بازیکنی که کریمی با افتخار پیراهنش را گرفت، بالاترین شانس را برای ریاست فیفا دارد

لوییس فیگو حالا شانس اول ریاست فیفا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با افشای فساد مدیران فیفا و یوفا، حالا تعداد قابل توجهی از افرادی كه شانس ریاست بر فدراسیون جهانی فوتبال را داشتند از میدان رقابت خارج شده اند. این اتفاقات به سود نفراتی چون لوییس فیگو است كه تا پیش از این شانس زیادی برای ریاست فیفا نداشتند اما حالا جزو شانس های اصلی ریاست فیفا محسوب می شوند.
فیگو كه در دور قبلی انتخابات فیفا هم توانسته بود جواز رقابت برای ریاست فیفا را بگیرد، حالا با توجه به حذف بلاتر و رسوایی پلاتینی، شانس زیادی برای نشستن روی صندلی ریاست فیفا دارد. حالا محبوبیت فیگو یكی از عواملی است كه می تواند این مرد جوان را به افتخاری بزرگ برساند. فوتبال دنیا در حال حاضر بحران مشروعیت دارد؛ آن هم به دلیل رسوا شدن فساد بسیاری از مدیران عالی رتبه در فیفا و یوفا.
مزیتی كه فیگو نسبت به سایر گزینه ها دارد این است كه خودش رو در رو با فدراسیون های ملی صحبت كرده و كار میدانی خوبی انجام داده است. او حمایت چهره های سرشناسی چون دیوید بكام را هم پشت خود دارد و اگر كاندیدای ریاست فیفا شود، به خاطر شرایطی كه پیش آمده شانس بسیار زیادی برای كسب اكثریت آرا دارد.


فیگو همین چند وقت قبل كه به ایران آمده بود، پیراهنش را با پیراهن علی كریمی عوض كرد و جادوگر فوتبال ایران گفت كه با افتخار این كار را انجام داده چراكه فیگو یكی از سرشناس ترین چهره های فوتبال جهان است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    15 4
    اونوقت مربیان بی مایه ما به کاشف چنین فوتبالیست و مرد بزرگی که الان مربی تیم ملی ماست ایرادهای کینه توزانه می گیرند