آرمان نوشت:

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از نقش یك نماینده نزدیك به جبهه پایداری در توزیع شبنامه توهین‌آمیز علیه رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس خبر داد.

بهروز نعمتی در ارتباط با آخرین نتایج بررسی توزیع شبنامه علیه رئیس‌جمهور در مجلس گفت: این موضوع در آخرین جلسه هیات رئیسه مجلس مطرح و اینگونه روشن شد كه آقای ضرغام صادقی عضو هیات رئیسه مجلس به اعتماد آقای دهقان دیگر عضو هیات رئیسه اجازه توزیع این شبنامه در صحن علنی مجلس را داده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: آنگونه كه مشخص شد ظاهرا آقای محمد دهقان منشی هیات رئیسه مجلس به آقای صادقی اطمینان داده كه مطالب این شبنامه از سامانه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری برداشته شده بوده و مشكلی برای توزیع آن وجود نداشته است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جاوید IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    اگه واقعیت داره چه اشکالی داشته؟اتفاقا خوبه پشت پرده ها روشن بشه.مدرک گرفته های دانشگاه آزاد هم میتونن سوژه خوبی باشن.مگه نمیبینید کارشناسان اقتصادی ما کاری از دستشون برنمیاد؟مثلا طرح سبد کالا و ثبت نام مجدد یارانه ها رو منه دیپلم ادبیات هم میدونستم طرح بسیار ضعیف و بی نتیجه خواهد بود ولی باز اجراش کردن حالا بگذریم که سود خوبی برای برخی تجار داشت
    • بی نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
      17 4
      اتفاقا ثبت نام یارانه باید هر سال انجام بشه اینطوری کم کم تعداد بیشتری ثبت نام نمی کنن
    • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
      9 0
      عزیز جان، من خودم فوق لیسانس بیکار هستم. اما طرح پرداخت یارانه نقدی به 70 میلیون نفر رو اصلا قبول ندارم. این طرح کمر دولت و حکومت رو شکسته. با این وجود کسانی که ماهانه درآمد چندیدن میلیونی دارن، باز هم دارن ماهی 40 تومن رو میگیرن. اگه صدا و سیما یه خورده بیشتر دولت رو همراهی می کرد، یقینا خیلی از مردم انصراف می دادن. حالا که این اتفاق نیوفتاد، دولت خودش باید یارانه خیلی ها رو قطع کنه. حتی اگه رو رای آوردنش تو دوره بعد تاثیر منفی بذاره.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    69 4
    جبهه پایداری همان دلواپسان هستند که کاسبان تحریم اند و .....
  • کاربر IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    39 8
    طلایی که پاک است چه منتش بخاک است ماملت روحانی رادوست داریم حالاهر مدرکی میخوادداشته باشد ریس جمهور هم صورت زیبایی داردهم سیرت زیبا منکه عاشقشم
  • فرشاد A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    18 2
    به اعتقاد من هدف از اجرای طرح سبد کالا تخلیه انبارها از اجناس و ارزاق عمومی بود که دولت دهم با همکاری رانت خواران در توجیح کنترل بازار در مقابله احتمالی با تحریم فلج کننده انباشته کرده بود . لذا باید راه چاره ای برای سرازیر کردن آن به بازار میافتند و در نهایت بجای توضیح اصل ماجرا متوسل به منت بر سر مردم شدند و آن شده که همه میدانیم . متاسفانه دولت آقای روحانی باید تاوان ندانم کاریهای 8 ساله مدیران دولتی گذشته و چشم پوشانی و همکاری وسیع نمایندگان مجلس بر تخلفات دولتی و غیرقانونی دولت نهم ودهم را بپردازد.
  • سمنانی A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    21 1
    همین که روحانی با افراطی ها رابطه خوبی نداره و به جاش با سید محمد خاتمی و رفسنجانی رابطه خوبی داره کلی طرفدار داره.واسه ما همین بسته