پرتغال 1 - 0 کرواسی / رستگاری در آخرین دقایق / کرواسی اسیر بی عدالتی فوتبال شد

تیم ملی پرتغال به جمع 8 تیم برتر یورو 2016 رسید.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دو تیم پرتغال و کرواسی سومین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 را برگزار کردند. در حالیکه هر دو تیم می دانستند که در صورت پیروزی در این بازی باید در مرحله یک چهارم به مصاف لهستان بروند. دو تیم خوش شانس بودند و در طرف آسان جدول قرار گرفتند و شاید همین بازی رو در روی آنها سخت ترین بازی ممکن برای آنها تا قبل از فینال احتمالی باشد که هر دو برای رسیدن به آن تلاش می کنند. کرواسی با صدرنشینی در گروه 4 به اینجا رسید و پرتغال هم با سوم شدن در گروه خودش به سختی مجوز حضور در جمع 16 تیم نهایی را پیدا کرد.

دو تیم در طول 90 دقیقه اصلا شبیه به بازی های قبلی خود نبودند. از پرتغال که انتظار می رفت با هدف گل نخوردن پا به زمین بگذارد. ولی در طرف مقابل اصلا خبری از آن تیم هجومی کرواسی نبود. بازی بسیار کسل کننده دنبال می شد و در 90 دقیقه دو تیم به تساوی 0-0 رضایت دادند.

در وقت های اضافه همه چیز تغییر کرد. هر دو تیم دیگر هر چه در توان داشتند گذاشتند و بازی نسبتا هجومی تر شد. در حالی که همه چیز رو پایان بود و دو تیم برای ضربات پنالتی آماده می شدند، تعویض طلایی فرناندو سانتوس به داد پرتغال رسید. در دقیقه 117 کرواسی روی یک حمله توپ را به تیر دروازه پاتریسیو کوبید و در برگشت پرتغالی های روی یک ضضد حمله برق آسا کاری کردند که شاید باورش برای خیلی ها سخت باشد. کوارشما که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، برای پرتغال گلزنی کرد و گره بازی را باز کرد.

با این گل شاید یکی از باورنکردنی ترین نتایج جام رقم خورد. با این گل کریس رونالدو و یارانش به جمع 8 تیم برتر رسیدند و سهم کرواسی از این جام اشک و افسوس بعد از این باخت بود. شاگردان کاکیچ در این جام خیلی خوب ظاهر شدند و به معنای واقعی اسیر این جمله شدند که : « فوتبال هیچوقت قابل پیش بینی نیست! »

پرتغال در مرحله بعد باید به مصاف لهستان برود.

41257

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =