ایرنا نوشت:

پرواز مشهد - همدان که قرار بود شامگاه جمعه انجام شود به علت نقص فنی هواپیما لغو شد و شماری از زائران به وسیله اتوبوس به همدان بازگشتند.

مدیر عامل آژانس شرکت مسافرتی و خدماتی علیصدر مهر همدان گفت: شماری از مسافران خطوط هوایی مشهد - همدان بوسیله چند دستگاه اتوبوس به همدان عزیمت کردند.

'بهروز دبیران' گفت: همچنین تعدادی از زائران مشهد مقدس نیز قرار شد با اولین پرواز از مشهد مقدس به همدان بازگردند و تعدادی نیز با هواپیما به تهران عزیمت کرده و مابقی مسیر را نیز به صورت زمینی مسافرت کردند.

او گفت: تلاش های زیادی برای برقراری این پرواز صورت گرفت ولی طبق نظر کارشناسان به علت مشکل فنی اجازه پرواز به هواپیمای مشهد - همدان داده نشد و با لغو چندین پرواز در روز گذشته امکان پرواز جایگزین نیز میسر نشد.

مدیر فرودگاه همدان نیز گفت: فرودگاه نقشی در برقراری یا لغو پرواز ندارد تنها ملزم به فراهم کردن زمینه نشست و برخاست هواپیما است با این وجود لغو پرواز را نباید بیانگر ضعف سیستم پروازی برشمرد بلکه این امر بیانگر توجه به ایمنی مسافران است.

'علی کیخایی' گفت: شرکت سیاحتی علیصدر، چارتر کننده پروازهای همدان - مشهد، پس از لغو این پرواز هماهنگی های لازم را برای بازگشت زائران به صورت زمینی و هوایی را انجام داده است.

پروازهای همدان - مشهد با هواپیمای فوکر 100 هر هفته روزهای دوشنبه و جمعه انجام می شود.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    8 0
    الان این عکس همون هواپیماهاست؟؟؟
  • دلسوز US ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    14 0
    سلام اگر با کمال بی شرمی این حرفا رو هم نزنن چی بگن فقط ماله گرفتن دستشون گنداشونو ماس مال کنن واقعا که پررو هستن با طیاره های ابو قراضه بهتر از این هم نمیشه خدا به مردم رحم کنه