رئیس جمهور گفت: بگذارید این مذاکرات هسته ای به پایان برسد بعد می آییم و سختی ها و مشکلات این مذاکرات را برای مردم شرح می دهیم.

به گزارش واحدمرکزی خبر آقای روحانی در ادامه سخنان خود در جمع فرمانداران سراسر کشور افزود: بگذارید که این مذاکرات با موفقیت و به حول قوه الهی و به کمک روح مبارک پیامبر عظیم الشان اسلام و توجهات حضرت ولی عصر (عج) به پایان برسد ، بعد می آییم برای مردم شرح می دهیم که چه کشیدند و چه سختی هایی در این مسیر بود.

وی خطاب به حضار گفت: خیلی از شما در جبهه بوده اید و من هم گاهی توفیق حضور داشتم و خیلی از شما تجربه مذاکرات سیاسی داشته اید و من هم تجربه چنین مذاکراتی را داشته ام.

رئیس جمهور افزود: گاهی مذاکرات دیپلماتیک با قدرتهای بزرگ جهانی سخت تر ، پیچیده تر و دلهره آورتر از شبهای عملیات در میدان جنگ است زیرا در میدان جنگ یا زنده می مانیم که این یک افتخار است و یا کشته می شویم که این افتخاری بالاتر است.اما در این میدان اگر شکست بخورید یک ندامت و پشیمانی بلندمدت تاریخی را پیش رو دارید و اگر هم پیروز شوید باز عده ای زخم زبان می زنند و با حیثیت شما بازی می کنند.

 روحانی افزود: درست است که هنوز در مذاکرات هسته ای به موفقیت نهایی نرسیده ایم اما قدم های بلندی برداشته ایم اما باید بدانیم که همزمان با این مذاکرات باید مردم با نشاط باشند و آثار این نشاط و شادی را در عرصه اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و وحدت ملی ببینیم.

رئیس جمهور گفت: نمی دانم که عده ای این حنظل را از کجا آورده اند که هیچگاه نمی خواهند کام مردم شیرین باشد و از لبخند مردم می ترسند؟ نمی دانم چرا این جور است؟

وی افزود: بگذاریم کام مردم شیرین باشد زیرا مساله هسته ای مساله این جناح و آن جناح و این حزب و آن حزب نیست ، مساله هسته ای مساله این قوه و آن قوه نیست.آقای روحانی تاکید کرد: مساله هسته ای یک مساله ملی است که بارش بر دوش نظام است و این نظام است که دارد قدم به قدم این راه را رو به جلو می رود تا به هدف برسد.رئیس جمهور گفت: می گویند باید اسرار کشور محفوظ بماند ، خب مگر کسی شک دارد که باید این گونه باشد ؟

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    53 8
    ما متوجه ایم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. شما نگران عده ای دلواپس نباش. اونها خانه خودشان را هم بلد نیستند مدیریت کنند. من از نزدیک دیده ام.
  • بی نام GB ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    49 6
    خدا عمر با عزت بهتون بده،چون برای منافع مردم کار میکنید بر علیه شما هستن یک کلام.
  • حسين IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    5 3
    با اينكه خيليا ميان ميگن بنزينو شما گرون كردين ولي نميدونن اينا رو مجلس تصويب ميكنه فقط دولت اجراش ميكنه.اما هنوزم روحاني مچكريم