وزیر کشور گفت: سیاست دولت تدبیر و امید پس از توافق هسته ای اقتصاد مقاومتی است و انتظار می رود سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی از این شرایط نهایت بهره را ببرند.

به گزارش خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری  ،عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین بهره برداری از شرکت نان صنعتی آزاد پیشه سپاهان افزود: بر این اساس باید به دست ایرانی و با بهره گیری از ظرفیت و امکانات ایرانی بتوانیم در شان جمهوری اسلامی، اقتصاد کشور را شکوفا سازیم.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: همچنین شرایط برای اقدامات اقتصادی و تولیدی سهل تر و امکان جذب سرمایه بیشتر خواهد شد.
عضو کابینه تدبیر و امید گفت: انتظار این است که در همه استان ها، تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران از این شرایط استفاده کنند و در راستای ارتقای توسعه منطقه خود تلاش بیشتری انجام دهند.
رحمانی فضلی اضافه کرد: همان طور که جنگ را اداره کردیم، در نتیجه استقامت و مقاومت مردم، دنیا مجبور شد با ما مذاکره کند و حق ما را به رسمیت بشناسد و تعهد کرده اند که ما بتوانیم مانند سایر کشورها در چهارچوب ان پی تی، کار غنی سازی را انجام دهیم.
وی با اشاره به لغو قطعنامه ها و برداشته شدن تحریم ها علیه ایران تصریح کرد: همه اینها باید مقدمه ای برای فعالتر عمل کردن در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری باشد.
وزیر کشور همچنین با اشاره به ظرفیت های استان چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهار محال و بختیاری استان پرظرفیتی است که موقعیت مناسبی برای توسعه دارد و ظرفیت هایی همچون نیروی تحصیلکرده و با تجربه و مدیران بسیار توانمند، این استان را آماده یک جهش بزرگ کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =