رییس کمیته ملی المپیک می گوید تیم امید ایران پتانسیل این را دارد که پس از 40 سال راهی مسابقات المپیک شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رییس کمیته ملی المپیک که در اردوی تیم ملی امید در کیش حضور دارد در جمع ملی پوشان گفت:«از اینکه در جمع شما هستم خوشحالم.هدف از مزاحمت ما این است که بگوییم کنارتان هستیم و هرگز در حاشیه قرار نداریم.»

هاشمی این را گفت و ادامه داد:«خیلی از بحث های مطرح شده را شاید صلاح نباشد که بازیکنان بدانند.شما باید دربست در اختیاز کادر فنی باشید که هستید.شما يك كادر فني بي نظير بعد انقلاب داريد.می دانم که با تلاش شما و با كمك مديريت ورزش و كميته ملی المپیک بعد ٤٠ سال با اين تيم به المپيك مي رسيم.كادرفني خوب و بازيكنان خوب اين تيم، اين اميد را مي دهد.»

کیومرث هاشمی

هاشمی درباره کادر فنی هم حرف زد و گفت:«مربی شما که زبانزد اخلاق است.طباطبایی،تقوی و حاج آقا مایلی کهن هم که نیازی به تعریف ندارند.اگه نگاه به اميدها نگاه به تیم  بزرگسالان باشد به المپيك مي رسيم.بچه هاي اين تيم بزرگسالان را مي سازند.»

رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد:«يك مشكلاتي داريم كه بايد اين درد دل ها را در جلسات به دور از فضاي رسانه اي حل كنيم و بازيكنان اين دغدغه را نداشته باشند. ما تجربه تلخ در اينچئون را ديديم. ما از قبل هشدار داده بوديم اينكه تيم و كادرفني يكدست نبودند. رسيدن شما به المپيك يعني اثبات ظرفيت مربي خارجي، مربي خارجي خوب است اما تا كي؟ الان براي اين تيم خيلي زحمت كشيده شده است.شما در عيد بازي داريد و اميدوارم موفق باشيد.انشالله بعد از اين بازي ها حمايت ها بيشتر مي شود. ما به شما و واليبالیست ها اميد داريم كه با حضور دو تيم تاريخ ساز شوید.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساسان A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    7 2
    سقوط شما چه طور
    • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
      4 3
      به خدا 40 ساله با مربیان ایرانی نتیجه نگرفتیم، باز هم نمی گیریم
  • بی نام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    6 0
    یک جور وانمود می کننن انگار تا حالا مربی خارجی عامل ناکامی تیم ملی امید بوده
  • کارن A1 ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    2 0
    لطفا کل فوتبال رو بدین مربی ایرانی تا هم خیال خودتون وهم خیال هوادار رو راحت بکنید .هیچکس هم نمیاد چنین فوتبالی رو ببینهتا کی در خواب غفلت هستیدببینید کشورهای عربی وچین ژاپن کره جنوبی استرالیا حتی آفریقایی ها با آوردن مربیان خارجی چه پیشرفتی کردن بازم دلالان بگن مربی ایرانیچرا که مربی خارجی نه دلاله ونه اجازه میده دلال جماعت تو تیمش دخالت بکنه توتمام دورانی که فوتبال ماتغییرات بنیادین تاکتیکی داشته این مربیان خارجی بودن که باعث پیشرفت شدنداز رایکوف گرفته تا استانکوبرانکوبلازویچ ایویچ آری هان ومهمتر از همه کیروش ............... بعد از رفتن کیروش میفهمید که چه تاثیر عمیقی روی فوتبال ماداشته