین شده برای جلب توجه و بازگشت به رسانه ها و احتمالا حضور در انتخابات مجلس، در گفتگو با یک مجله انحرافی که اسناد مالی ارتباط آنها با جریان انحرافی نزد ما محفوظ است، سخنان کذبی را عنوان کرده که سراسر تناقض است و مشخص است که سران فتنه جدید آن را به او دیکته کرده اند و در این باره گفتنی هایی است که در این وجیزه نمی گنجد و تنها باید گفت دستگاه های نظارتی بیشتر مراقب این فرد باشند چرا که این اظهارات در ایام بازگشایی سفارت روباه در تهران بودار است و می خواهد انتقادهای مستند و بدون پاسخ ما را در خصوص برجام زهرآلود منحرف سازد.

 

سایت هوانیوز

احمدی مقدم که این روزها راه ترقی و ترفیع درجه را متوجه شده و دارد به مظلوم ترین و پاک ترین رییس دولت تاریخ در جهان می تازد، این نکته را فراموش کرده که پرونده اش نزد ما هست! نامبرده که اصلا در کابینه و تیم عدالت و مهرورزی و مردمی نژاد جایی نداشت، بعد از انتخابات سال 84، با توصیه هاشمی رفسنجانی و یکی از وابستگان رییس مجمع تشخیص خود را به احمدی نژاد نزدیک کرد. او در واقع جاسوس هاشمی بود و اطلاعات دولت را به آنها می داد و حالا بعد از دو سال از آغاز کار دولت یازدهم، چهره حقیقی خود را عیان کرده است غافل از اینکه مشت محکم احمدی نژادی‌ها به او خواهد رسید و دروغ هایش را برملا خواهد ساخت. نامه های درخواست احمدی مقدم به دکتر محبوب و خادم ملت ایران وجود دارد که به زودی منتشر می شود!

 

خبر فوری:

مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران اعلام کرد: تصاویر ماهواره ای نشان می دهد در روزهای گذشته مناطق ولنجک و نارمک تهران بیشترین لرزه را داشته اند و گسلهای این مناطق با تکان های شدید بیدار شده اند. معاون پژوهشی این مرکز با تایید این خبر، کانون زلزله اخیر را شخص احمدی مقدم دانست و افزود: زلزله اظهارات احمدی مقدم، هیچ ارتباطی با گسلهای تهران ندارد و مردم نگران نباشند چرا که این زلزله دو منطقه مذکور را هدف گرفته و آن مناطق در حال حاضر در آماده باش کامل هستند. وی افزود: ۱۰ تیم امداد و نجات شامل ۵۶ امدادگر و نجاتگر برای پوشش خسارات احتمالی این زلزله به نارمک و ولنجک اعزام شدند.

 

 

 

 

محسن حدادی

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    33 8
    سلام مرسی قشنگ بود
  • 482 IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    34 7
    من هم به نوبه خودم فروش هرگونه کالا اعم از خوردنی دارویی بهداشتی و البسه و ... را به ایشان تکذیب میکنم . سوپری سر کوچه شون
  • اسماعیلی A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    27 10
    مسلما کسی که دروغ گویی براش عادت شده از حرف راست عصبانی می شود. دوباره بگم بگم راه می اندازد. اگر این قدر جسارت داری از دزدی ها بگو .
  • یا زهرا A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    19 7
    عالی بود
  • محسن GB ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    13 6
    "یک روزنامه صبح": همه میدونیم منظورش کدومه علی بود.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    10 53
    زنده باد احمدی نژاد به کوری چشم کسانی منفی میدن حالاببینیم نمایش داده میشه اگه جرات کنن
    • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      30 23
      به کوری چشم خودت پرروی گستاخ منفی بهت دادم