انتشار خبری درباره گزارش مشکلات مردم به خبرآنلاین، سبب شد موجی از پیام ها از سوی کاربران درج شود.

21 حوزه موضوعی از سوی کاربران در کامنت ها ثبت شد که راهنمایی و رانندگی و بهداشت و درمان بیشترین حجم کامنت های ثبت شده را داشته است. در حدول زیر می توانید بخشی از نظرات مخاطبان  خبرآنلاین را مطالعه نمایید.

 

موضوع

نظرات مخاطبان خبرآنلاین

مشکلات مربوط به دانشگاه؛ تدریس و معلمی

از وقتی که نمره را از کارنامه مدارس ابتدایی حذف کردند. بچه ها هم تنبل شدند و هم حس رقابت ندارند. لطفا به آموزش و پرورش بگویید نمره را به کارنامه ها بازگردانند.

 

حذف کنکور افزایش تاثیر نمرات نهایی بر کنکوروقتی همه داریم می بینیم که چطور تو امتحانات نهایی تقلب میشه چه دلیلی داره که تاثیرشو بیشتر کنند؟

عدم استخدام نیروهای حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای

 

منِ معلم مشکلات معیشت و منزلت، تبعیض با دیگر کارمندان دولت، بیمه برنزی و افزایش بی احترامی دانش اموز با ممنوع شدن تنبیه و کم اثر شدن نمره هستم معلم ناامید.

 

من ازپرسنل شاغل در خانه معلم وابسته به وزرات آموزش وپرورش هستم الان نزديك به ده سال است به دلايل غير منطقي از قرادادي شدن ما خودداري مي شود خواهش ميكنم مشكل ما را مطرح بفرمائيد.

مشکلات مربوط به مخابرات و تلفن همراه

.لطفاً از مسئولین همراه اول سوال کنید که چرا دائماً اینترنت پرسرعت قطع و وصل می شود و از حالت پرسرعت به حالت کم سرعت تغییر می یابدو در بسیاری نقاط که کلا کم سرعت است.

 

با تشكراز اصفهان بازنشسته ام صورت حساب ماهانه تلفن همراه دائمي من تا فروردين 93 بين 7 تا 8 هزارتومان صادر ميشد كم كم به10 و 20 وبه طرف بالا صعود كرد تا به 50و60 ودر فرووردين 94به 76500تومان رسيد چون همراه اول مرا مشترك گرامي خطاب ميكرد پرداخت ميكردم تا هفته پيش مراجعه كردم گفتند پيامك خدماتي وتبليغاتي چند شركت را تائيد كرده اي وعلتش آن است.عرض كردم من با اطلاع از اينگونه كلاه برداريها تمام پيامكها را بي جواب حذف ميكردم ودر سن وسالي نيستم كه پيامك بازي بكنم.گفتند قطع مي كنيم كردند گفتم خسارت يك سال گذشته ؟ گفتند قابل پرداخت نيست به بازرسي مخابرات شكايت كن.

 

سلام يك نفر مطلع به من بگويد ارزش افزوده در قبض تلفن همراه بابت چه چيزي است تا كنون دو بار به شركت مخابرات مراجعه نموده ام وقول داده اند تصحيح شود ولي انجام نشد مكالمه در طي فروردين 28508ريال ارزش افزوده185050 ريال ممنون ميشوم اين كامنت را يك نفر پاسخ بدهد

 

مشکلات مسکن و ساخت و ساز

ضمن تشکر از انعکاس مشکلات مردم در سایت خبر آنلاین خواهش میکنم مشکل مسکن مهر شهر سلفچگان رو انعکاس بدید و حل کنید شهر سلفچگان از توابع استان قم است. مردم فاضلاب خونشون رو میریزن توی کوچه و وضعیت بهداشت افتضاح است. هنوز با گذشت سال ها فاضلاب شهریش تکمیل نشده است. شهرداری و بخشداری نیز از بودجه لازم برای تخلیه چاه منازل برخوردار نیستند. پول فاضلاب شهری رو از ماها گرفتن ولی تکمیل نشده و چاهها زود پر میشه. پول آسفالت رو گرفتن ولی هنوز آسفالتی در کار نیست. پول فضای سبز رو گرفتن ولی هنوز معلوم نیست محوطه هاش کجاست. امکانات ورزشی تقریبا صفر. کلاسهای آموزشی برای اوقات فراغت صفر است. ولی اسمش شهر هست و قلب اقتصاد ایران است

خبرآنلاین عاجزانه تقاضا داریم پیگیر مسائل مریوط به مسکن مهر پردیس و علی الخصوص افزایش اخیر قیمتهای آن و همچنین پیگیر وعده های مسولین در خصوص زمان تحویل آن باشند و در این زمینه خبر یا گزارش تهیه کنند.

مشکلات بانوان

در كنار طرح افزايش جمعيت، بايد تسهيلاتي براي بانوان كارمند اتخاذ شود. تاكنون تنها مرخصي 6 ماهه زايمان به 9 ماه افزايش پيدا كرده كه علي رغم ابلاغ اجرايي هم نمي شود يا بنابه تشخيص رييس هر سازمان اجرا مي‌شود و فراگير نيست. لطفا به حال ما مادران شاغل رسيدگي كنيد. راه هاي زيادي براي حمايت از مادران وجود دارد مثلا بنا به درخواست خودشان 10 ساعت كار كمتر در طول هفته به گونه اي كه يا 2 ساعت در روز زودتر به سراغ بچه ها بروند يا يك روز بيشتر تعطيلي داشته باشند حتي اگر شده با همان نسبت حقوق كمتر البته همانگونه كه ذكر شد بنا به درخواست خود كارمند. لطفا دولت و مجلس محترم در راستاي تحقق طرح افزايش جمعيت راهكارهاي حمايتي را افزايش دهند.

مشکلات آلودگی هوا

در باره الودگی هوای عسلویه که طبق گفته استاندارد 15 برابر کثیف تر از تهران میباشد که خیلی از بوی گاز مردم این منطقه دارند زجر میکشند، ولی تا حالا صداشون به گوش کسی نرسیده

وضعیت استخدامی و قانون کار

با وجود تصویب و ابلاغ بودجه استخدام استانداری ها دستگاه ها اعلام می کنند اعتبار ندارند و استخدام ها صورت نمی گیرد .

 

لطفا به وضعیت استخدام و قراردادی شدن نیروهای شرکتیکارمندان مربوط به شرکت پیمانکاری شاغل در نمایشگاه بین المللی تهران که سالهاست به بهانه هایی نظیر واگذاری شرکتکه البته چند روز پیش این بحث کنسل شد یا عدم صدور مجوز توسط وزیر و یا عدم وجود بودجه و ...از این کار جلوگیری بهعمل آمده است.همچنین ما از همه مزایای همکارانی که مثل ما کار میکنند نظیر پاداشها ، بیمه تکمیلی ، ماموریتها ، بن خرید لباس و حتی لحاظ شدن مدرک تحصیلی در حقوقمان بی نصیبیم

 

افزایش حقوق کارکنان دولت نباید درصد ثابت باشد مثلاً با افزایش 14 درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 94 حقوق کسی که 1/000/000 تومان حکمش بود 140/000 تومان افزایش می یابد ولی کسی که 3/500/000 ریال حکمش بوده 490/000 ریال اضافه می شود. که این با عدالت مغایرت دارد. ولی اگر درصد افزایش حقوق پلکانی باشد از فشار اقشار کم درآمد کاسته شده و پرداخت حقوق متعادل تر می گردد.

مفاسد اقتصادی

چندى پيش همايش مبارزه با مفاسد ادارى و اقتصادى برگزار شد و همان موقع رهبر انقلاب فرمودند از اين حرفها زياد زده شده و بايد عمل شود .متاسفانه فساد ادارى و اقتصادى و زمين خوارى در ادارات دولتى در منطقه دماوند بيداد ميكند و هيچ ارگانى پاسخگو نيست. لطفآ بخاطر كوتاه شدن دست مفسدين از سفره ملت در شرايط سخت اقتصادى اقدام كنيد.

مشکلات بانکی و موسسات مالی و اعتباری

موسسه میزان که شعبه هاش در استان های خراسان هست،از اواخر دی ماه 93 با مشکل پرداخت پول روبرو شده، ما میدونیم که اگه به هر بانکی همه برا گرفتن پولهاشون حجوم بیارن نمیتونه پرداخت کنه ..ولی اینکه اولش چک برا93/11/20 دادن،که چک پاس نشد و چک و بااجبار گرفتن و تهدید کردن که اگه چک روپس ندین ورضایت نامه رو پر نکنید مبلغ بست درصدچک رو هم نمیتونید بیاید بگیرید،و نچک رو گرفتن و نامه پرداخت 20درصد از مبلغ رو برا93/12/05 دادن ولی بعد مراجعه تو اون تاریخ ،یه برگه به صطلاح خودشون دریافت وقت ونوبت دادن برا کل مبلغ برا 94/2/06 ،که در این تایخ هم گفتن اون نوبت ها باطله و دوباره باید براآخر سال 94نوبت جدید بگیرید،آیا این خیانت در امانت ؛دروغگویی و ایجاد بدبینی برای مردم نیست،هیچ کس جوابگو نیست ....

راهنمایی و رانندگی

يك شهروند تهراني هستم و هر روز براي اينكه از ماشين شخصي استفاده نكنم از brt خط تهرانپارس آزادي استفاده ميكنم وهر روز دير به مقصد ميرسم به دليل عملكرد بد عوامل رهنمايي در خيابان ازادي تقاطع شادمان كه اين عوامل راهنمايي اولويت را به ماشينهاي تك سرنشين ميدهند و انها را به مدت طولاني عبور ميدهند حالا پس ازسبز شدن چراغ اتوبوسها حركت كرده به خاطر ازدهام در چراغ قبلي پشت سرهم و با كندي زياد وارد ايستگاهها ميشوند و اين قضيه حداقل تا ايستگاه قريب ادامه دارد لذا با توجه به شعار مسئولين مبني بر استفاده از وسايل نقليه عمومي خواهشمندم ترتيبي اتخاذ نماييد تا در ساعات پيك زمان عبور اتوبوس را به صورت دستي سبز كرده و مجددا قرمز نمايند و اين امر امكان پذير است لطفا سئوال بنده را راهنمايي جواب بدهد.

 

من واقعا درخواست می کنم به هر نحوی شده این مساله رانندگی و موتورسیکلت ها حل بشه. خواهش می کنم پلیس های راهنمایی و رانندگی به شدت با موتورسوارانی که برعکس حرکت می کنند و چراغ قرمز رو با سرعت هر چه تمام تر رد می کنند برخورد کنند واقعا من حلالشون نمیکنم که بارها با این کارشون ارامش و حتی جان بسیاری رو گرفته اند. و متاسفانه حتی تذکر هم دریافت نمی کنند.

 

خواهشمندم از راهنمایی رانندگی اصفهان درخواست کنید کنترل بیشتری بر بزرگراهها داشته باشد، پلیس نامحسوس به هیچ عنوان دربزرگراههای شهر، حضور فعال ندارد و اغلب در گوشه ی بزرگراه به صورت متوقف دیده می شود ، علاوه بر این هیچ کدام از دوربین های کنترل سرعت فعال نیستند این موارد باعث سرعت هاس سرسام اور در بزرگراهها شده است.

 

راهنمائى و رانندگى در اتوبانها سرعت را صد تا صدوده قرار دادند و در قسمت خروج يا ورود به بزرگراهها سرعت را يكباره به سى كاهش ميدن و در اول مسير اين وروديها و خروحيها دوربينهاى جريمه قرار دادند و ما هم مجبوريم رعايت كنيم كه اين اصولا منجر به تصادف از سمت عقب ميشود ، اون كسائى كه اينكار را ميكنند براى درآمدزائى هست و همه اينرا ميدانند اما انصاف نيست و خواهشمندم رسيدگى فرمائيد

مشکل کمبود گاز و ...

تنها مرکز استان که گاز ندارد زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان تورو به خدا یه فکری به حال مردم محروم ودور افتاده این استان مرزی و مرکزش شهر زاهدان بکنید . کپسول 11 کیلوئی گاز 5000 تومان . والله دیسک کمر گرفتیم از بس که این کپسولها رو جابجا کردیم .

روستای خسروی بخش عربخانه نهبندان استان خراسان جنوبی از معدود روستاهایی می باشد سابقه راهپیمایی های انقلابی م باشد که سه شهید را تقدیم ایران نموده اما این روستا فاقد آب شرب و راه استاندارد می باشد که قنات آن نیازمند لایه روبی می باشد.

 

من از نقطه جنوب فارس در مورد اب مایع حیاط تا چند سال دیگر حتی برای خوردن دیگر گیر نمیاد حرف میزنم. از بیرم لارستان که سی ساله از مشکل بی ابی رنج میبرند. صداشون به گوش مسولان برسانید و یک عده کشاورز بی اطلاع از همه چیز از صبح تا شب اب رو تو دل زمین خشک و بی حاصل میریزند و بدون برداشت که هر کدام سی چهل هکتار گندوم می کارند و کاش با کیفیت بود این اب حق من وبچه های ماست لطفا خواهشم از شما این است به داد ما برسید .

مشکلات مربوط به زیر ساخت ها

به زودی تابستون میاد و سفرها به شمال شروع میشود. از مسئولان تقاضا داریم فکری به حال ترافیک جاده های شمالی بکنند. جاده های به جا مونده از زمان رضا شاه جوابگوی این همه مسافر نیست.

مشکلات مربوط به بهداشت عمومی

لطفا یه حرکتی , مقاله ای کاری برای این حرکت زشت بعضی از آقایون و جدیدا خانوهایی که آب دهانشو رو تو کوچه و خیابون میریزن انجام بدین به خدا ضرر داره . یکی از استادامون میگفت اگر آفتاب حداقل 15 دقیقه به طور مستقیم بهش نتابه میکروبش تو فضا پخش میشه با تنفس منتقل میشه . بابا این همه بیماری و سرطان فقط از تغذیه ناسالم و پارازیت و کم کاری مسئولین و دولت نیست , ماها هم مقصریم . تو خیابون نمیتونی دو دقیقه سرتو پایین بذاری و راه بری , حالت بهم میخورد.

 

خواهشاً بطور مداوم و همیشگی و نه مقطعی پیگیر اوضاع و وعده های داده شده در خصوص مواد غذایی خطرناک امثال روغن صنعتی و مرغ هورمونی و..... و علل ازدیاد سقط جنین زنان باردار و زیاد شدن سرطانها و کم کاری بیمارستانها و زیرمیزی دکترها به اشکال گوناگون و وضعیت بد محیط زیست در شهرها و تفرجگاهها از مسئولین باشید.

 

لطفا نيروي انتظامي يا شهرداري و يا هر ارگان مسئول ديگري در جاده ها و اتوبانها يك سري تابلو نصب كنند تا به مردم متذكر شوند كه آشغال نريزند و جاده ها را تميز تر نگهدارند.

 

شهروندی از شهر رشت هستم در مرکز شهر رشت بیمارستان بزرگ الزهرا وجود داره این بیمارستان نزدیک به یک سال هست که زباله سوز گذاشته و زمانی که زباله سوزشان عمل میکند کل منطقه خیابان نامجو وهمجوار را بوی بسیار نامطبوعی فرا میگیرد. چندین نامه به چند ارگان فرستادیم ولی متاسفانه کاری انجام ندادند. با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و مسکونی بودن منطقه خواهشمند است بیگیری لازم برای این زباله سوز شود که حداقل به بیرون شهر منقل شود چون دود و بوی این زباله ها سرطان زا هست خواهش میکنم پیگیری کنید.

یارانه ها

یکسال پیش همین روزها گفتند زوج های جوان یارانه خودشونو جدا کنند الان ما یکساله اینکارو کردیم هم یارانه من و همسرم رو از خانواده هامون قطع کردند. هم اینکه از اون زمان هیچ یارانه ای به من و همسرم ندادند حالا ما موندیم و کلی بدهی هر ماهه اونوقت سرمایه دارا تازه میخواد یارانشون قطع بشه کجای این انصافه است؟

اقدامات شهرداری ها

درمحله چوبتراش حوالی ایستگاه مترو طرشت زندگی می کنیم.25 سال ساکن این منطقه تهران هستیم.باغ های توت بسیاری در محله ما خشک شد و تبدیل شد به جولانگاه کسانی که خودرو تصادفی خرید و فروش می کنند.تصادفی می خرند و صفر می فروشند.مصداق کلاهبرداری.این وجه موضوع مورد شکایت ما نیست.

وجود این مراکز بدون مجوز در خیابان قاسمی زادیان و بلوار چوبتراش مخل نظم و ارامش و اسایش ما اهالی شده و هیچ کس پاسخگو نیست.بارها شهردادی برای مجوز این ها مراجعه کرده اما بدون نتیجه رفته اند انها همچنان به کار خود و ازار ما ساکنان ادامه می دهند.بارها یاعث درگیری لفظی و فیزیکی شده اند و پاسخی جز مشت و لگد به اعتراض ما نداده اند

 

در منطقه لواسان کوچک با حضور تعداد زیادی از متمولین و خرید باغها و اراضی کشاورزی و تغییر کاربزی عملا شهر لواسان خاصیت محلی و بومی خود را از دست داده و جولانگاه پولداران پایتخت شده است و شهردار لواسان نیز همگام و همراه با قشر سرمایه دار با اخذ مبلغ هنگفتی از مردم بجای خدمات به مردم و رفع نیازهای شهر و حفظ باغها و روستاهای زیبا و بکر فقط جواز ساختمانی داده و در حال تغییر شهر به یک شهر مدرن است

 

چرا شهرداریهای تهران در مناطق مسکونی اجازه اداری تجاری میدهند؟ مگر یک کوچه سه متری توان پذیرا بودن از 40 واحد اداری را دارد ؟ علت ترافیک سنگین در کل تهران همین است که از بالاترین نقطه تهران تا پایین ترین و شرقی و غربی ترین همه اداری تجاری شده ان و یا در شرف آن هستند. چرا شهرداریها بافتهای مسکونی را تخریب و اداری تجاری میکنند؟

مشکلات حوزه تولید

کارخانه داری هستم که بدونه هیچگونه تسهیلات بانکی موفق به احداث یک واحد تولیدی در سال 90در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه شدم ولی به دلیل نوسانات اقتصادی وکمبود نقدینگی با اخراج نمودن 35 نفر کارگر مجبور به تعطیلی ان شدم حال با گذشت 2 سال از تعطیلی کارخانه ودعوت مسولین به بازگشایی ان هر زمان به یکی از همان مسولین مراجعه میکنم ودرخواست تسهیلات سرمایه درگردش میکنم با در بسته مواجه میشوم وتازه متوجه میشوم مسولان فقط در راستای تبلیغات وشعار کارافرینی از بنده دعوت کرده اند لطفا اعلام بفرمایید با حرف زدن وشعار دادن کارخانه به تولید نمیرسد ضمن اینکه با شروع بازسازی در عراق اعلام نیاز زیادی برای محصولات ایران شده است

حوزه  پزشکی

متاسفانه پاویون آقایان انترن های پزشکی در بیمارستان امام حسین شاهرود دانشگاه علوم پزشکی سراسری شاهرود از وضع بسیار بدی برخوردار است. فقط دو عدد تخت خواب دارد، در حالی که در هر شب حداقل شش نفر کشیک هستند، ولی جایی برای خواب ندارند، و مجبورند داخل راهرو استراحت کنند. کتابخانه نیز از ساعت دو ظهر تعطیل می شود و دیگر مکانی برای مطالعه وجود ندارد، حتی یک میز و صندلی نیز در داخل پاویون تعبیه نشده است. حتی یک عدد پنجرخنیز داخل اتاق ها وجود ندارد، هیچ هوایی نیز داخل اتاق نمی شود. هیچ کدام از مسولان بیمارستان، ریاست، معاون اموزشی بیمارستان، ریاست دانشگاه اموزش پزشکی و...پاسخگو نیستند و می گویند به انها ربطی ندارد.

 

کاش وزیر بهداشت محترم و فعال ما. فکری به حال آدم های افسرده و وسواسی این کشور بکند و روانشناسان خوبی در مراکز بهداشتی بگذارند. پول ویزیت حداقل یک روانشناس هفته 70000تومان است و هر هفته باید سر بزنید وگرنه نتیجه نمی گیرید. خانه سلامت مشاوره میدهد ولی به درد نمی خورد. من بارها رفتم ولی تا در مطب خودشان ویزیت نشوید جواب مناسب نمی گیرید. باتشکر

مشکلات ورزشی

سرانه محیط ورزشی در تهران که مثلا با امکانات ترین شهره خیلی کمه.مخصوصا اگه بدونیم که شهرداری تهران سالانه میلیاردها تومن پول تراکم میگیره که امکانات و خدمات رو بیشتر کنه .اون هم به طور متناسب و نه فقط پروژه های بزرگ اتوبانی و دهن پرکن بسازه.بیاد تو هر 20 تا کوچه یه سالن ورزشی بزنه.با این کار اوقات فراغت مردم پرمیشه.اعتیاد کم میشه .از لحاظ عصبی و جسمی جامعه بهتر میشه و ورزش قهرمانی هم با پشتوانه میشود.

مشکلات سربازی

با سلام قانون پروژه های کسر خدمت سربازی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح در سال 94 با این که 2 ماه از سال گذشته ابلاغ نشده است. لطفاً پیگیری کنید قرار است در سال 94 این پروژه ها باشد یا نه . حداقل تکلیف را مشخص کنند.

خدمت سربازی مشکل اکثر جوانان به خصوص قشر تحصیلکرده است برای مثال بنده ازسال 87در مقطع کارشناسی و از سال 91 در مقطع ارشد دانشجو بودم ودر سال 93 فارغ التحصیل شدم در 4سال مقطع لیسانس در کنار درس کار میکردم و بعد از4سال در شروع فوق لیسانس برای خودم شرکتی کوچک تاسیس و شروع به کار کردم و حال پس از فارغ التحصیلی دو راه پیش رو دارم یا نرفتن خدمت یا از دست دادن کارم اگر خودم نباشم دو نفر همکارم توانایی اداره دفتر را ندارند ...حال با این حساب ایا بهتر نبود دولت محترم در کنار فروش خدمت به سربازان فراری خدمت را به قشر تحصیلکرده هم می فروخت ؟؟ نکته سرمایه دار یا بچه پولدار هم نبودم ودر سال 91با 13میلیون پس اندازم و وامی که پدر گرفت شروع به کار کردم.

مشکلات حمل و نقل

متروی ازادگان راه اندازی شده خیلی خیلی از مسئولین تشکر میکنیم . اما زمان بین قطار ها 15 دقیقه میباشد و در مسیر ازادگان به سمت ولیعصر در همان ایستگاه ازادگان قطار مملو از جمعیت میشود و در ایستگاههای بعدی برای مسافرین جا نیست لطفا این مشکل را حل کنید .

 

آقا ی خبر انلاین نظر سنجی کن میزان رضایت مردم از پل صدر آقا مگه قبل انتخابات ریاست جمهوری پل صدر تموم نشده بود پس چرا الان یکساله هر روز دارن کار می کنند نصف پل رو می بندن کاربرد خروجی شریعتی چیه به سمت شرق؟

تامین اجتماعی و بهزیستی

پدر من در پاییز سال 88 عمرشون دادن به شما و ما از طریق سازمان بازنشستگی اقدام به ثبت درخواست کمک هزینه حدود 400 هزار تومانی فوت کردیم.تکمیل مدارک در زمستان 89 اما هنوز مثل خیلیای دیگه کمک هزینه ای با این ارزشو ندادن بهمون. بیچاره اونایی که از ما محتاج ترن و رو این پول برای برگزاری آبرومندانه مراسماتشون حساب میکردن.

 

سلام از بهزیستی گله مندم. چرا کارت معلولین رو که جدیدا دستور صدور داده، برخی استانها صادر نمیکنن؟ چه گناهی کردن معلولین؟ یکی میگه به دسته روانی تعلق نمیگیره؟ در حالیکه خود رییس شون گفت واسه همه است؟ ممنون میشم پیگیری کنید دعاتون می کنم.

 

سلام و احترام بنده و حدود دویست جوان دیگر سالهاست که در نهاد ریاست جمهوری مشغول به کار هستیم اما نه بیمه داریم نه هیچگونه مزایایی به ما پرداخت می شود و هر سال حقوقمان با هفت یا هشت ماه تأخیر پرداخت می شود. شما را به خدا صدای ما را به گوش رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی برسانید به خدا چزخ زندگی به سختی میچرخد. از رئیس جمهور عاجزانه میخواهیم یکبار برای همیشه وضعیت نیروهای پژوهشی و معین را مشخص کنند و ما را از این بلاتکلیفی خارج نمایند به خدا قسم دور از انصاف است که از تمام مزایا محروم باشیم. اصلا به فرض که ما اشتباه وارد این مجموعه شده ایم اما آیا بلاتکلیف گذاشتن ما کار درستی است به خدا ما هم زن و بچه داریم و زندگیمون رو بر اساس همین شغل بنا کرده ایم. شما رو به خدا ما رو دریابید.

مشکلات خودرو

سلام من در برج سه سال 93 در ایران خودرو یک ال90 اتوماتیک ثبت نام کردم مقرر شد که برج 8 93 تحویل بدهند ولیکن مشاهده نمودم در تارخ 14/2/94 بابت الباقی خودرو 22500000 تومتن باید بریزم وقیمت خودرو را به قیمت 47000000 خورده ای حساب کردن چرا این خودرو قیمت کارخانه ای آن نسبت به پارسال 4 میلیون گرانتر شده لطفا پی گیری بفرمایید. مگر قرار نبود فقط یک درصد بابت ارزش افزوده فقط گران شود؟

 

 

برای دیدن نظرات کاربران خبرآنلاین  اینجا را ببینید.

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414015

برچسب‌ها