فیلم سینمایی «ابد و یک روز» که در 10 رشته بخش سودای سیمرغ و بخش نگاه نو نامزد دریافت سیمرغ شده است، شب گذشته در سینما آزادی سه سانس نمایش فوق العاده داشت.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی درباره سانس های فوق العاده که شب گذشته به دلیل استقبال تماشاگران، برای نمایش فیلم های جشنواره فجر در این سینما در نظر گرفته شده است گفت: فیلم سینمایی «ابد و یک روز» اولین ساخته بلند داستانی سعید روستایی در این پردیس سینمایی 3 سانس فوق العاده داشت.

وی افزود: این فیلم ساعت، 24:30 در سینما شهر فرنگ، اعت 1:30 سینما شهر هفتم و 24 سالن اصلی سینما آزادی به صورت فوق العاده نمایش داده شد. «ابد و یک روز» در سانس پنجم سینما شهر هفتم که طبق جدول نمایش آثار به طور متغیر با نمایش یک فیلم همراه است در ساعت 23:30 نمایش داده شد. در سانس پنجم سینما شهر قصه که طبق همین روال فیلمی برای نمایش در آن انتخاب می شود، فیلم سینمایی «هنر و تجربه» مدیر سینما آزادی خاطر نشان کرد: فیلم سینمایی «بارکد» سومین ساخته بلند داستانی مصطفی کیایی در ساعت 24:50 در سینما شهر هنر نمایش داده شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =