تسنیم نوشت: آیت‌الله نوری همدانی با تسلیت شهادت سردار حسین همدانی تاکید کردند: این سردار رشید که پیوسته با اینجانب مرتبط بود، همیشه آرزوی شهادت داشت و به آرزوی خود رسید.

در پیام این مرجع عالیقدر آمده است: برادر عزیز ما سردار حسین همدانی بعد از دوران دفاع مقدس در جبهه‌های عراق و سوریه و در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در این دو کشور خصوصا سوریه حضور بسیار موثر داشت. اینجانب ضمن تسلیت به محضر امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری و کلیه همرزمان ایشان وهمه جهادگران و اهالی محترم منطقه همدان و بازماندگان محترمشان برای آن شهید والامقام علو درجات از خداوند متعال مسئلت می‌نمایند.

ايسنا هم نوشت: در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نيز پیام تسلیتی صادر کرد. در اين پيام آمده بود: فقدان این فرمانده شجاع را که سرانجام سر در راه مبارزه و ستیز با گروهک تکفیری و تروریستی داعش داد به فرماندهی کل قوا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم، همرزمان و به‌ویژه اعضای داغدار خانواده ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم. از درگاه خداوند متعال برای این شهید سرفراز، رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم، صبر و اجر مسالت می‌کنم.

وهب همدانی فرزند شهید حسین همدانی به تسنيم گفت: پدرم عنایت خاصی به حضرت رقیه(س) داشتند ایشان در زمان حضورشان در سوریه مجاهدت‌های بزرگی انجام دادند به همین دلیل در ملاقاتی که با سیدحسن نصرالله داشتند دبیر کل حزب‌الله لبنان پرچم حرم حضرت رقیه(س) رابه پدرم هدیه داد و امروز این پرچم زینت‌بخش خانه ما است.

2727

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466185

برچسب‌ها