عضو فراکسیون ورزش مجلس: مجموع زحمات تیم ملی را از یاد نبریم/ نباید مربی را خرد کرد

ایسنا نوشت:

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس بر لزوم بررسی علل حذف زودهنگام تیم ملی فوتبال ایران از مسابقات جام ملت‌های آسیا تاکید کرد و گفت که حذف ایران به دلیل بدبیاری و قدری ناداوری بوده است.

محمدرضا تابش در این گفت و گو اظهار کرد: تیم ایران علی رغم این که شاید یک تابو شکنی هم صورت گرفته بود و از دو تیم محبوب و پرطرفدار قرمز و آبی در ترکیب خود کسی را نداشت، تیمی بود که خیلی خوب و روان بازی کرد. دفاع بسیار مستحکم و خوبی داشت اما متاسفانه قدری بد بیاری و قدری هم ناداوری باعث شد از گردونه رقابت حذف شود.

وی افزود: البته باید بپذیریم که خطا از پولادی سر زد اما اگر داور می‌دانست که او قبلا یک کارت زرد داشته کارت زرد دیگری به او نشان نمی‌داد.

نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: حالا که تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا حذف شده نباید مجموع زحماتی که کشیده شده را از یاد برد. به ویژه این که امکانات ما واقعا کافی نبود و ما در مقایسه با سایر تیم‌ها نتوانستیم برای بچه ها اردوهای تدارکاتی تامین کنیم و شاید از نظر مالی نسبت به کشورهای همسایه عربی در مضیقه و تنگنا بودیم.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر لزوم مرور دلایل حذف زود هنگام تیم ملی ایران از مسابقات جام ملت‌های آسیا یاد آور شد: نباید مربی و بازیکن را خرد کرد بلکه باید کاستی‌ها را رفع کنیم تا ان شاءالله برای مسابقات جهانی آماده شویم و تیم خوبی که بتواند نتیجه بگیرد و دل مردم را شاد کند و از اقتدار و عظمت و غرور ایرانیان دفاع کند به میادین جهانی و بین المللی بفرستیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =