پشت پرده حذف «در حاشیه» از آنتن سیما / شکست مدیری از پزشکان یا کیفیت سریال

سریال «در حاشیه» مهران مدیری پس از 27 قسمت از آنتن سیما خداحافظی می‌کند.

مهری سادات صفوی: زمانی که مهران مدیری پس از سال‌ها دوری از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران به این رسانه بازگشت، خیلی‌ها انتظار همه‌چیز را داشتند، جز یک شکست تمام‌عیار.

نه حاشیه‌هایی که پزشکان برای مهران مدیری و تیم تولید مجموعه «در حاشیه» ساختند، اتفاق تازه‌ای بود و نه مخالفت‌های جسته‌وگریخته مخالفان همیشگی این کارگردان 48 ساله.

او در تمام سال‌های فعالیتش با حاشیه‌های ریزودرشت بسیاری مواجه بوده و درنهایت هم توانسته با کمک خلاقیت ذاتی و محبوبیتی که نزد مخاطبانش دارد، این حاشیه‌ها را پشت سر بگذارد. چه آن زمان که او کارگردان و بازیگر جوانی بود و سیر صعودی محبوبیتش داشت دردسرساز می‌شد و چه زمانی که کار مجموعه «قهوه تلخ» اش نیمه‌تمام ماند و مخاطبان همیشگی کارهایش را عصبانی کرد.

ماجراهای یک سریال طنز

پیش از آن‌که «در حاشیه» روی آنتن شبکه سوم سیما برود و تکیه ‌کلام «واس ماس» روی زبان مردم بیفتد، حاشیه‌ها به پیشواز سریال مهران مدیری آمده بودند.

پزشکان جسته و گریخته اعتراض‌هایی به رویکرد مهران مدیری در مجموعه طنز جدیدش داشتند و معتقد بودند که او تصویری نادرست از پزشکان ترسیم کرده. وزیر بهداشت کابینه تدبیر و امید، در قامت یک پزشک اما ماجرا را رسمی کرد و با نگارش نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما از او خواست که مانع پخش سریال «در حاشیه» شود.

 پاسخ صداوسیما به درخواست جناب وزیر اما منفی بود، صداوسیمای دوره سرافراز ‌به دنبال حل و فصل ماجراهای سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی بود، برخلاف رویه مرسوم در زمان ضرغامی، پشت تولیدکنندگان این مجموعه ایستاد تا «در حاشیه» از 6 فرودین روی آنتن برود.

انتخاب ایام تعطیلات نوروز برای پخش سریال «در حاشیه» اما چندان باب میل تولیدکنندگان این مجموعه نبود. آن‌ها این سریال 90 قسمتی را برای پخش در ایام تعطیلات نساخته بودند و به همین خاطر دوست داشتند که سریالشان در زمان دیگری روی آنتن برود.

بااین‌حال اما «در حاشیه» روی آنتن رفت و برخلاف تصور عمومی که از کارهای مهران مدیری وجود داشت، کیفیت مجموعه نه توانست منتقدان را راضی کند و نه عامه مردم را. البته این سریال هم طرفداران خودش را داشت، اما محبوبیت مجموعه‌هایی مثل «شب‌های برره» و «مرد هزار چهره» کجا و محبوبیت «در حاشیه» کجا؟ 

 پس از پایان تعطیلات، مردم ترجیح دادند که در رویارویی بین پزشکان و مهران مدیری طرف این بازیگر و کارگردان را بگیرند و از پزشکان به خاطر مخالفت با پخش یک سریال طنز انتقاد کنند.

کمک مدیری به مخالفانش

مدیران سازمان صداوسیما که پشت مهران مدیری ایستاده بودند، از هفته گذشته گویا دلیلی برای حمایت از این سریال نداشتند. کیفت پایین مجموعه مدیری و فیلمنامه ضعیف آن، بیش از تلاش پزشکان برای حذف این مجموعه از روی آنتن کارگر افتاد و درنهایت بدون سروصدای اضافه به عمر سریال مدیری روی آنتن سیما پایان داد.

این مجموعه که قرار بود به سبک و سیاق مجموعه‌های 90 شبی، در 90 قسمت روی آنتن برود، پرونده‌اش در 27 قسمت بسته شد.

مدیران سیما تبلیغ سریال «شمعدانی» به کارگردانی سروش صحت را آغاز کردند تا معلوم شود که مجموعه صحت قرار است جایگزین مجموعه مهران مدیری شود.

البته دراین‌بین گویا توافقی با مهران مدیری صورت گرفته تا این مجموعه به سه فصل 30 قسمتی تقسیم شود و اعلام گردد که پخش فصل اول آن پایان‌یافته و تیم تولید سریال در حال کار برای آماده کردن فصل دوم و سوم سریال است.

شکست روی آنتن سیما

مهران مدیری در تمام سال‌هایی که به‌عنوان کارگردان برای سیمای جمهوری اسلامی ایران سریال تولید کرده، تابه‌حال چنین شکستی را روی آنتن تجربه نکرده بود.

او که در شبکه نمایش خانگی، پس از آغاز موفق سریال «قهوه تلخ» با برادران گلیان به مشکل خورد و نتوانست آن‌طور که باید این مجموعه را جمع‌وجور کند، با ساخت سریال «ویلای من» و «شوخی کردم»، عملاً شکست را در حوزه شبکه نمایش خانگی تجربه کرد.

بازگشت او به تلویزیون به عقیده برخی، وامدار ناکامی در حوزه نمایش خانگی بود، اما این بازگشت، آآنگونه که باید برای مهران مدیری و تیم همراهش خوش یمن نبود.

تطبیق با ذائقه مخاطب

کارنامه کاری مهران مدیری نشان می‌دهد که او توانایی زیادی در پیدا کردن رگ خواب مخاطب دارد. پیش‌ازاین هم در کارنامه این کارگردان بودند سریال‌هایی که شروع سردی داشتند، اما مدیری توانست پس از پخش چند قسمت، مسیر تازه‌ای برای سریالش طراحی کند و مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند. «پاورچین» و «نقطه‌چین» دو سریالی بودند که توانستند پس از پخش چند قسمت ضعیف، دوباره احیاء شوند.

مخاطبان «در حاشیه» هم با همین ذهنیت منتظر بودند تا سریال جدید مدیری چنین روندی را پشت سر بگذارد، اتفاقی که درنهایت رخ نداد.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا دو فاز بعدی این سریال ساخته می‌شوند یا نه؟ و اگر ساخته می‌شوند، مدیری این بار چه مسیری را در پیش خواهد گرفت.

غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما توضیحاتی را در مورد ساخت فاز دوم سریال مدیری ارائه کرده است. او به خبرگزاری مهر گفته:«فاز دوم به گونه ای طراحی می شود که جذاب تر باشد. در این فاز شخصیت های اصلی قصه به دلیل اینکه مردم آنها را پذیرفته اند دوباره در کنار هم قرار می گیرند و حدود چهار موقعیت داستانی یا موضوع برای نگارش این فاز در نظر گرفته شده است.»

او با اشاره به اشکالات مورد نظر در فاز اول و برطرف کردن آنها در فاز دوم ادامه داده:«در فاز اول بیشتر حضور افراد مرتبط با یک شغل و یک قصه را داشتیم و خانواده ها کمتر حضور داشتند. به طور مثال حضور پررنگ تر خانواده دکتر عشقی در طول داستان انجام گرفت و حالا در فاز دوم فضا به گونه ای طراحی می شود تا بتوانیم محیط های بیشتری را نمایش دهیم و داستان های دیگری را هم داشته باشیم.»

مدیر شبکه سوم سیما درباره تغییرات متن در طول کار با اشاره به واکنش ها و فیدبک‌ها هم گفته: «یکی از محاسن آثاری که تولید و پخش همزمان دارند این است که می توان فیدبک‌ها را در روند تولید در نظر گرفت. ما با توجه به استقبال مردم و فیدبک هایی که داشتیم نقش های جواد رضویان و مهران غفوریان را تقویت کردیم وگرنه این نقش ها در ابتدا به این پررنگی نبودند.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 124
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    واقعا متاسافم برای یکسری از این کسانی که یک ذره تحمل انتقاد ندارن.
    • بی نام A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
      68 8
      متن اين خبر هم بسيار بد است اگر طنز رو انتقاد از وافعيت هاي جامعه بدونيم اين بهترين طنز مهران مديري بود نه بي كيفيت ترين اونها. انتقاد تند و قابل لمس از خيلي از مشاغل بود با مركزيت پزشكي.
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    اشتباه است این کار. این قدر در جامعه پزشکی افراد مستعد هست که تیازی به این کار نیست و چرا برای یکسری خلاف کار کل سریال را می بنندند؟ یعنی در جامعه مهندسان مهندس خطاکار و پراشتباه نیست؟ همه صنوف از این موارد وجود دارد
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    حيف
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    نه اتفاقا خیلی هم قشنگه.
  • رضا A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    65 25
    چرا جو مي ديديد ؟؟از اول هم قرار بود سريال در سه فاز ساخته بشه ،رجوع كنيد به حرف هاي مدير شبكه ،اينجوري خبر انلاين به رتبه ٢٤ الكسا بر نمي گرده بلكه شايد از ٣٤ هم پايين تَر بره
  • مازيار DE ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    حيف استعداد اقاي مديري كه بخاطر كوته نظري داره هدر ميره مگه چند تا آدم خلاق تو حوزه طنز داريم؟ كمي فكر كنيد ببينيد چند سال بايد طول بكشه تا مثل اقاي مديري بياد؟ كاش استانه تحمل افراد بالاتر بود البته اين اتفاق به اين زودي نميافته تا اون موقع فقط يادي از اقاي مديري خواهد بود كاش فرصت ميدادند تا كار ادامه پيدا ميكرد
    • امیر تبریز اوغلی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
      اونقدر دولت تدبیر فشار اورد....از وزیر بهداشت بگیر تا..... کسی نباید انتقاد کنه. همه چی ارومه
    • بی نام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
      کاش استعدادهایی مثل اقای مدیری و قاسم خانی پس از معروف شدن هم همچنان به کار گروهی با هم ادامه میدادند، فیلم نامه ضعیف در کارهای مدیری پس از مرد هزارچهره آشکارا دیده میشه، مدیری کارگردان و شخصیت پرداز فوق العاده ایه ولی همه چیز کارگردان نیست، که بالعکس متن مهمتره چون دیدیم که در طول سالهای گذشته موفقیت قاسم خانی ها هرچند نه به اندازه قبل ولی ادامه داشته ولی مدیری با داشتن شخصیت های بسیار قوی در قهوه تلخ و بقیه سریالها سقوط کرده.
    • بی نام A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
      54 29
      در واقع سطح فیلمنامه ها با سطح توقع مردم بالا نرفته فیلم نامه همون رامین و مریم بیست سال پیش هست
    • بی نام A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
      فیلمنامه بسیار آبکی و لودگی بیش از حد باعث کیفیت پایین این سریال شده بود. همون بهتر که تعطیل شد. توهین به شعور بیننده بود. میلیاردها تومان هزینه برای سریال در پیت؟
    • بی نام A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
      اتفاقا این سریال جالب نبود فقط اگر بازیگران معروف نداشت همینقدر استقبال کم هم نمی شد
  • علی A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    پیشنهاد میدم شبکه های سیما کلاً راز بقا نشون بدن تا مشکلی واسه هیچ قشری پیش نیاد مردم علاقه دارن
  • mohsen A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    این متن مسخره رو کی نوشته؟ کی میگه در حاشیه ضعیفه؟ این سریال خیلی هم عالیه اینکه ادامه پیدا نکنه بخاطر بی جنبه بودن پزشکان پر مدعای ماست نه چیز دیگری.
  • مهرداد A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    به نظر من در حاشیه یکی از بهترین سریال های طنزیه که تا حالا دیدم با هر دیالوگش میخندم خدایی دمشون گرم
    • بی نام A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
      این فیلم اصلا دیالوگ نداره
  • بی نام A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    مهران مدیری در سریالهای نمایش خانگی بسیار موفق عمل کرد و اگر حق کپی رایت درست و درمانی در این ممکلت بود بعضی ها امروز میدان‌دار نقد مهران مدیری نمی شدند. نقد بسیار خوب است و باعث شد می شود اما تخریب از حسادت و هوای نفس و تنها اثرش خرابی و ویرانی است.
  • محمد IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    به نظر من سریال خوبی بود.نویسنده این مقاله خیلی تند رفت
  • بی نام EU ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    سریال مهران مدیری با سرعت زیادی از نظر کیفی سقوط کرد اما نکته خوب آشکار شدن چهره بد بعضی از قشرهای جامعه بود که از انتقاد وحشتزده بودند, من هم اگر جای مدیران سیما بودم راهی جز قطع این سریال بی کیفیت نداشتم, متاسفانه خود مهران مدیری گرفتار حاشیه های مافیایی شده که باعث شده تیم این گروه سالها دست نخورده باقی بمونه و همین باعث شده همیشه وامدار داستانهای پوسیده قدیمی باشند, این مسئله بخصوص در تیم نویسندگی فاجعه بارتر هست.
  • نیما A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    صدا و سیما کی از نظر مردم حمایت کرده که این بار دومش باشه ؟
  • ایرانی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    با این مشکلات اقتصادی و بیکاری و خبرهای هر روزه جنگ در یک نکته از منطقه دیگر برای مردم دل و دماغ خندیدن برای مسخره بازی های یک سریال تلویزیونی بی محتوی نمانده بغض در گلوی مردم پیچیده روز تشییع جنازه مرتضی پاشائی همه شاهد بودند
    • بی نام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
      "با این مشکلات اقتصادی و بیکاری و خبرهای هر روزه جنگ در یک نکته از منطقه" چــــه جوری حال کردی این متن رو بخونی کامنت هم بزاری؟
    • بی نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
      260 8
      عزیزم شعار نده.هرچیزی جای خودش.
  • عرشیا A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    متاسفم برای حاشبه پردازانی که با تبسم و نشاط مردم مشکل دارند .حالا میخواهد از قشر پزشکان باشند یا دلواپسان کذاب .
    • reza A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
      43 6
      آفرین،دلواپسان کذابو خوب اومدی.دمت گرم
  • بی نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    بدون پیمان قاسم خانی، آقای مدیری هر چه بسازه با همین رویه روبرو میشه
  • محمد A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    اخرین کار خوبی که ساخت مرد 2000 چهره بود به اضافه 10 12 مجموعه اول قهوه تلخ.
  • محسن شریفی A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    چرا نظرات خود را به جای نظر مردم اعلام می کنید. حق ندارید جای ما صحبت کنید. کار ایشان خیلی هم زیبا بود و بنده و خانواده ام به شخصه از کار لذت بردیم و از اتمام پخش آن ناراحت شدیم
    • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
      82 4
      من یکی از مردم هستم وقتی میبینم پسرم پای این سریال از ته قلب میخندد خوشحال میشوم
  • محمد IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    من نمیدونم شما حرف از کدوم شکست می زنید درحالیکه تمام فیلم ها و سریال های مدیری یه سروگردن از هر سریال طنزی بالاتره. به نظرمن این سریال یکی از بهترین و جذاب ترین سریال های ساخته شده است.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    سریال بسیار سخیفی بود بهتر که تمام شد
    • راستین IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
      21 2
      دکتری؟
  • ستاری IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    مدیری تا وقتی با برادران قاسمخانی و تیم اونها بود موفق بود. الان هم همینها باعث موفقیت سروش صحت شدن. نمیدونم چه اصراریه بعد از دو شکست افتضاح بازهم میخواد با این تیم نویسندگی بی نمک و بی رمق ادامه بده
  • يكي از همين مردم A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    واقعا متاسفم.......
  • بی نام US ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    سریال با تمام ضعفش عجیب بیان حقیقت داشت . حتی قسمت هایی که به دنبال تصاحب زمین بودند و یا رفتار مالی رییسان مراکز درمانی و... و البته اصولا کارهای آقای مدیری هیچگاه فاخر نبوده و بسیار ارزش هنری پایینی دارد ولی سعی در بیان واقعیات دارد.
  • آیسان IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    البته باید نقش پزشکان رو در ضعف این سریال بیشتر بدونیم .چون این سریال نزدیک به 2 ماه فیلم برداریش تعطیل شدبه خاطر نامه ی جناب وزیر و از مدیری خواستن فیلمنامه رو عوض کنه و قسمتها ی ساخته شده سانسور شد .خود ژوله گفته که به شرطی اجازه پخش سریالو دادن که فقط 30قسمت تو محیط بیمارستان باشه.مشکل این سریال این بود این تغییرات خیلی باعجله اعمال شد مدیری می تونست حالا که مجبورش کردن این همه تغییرات انجام بده کمی صبر می کرد تا حداقل بتونه یه سرو سامونی به فیلنامش بده. در هر صورت مهران مدیری تا حالا اینقدر خاطرات خوب برای مردم ساخته که حالا حالا عزیز باشه. البته فکرم نمیکنم تی وی ضرر کرده باشه مطمئن باشید همین سریال ضعیف چندین برابر پولشو تا همین جا هم دراورده .
  • مجتبا IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    مهران مدیری و گروهش فقط شوخی های چیپ و بی ارزش همون "جُنگ شادی" دهه ۷۰ خودمون‌ رو به اسم طنز به مدیران بدسلیقه و ناآگاه تلویزیون قالب کردند و بجای اینکه از آنتن تلویزیون ملی مملکت برای ارتقاء سطح فرهنگ مردم استفاده بشه، یه سری مسخره بازی رو پخش می کنند و بعد می پرسند چرا مردم حریم سلطان نگاه می کنند؟
    • بی نام CN ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
      57 11
      شما بيا سريال اكپنسيو بساز
  • افشین IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    اقایان امیر مهدی زوله وخشایارالوند دیالوگ نویس های خوبی هستند اما متاسفانه در طراحی داستان شخصیت پردازی و فضاسازی ضعف داشتند و خواهند داشت...
    • علی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
      38 3
      کاملا موافقم با افشین . فل البداعه های جواد رضویان و خود مهران مدیری تا حدی یخ سریال رو شکسته بود و گرنه ضعف شخصیت پردازی و عدم کشش داستان واقعا مشهود بود
  • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    40 6
    نظر سنجی با اس ام اس بزارن تا نویسنده ملطفت بشه
  • بی نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    122 5
    مدیری واس ماس
  • نرگس A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    99 12
    به نظر من که ایشون بهترین کارگردان طنز هستند
  • سحر IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    63 18
    آقای مدیری یکه یکه حررف نداره فیلمش هم عاالی بود مثل همه ی کاراش موفق بود هر شب خنده رو روی لبای من و خانوادم مینشوند حالا یه قشری بیاد انتقاد بکنه و مانع بشه از پخش این سریال نشون از بی جنبه بودنشونه والا عین حقیقت بود مفهوم این فیلم
    • افسونگر A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
      5 1
      دم همه طرفدارای مهران مدیری گرم
  • حسین IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    27 3
    سریال در حاشیه هم اکنون در حال پخش است
    • سارا A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
      37 3
      صددر صد باید ادامه پیدا کنه
  • حسام ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    47 6
    نويسنده محترم مثل اينكه خيلي از اين سريال خوششون نيومده و با بي انصافي نقد كردند. اما واقا كار خوبي بود و مردم هم خوششون اومد. اگر امثال اين هنرمندان هم نباشند، هيچ وقت ظلمي كه بعضي جاها به مردم ميشه به نمايش كشيده نميشه.
  • بی نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    12 32
    با احترام به همه‌ی عوامل این سریال، نمونه‌های ضعف فراوان‌اند. دیالوگ‌های خواهر دکتر صحرایی چقدر می‌تواند منطقی باشد؟
  • احمد A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    89 10
    نود درصد مردم رو به خاطر 10 درصد کنار ميزاريد؟ مردم اين سريال رو دوست دارن
  • محمدمهدی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    53 12
    چرا چرت میگی شکستی در کار نبودهههههههه
  • بی نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    18 66
    جلو ضرر را هر وقت بگیری سوده چه بهتر که تمومش کردن
  • بی نام A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    59 7
    مدیری دست دردنکنه خنده روبه ما هدیه دادی
  • بی نام A1 ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    40 12
    بسیار سریال قشنگیه .. و فیلنامه قوی همراه با بازیگرای عالی .. می خواین نخندین ؟ باشه نگاه نکنین ؟ مگر اعتراض ما به سریال پایتخت نتیجه داشت ؟ ما هم صبر کردیم و اعتراض نکردیم دیگر مگه کم پزشک داریم زیر میزی می گیرن ؟ باید اون روی این قشر بی کفایت معلوم شه .. البته همین طور که در سریال گفته شد خیلی ها هم پزشک خوبین پیشنهادم به آقای مدیری این است ادامه سریال را در پخش خانگی دنبال کند .. این منطقه منطقه انتقاد ممنوع است لطفا چاپ کنید
  • فرزند ایران A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    57 6
    بی شک مهران مدیری یکی از بهترین هاست و در نوع کارش بی نظیره، جای تاسف داره که یه عده ی به اصطلاح تحصیل کرده انقدر تند و بی تدبیر اعتراض میکنند برای کنکور ارشد سینما میخونم ، خیلی هم با انگیزه شروع کردم......... اما حالا که ظرفیت مدیران سازمان و جامعه رو میبینم کم کم داره تو دلم خالی میشه، انگیزم داره کمتر میشه نمیدونم چرا یعنی من بهتر از مهران مدیری میتونم فیلم بساااازم؟؟؟؟؟ معلومه که نه بچه ها چه رفتاری داره با مهران مدیری میشه واقعا دوست ندارم ایران رو به قصد تحصیل یا زندگی ترک کنم اما اینجور مسایل کمک میکنه تا آدم با اشتیاق فرار کنه بره یه جایی که به نظر و عقیدش حداقل احترام رو بذارن، مرگ بر جهل، مرگ بر نادانی، مرگ بر اعتراض ناشی از بیسوادی
  • اميررضا US ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    68 6
    در حاشیه اعتراضهای مکرر پزشکها بلاخره باعث توقف سریال در حاشیه شد، نه میخواهم از سریال مهران مدیری دفاع کنم نه حق اعتراض را از جامعه کم تحمل پزشکان سلب کنم،تنها میخواهم به پزشک های عزیزی که با پیگیری اعتراض منجر به تعطیلی این سریال شدند یادآوری کنم ای کاش در سایر مسایل هم به این گونه اعتراض میکردید. وقتی از آثار مخرب پارازیت ها آگاه بودید اعتراض میکردید. وقتی بنزین های بی کیفیت باعث افزایش آلودگی و در نهایت بالا رفتن بیماری های مختلف شد اعتراض میکردید؛و هزاران موضوع دیگر که در تخصص شماست و ما از آن اطلاعی نداریم. متاسفم برای این عده پزشک تحصیل کرده ای که منش و رفتار آنها میتوانست الگوی رفتاری مناسبی برای جامعه باشد. عامه مردم قضاوت خواهند کرد.
    • بی نام A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
      12 2
      چه ساده ای .فکرکردی بخاطراعتراض پزشکان بوده؟
  • حسین IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    8 7
    واقعا متعجبم از این تحلیل و اطلاع رسانیاز روز اول قرار بود فصل اول در 30 قسمت پخش شود و بعد از ماه مبارک ادامه یابد...
  • مهران A1 ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    52 8
    اصولا آقایان با خندیدن و شاد بودن مردم مشکل دارند . اعتراض پزشکان و وکلا بهانه است .
  • بی نام A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    13 78
    پزشكان هم اعتراض نمی كردند، اين سريال موفق نبود. دوره مهران مديری متاسفانه تمام شده است.
  • بی نام IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    49 3
    به قول جیگر در کلاه قرمزی "من میفهمم من میفهمم" میخواستم به منتقدان پزشک و وکیل این سریال بگویم مردم همه چیز را خوب میقهمند
  • بی نام A1 ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    24 9
    کاردلواپسانه نه پزشکان
    • منوچ IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
      27 3
      راست می گی . دلواپسها ، نگران خندیدن مردم هستن چون خنده باعث فراموشی آنها می شه.
  • صادقی IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    29 38
    فقط پیمان قاسم خانی میتونه این سریال رو نجات بده وگرنه فاز 2 و 3 هم ...
  • بی نام A1 ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    35 3
    صبر كنيد و لطفا انقد عجولانه راجب ديگران و كارها و زحمات ديگران قضاوت نكنيم
  • بی نام A1 ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    20 3
    مگه تموم شده؟ همین دیشب زیرنویس کرده بود از شنبه تا پنجشنبه ساعت فلان
  • شقایق IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    70 6
    حالا دیگه هر کسی از آب گل آلود ماهی میگیره رو چه حسابی میگید شکست مطلق بوده این سریال؟ ما که داریم می بینیم مردم اکثرا دنبال می کنند و دوست داشتند...شکست مطلق وضع صدا و سیمای ماست که تمام فیلماش یا شده دعواهای زن و شوهری و حرفای خاله زنکی یا تکرار سریالها و فیلمای موفق قدیمی تازه با سانسور...این سریال کمدی هر چه که بود یک ساعتی لحظات سرگرم کننده برای مردم فراهم می کرد...شما که انقدر واردی بگو ببینم چند نفر تو ایران میتونن سریال روتین نود شبی طنز بسازن اونم با این تعداد بازیگر و دکور و...؟ به جای این که از کار درست حمایت کنید معلوم نیست با چه نیتی تخریب می کنید
  • بی نام IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    54 7
    وفتی تحصیل کردگان جامعه انتقاد پذیر نیستند از عوام چه انتظاری دارید؟ حاشیه در حال حاضر تنها سریالی بود که کل خانواده با میخندیدند.
  • محمد از کرج IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    63 6
    به نظر من نسبت به سایر سریالهای طنز که آدم زورکی خندش می گیرد سریال خوبی و مردم را می خنداند. هر کی مخالف خندیدن مردم است منتقد این سریاله. آقای مدیری یک سرو گردن از تمام کارگردانهای طنز بالاتره شمعدونی را هم تحریم می کنیم چون از تبلیغش معلومه که اصلا" در خندندن مردم نمی تواند موفق باشد.
    • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
      6 24
      تروخدا تحريم نكن شمعدونى رو محمد جان. سروش صحت بدون تماشاگران فهيمى مثل تو چكار كنه آخه
  • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    ضمن احترام به اقای مدیری و طرفدارانش باید بگم ایشون دیگه تاریخ انقضاشون تو طنز سر رسیده و چیزی برای گفتن ندارن از قهوه تلخ که با اون افتضاح تموم شد هر چند سوار موجی شد و خیلی خوب فروخت تا سریال های ضعیف خانگی و سریال بسیار ضعیف در حاشیه با نقش ضعیف و غیر قابل تحمل بعضی از بازیگراش خواهر هومن / نقش اقای هدایتی با اون سر و صدا های چیپ/ حرکت های سر خود اقای مدیری و........... . در حال حضر ما هنر پیشه های طنز فوق الاده ای داریم که ایشون چندین سر و گردن پایین تر از اون قرار دارن محسن طنابنده/رضا عطاران/.... امید وارم کار به فاز 2 و 3 این سریال نکشه و کلا حذف شه از تلوزیون.
  • محمد IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    9 29
    نویسنده طنز تند رفتیا آروم تر برو داش
  • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    3 0
    این متنو عموهصولت نوشته هاهاهاها
  • حمید رضا IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    49 3
    واقعا"اگه این سریال مهران مدیری رو نشون ندن باید در صدا وسیما رو ببندن
  • kavir A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    64 3
    جهان سوم یعنی اینجا.جایی که حتی پزشکاشم جنبه ی انتقاد ندارن
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    55 2
    همیشه واقعیت تلخ است
  • امیر IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    61 0
    یک کلام ختم کلام....خندیدن ممنوع...؟؟؟؟؟
  • ملک A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    49 2
    برای جامعه پزشکی واقعا متاسف هستم فرض کنیم سریال رو متوقف کردین ما همه روزه شاهد تخلفات و وضعیت کاسب کارانه پزشمان هستیم . پیشنهاد میکنم برای احقاق حقوق مردم اعتراض کنیم وضعیت بهداشت و درمان در ایران افتضاح است حضرات
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    45 2
    جنبه هم چیز خوبیه
  • امیر A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    50 5
    واقعا واسه پزشکان متاسفم که تحمل یک برنامه طنزو ندارن
  • .......... IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    15 88
    کلن این مهران مدیری طنزاش خیلی بی مزه شده.... من که اصلن یه نیم نگاهم نمیندازم.
  • بی نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    43 4
    نویسنده دکتر بودهخخخ
  • محمد A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    17 2
    آقای استاد مهران مدیری اسطوره طنز ایرانه واقعا واسه پزشکا هم متاسفم که تحمل یه برنامه طنزو ندارن من شمعدونی رو نگاه نمیکنم چون فیلم در حاشیه سر تر از این فیلمه . و قطعا تماشای بیننده ها هم با دیدن فیلم شمعدونی خیلی کم میشه . من و خانوادم لحظه شماری میکنیم ک در حاشیه رو ببینیم و همش از ته قلبمون کلی میخندیم . برای آقای مهران مدیری آرزوی موفقیت دارم .
  • بی نام A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    35 4
    خداحافظ آنتن سیما. سلام بر دیش ماهواره ... بهتر بود تیترتون این میشد. تنها برنامه ای بود که مردمو با صدا سیمای بی کیفیتتون آشتی می داد. تا زمانی که آنتن سیما به شعور مخاطبینش توهین کنه و نیاز اونها رو تشخیص نده نباید انتظار داشت که مردم به ماهواره رو نیارن.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    17 3
    اتفاقا خیلی هم جالب و نشاط اور بود حیفش
  • پرهام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    33 1
    آقای مدیری مرسی که مردم ما نمیتونن واقعیت رو قبول کنن / آقای مدیری مرسی از این که مردم ما نمیتونن بخندن / آقای مدیری مرسی که مردم ما نمیتونن شادی رو ساده قبول کنن / آقای مدیری مرسی که توی جامعه ای که مردم غم رو همدم دلشون کردن و نمیتون شادی مردم رو ببینن / تو جوامع بین المللی همیشه میگن مردم شاد کمتر بیمار میشن ولی ما دوست داریم همیشه بیمار باشیم / آقای مدیری مرسی از اینکه بازم برگشتی تلویزیون و جنبه برگشتن شما رو نداشتن / آقای مدیری تشکر
  • کوبیسم A1 ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    5 16
    فیلم نامه ضعیف و چیپ و مبتذل ...،کل مزش به حرکات فردی بازیگرانش بود ولی اگه دلیل حذفش فشار از ناحیه پزشکان خسیس باشه ما مردم همیشه درصحنه برای اعتراض آماده ایم
    • ه RO ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
      2 2
      خیلی هم خوب بود
  • بنده خدا IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    10 0
    آقاای مدیری درود بر شهامت شما که حرف دل بخش زیادی از مردم رو در این سریال منعکس کردی آقایان پزشکان که سالها از خدمات سایر مردم جامعه شامل رفتگران زحمتکش نانوایان و بقیه استفاده کرده تا صاحب مدرکی بنام دکترا شده اند چگونه به خودشان اجازه میدهند با این مردم رفتاری متکبرانه داشته باشند اقایان بدانید مردم با رغبت به شما پول نمیدهند بلکه از سرناچاری است همینطور احترام به اکثر شما به دلیل نیاز به شماست کاری کنید که مردم به خودتان و رفتارتان احترام بگذارند نه به مدرکتان اقای مدیری حتی در صورت قطع سریال پنبه اتان را زد ایکاش قدری به خودتان بیایید به قول حافظ: باری این نو دولتان را با خر خودشان نشان کاین چنین ناز و تنعم بر غلام ترک و استر میکنند
  • مرتضی IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    10 0
    خیلی خوبه
  • حسین A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    22 0
    لطفاً دست از نخبه کشی بردارید مهران مدیری یک نخبه طنز با نگاه مردمی به نظر من و خیلی از مردم که در کامنت ها مشخص شده، ایشون کار جدیدی از رویکرد های واقعی جامعه رو به طنز کشیدند ولی از آنجایی که این قشر مرفح ، همه جوره به نفع خود و نه مردم قدم برمیدارند و آشکار شدن بعضی از واقعیت های غلط و تلخ به نمایش درآمده خاطرشان مکدر و عذاب وجدان خواهند گرفت پس اگر قرار است پخش نشود . بحث تخریب و ترور شخصیت این شخص خیلی جالب به نظر نمیرسد. متشکرم از همه کسانی که از زیاده خواهی وابستگان رسانه قشر مورد نظر رو زیر سوال بردند.
  • الهام IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    11 0
    سلام .من واقعا متاسفم به خاطر خيلي چيزا .سريال در حاشيه متوقف شد ولي مردم ايران بايد همه دوربين هاي خودشون را در دست بگيرن و در حاشيه كاملا واقعي تر را فيلم گرفته و به دنيا نشان بدن .من خودم در بيمارستان كار ميكنم وبه چشم خودم دارم ميبينم پزشكان مملكت ما چقدر مادي شدند و فقط به فكر پر كردن جيب خودشون هستند .البته نميشه كتمان كرد كه پزشكان خوب هم هستند اما اگر روراست باشيم خيلي كم هستند .سريال آقاي مهران مديري بيمارستانهاي واقعي ايران را نشان داد نه آنچه در فيلم ها مي سازند و همه خوش برخورد ،مهربون و...من خودم در بيمارستان بارها جلسات آموزشي در خصوص رعايت حقوق گيرندگان خدمت گذاشتم اما متاسفانه هر روز شاهد بدتر شدن اوضاع و بي رحمي كردن نسبت به مريضا هستيم .ادامه دارد
  • الي IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    10 2
    من به چشم خودم ديدم كه بيماري كه درد شديد در ناحيه كليه داشت و به دليل اينكه 2 ساعت روي تخت معطل شد و هيچ دكتري اورا ويزيت نمي كرد و همه موكول به بعد مي كردن وقتي اعتراض كرد پزشك بيمارستان كه به قول خودش سوگند نامه خونده سيلي محكمي به گوش بيمار زد و وقتي باز هم با واكنش بيمار مواجه شد و بيمار از روي تخت بلند شد و اعتراض كرد باز هم پزشك به اصطلاح محترم بيمار را تهديد كرد كه اگر ساكت نشي از همين طبقه سوم به پايين پرتابت مي كنم .من سوالي از وزير بهداشت دارم ،اينكه شما كه اين همه در بيمارستانها دم از حقوق گيرندگان خدمت ميزنيد چرا از اين مسائل به سادگي رد مي شيد ولي خود شما مانع پخش يك سريال تلويزيوني شديد .براي همه جامعه پزشكي متاسفم چون با اعتراضشون ثابت كردن از نظر شخصيتي ضعيف هستن و ترسو ..
    • دکتر میثم IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
      3 21
      منم برای شما متاسفم که نتوانستید رشته ی پزشکی قبول بشید تا لااقل شما الگویی برای بقیه ی پزشکان به اصطلاح "ضعیف و ترسو" باشید.انشالله نوادگان شما با همت مضاعف بتونن رشته ی پزشکی قبول بشوند.
  • نگار IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    24 1
    مهران مدیری از بهترین کارگردان های کشورمان است. ایشون توانستند تو عید امسال خنده رو لب های مردم بزارن اما انگار مردم ایران عادت کردن فیلم هایی رو ببینن که غم و اندوه و جدایی و ازدواج باشه که دیگه واقعا تکراری شدن. اقای مدیری خسته نباشید. من که واقعا در حاشیه رو دوست داشتم
    • مهران مدیری A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
      2 2
      خواهش میکنم... انشا الله فاز دوم جذاب تر خواهد بود...
  • فهیمه A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    16 6
    با سلام و احترام به پزشکان محترم کشور این رو باید درنظر بگیریم درسته که خیلی از پزشکان کشور .. خوب ، منصف و دلسوز هستند اما خیلی هاشون دقیقاً نظیر پزشکان سریال درحاشیه هستند که باید فکری به حالشون کرد مسئولین محترم هم به جای اینکه بیخود و بیجهت طرف پزشکا رو بگیرن ، بهتره که رسیدگی بفرمایند هرچند که هِـیــــــــــــــــــــــــــــچ انتظاری ازشون نمیره..... شما پزشکا به جای اینکه بهتون بربخوره ، بهتره که خودتون رو اصلاح کنین .. چون سریال درحاشیه عین واقعیت هست
  • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    10 3
    خواهش میکنم فصل دومش را جذابتر بسازید
    • بی نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
      0 2
      بعید میدونم بزارن پخش بشه
  • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 1
    خدا به این کارگردان توانا اجر دهد به نظر اینجانب بسیاری از پزشکان نه دلسوزی کافی و نه دانش کافی برای کمک به بیماران را دارند و در ضمن در امد پزشکان متناسب با خدمتشان در جامعه نیست و این موضوع در مقایسه با سایر مشاغل کاملا مشهود است. ونکته جالب در دنیای پزشکی عدم پاسخگویی این قشر در قبال حتی مرگ بیمار در قبال خطاهایشان است...... مهران مدیری من به نوبه خود سپاسگزارم
  • حسین A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    1 1
    با سلام ، من از طرفداران آقای مدیری بودم ، با اینکه پزشکان چه کرده اند و یا صدا و سیما چه سیاستی داره هم کاری ندارم ، منتقد هنری هم نیستم اما بعنوان یه بیننده معمولی تلویزیون که به دلایل شخصی گاهگاهی به تماشای برنامه ای مینشینم چند بار هم در اوقات پخش این سریال موفق به دیدنش شدم ، اگر اشتباه نکنم فیلمنامه ضعیف موجب شده بود بازیگران برای سرگرمی ملت روی به لودگی بیارن ، مگر نه اینکه از همین هنرمندان قبلاً سریالهای طنز موجه تری دیده بودیم ؟ تخلفات پزشکی ، مهندسی ، تجاری و ... در فیلمهای سینمایی مجاز و غیر مجاز بارها نشان داده شده و هر قشری که منکر تخلف در محدوده شغلی اش باشد بی منطق است اما محتوای سریال طنز حتی اگر حامل پیام خاصی هم نباشد میتواند گیراتر از اینها باشد .
  • سمیرا IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    8 3
    سلام.پدر بزرگ من بخاطر یه شکستگی ساده پا میره دکتر و بیمارستان بستری میشه.بعد دکتر تشخیص داد پلاکت خون پدر برگم کم شده و تجویز کرد خون تزریق کنن.حالا این خون که تزریق کردن حاوی بیماری هپاتیت بود و پدر بزرگم هپاتیت گرفت و شش ماه بعدش فوت کرد.ما نه تنها که نتوسنتیم شکایت کنیم بلکه هزینه کامل بیمارستان و عمل و غیرو .. رو گرفتن چندتا فوشم بارمون کردن که چرا اعتراض کردیم. حالا برین از پزشکا حمایت کنین عه.
  • ail IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    6 2
    درسته که این سریال مثل شبهای برره نبود ولی این همه انتقاد نشون میده که کسی جز مدیری توان ساخت سریال های طنز جذاب رو نداره و توقع از ایشون بالاست.به نظر من در حاشیه هم موفق بود و تو این کویر برنامه های جذاب صدا و سیما ، خیلی عالی بود ولی اینبار چشمان چشم پزشک وزیرمون کمی اذیت شد و نشون داد نه تنها عادت داره تو کار محیط زیست کشور دخالت کنه بلکه جنبه هم نداره . مهران مدیری فیلم نسازه و همونطوری بیاد بایسته برای مردم ما جذابه و خنده رو رو لبای این مردم میاره . موضوع اینه که پروژه ضد خنده و شادی تو کشور ما پروژه قدرتمندیه
  • 000 A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    17 3
    خیلی فیلم خوبی هست خواهش می کنم بذارید پخش بشه خواهش میکنم.
  • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    19 2
    وقتی تموم شه کی حال داره کانالهای در پیت صدا و سیما رو ببینه نه خیلی جذاب بود بهتر هم شد
  • جواد رضائي A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    2 0
    تا حالا لهجه اي به قشنگي جواد رضويان نشنيده بودم . مردم تو اين اوضاع بهم ريخته ي دنيا خنده ميخوان كه در حاشيه داره .
  • بی نام FI ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    1 5
    این سریال بسیار بی محتوا بود از آقای مدیری این درجه سقوط بعید بود بهتره همه ما انصاف داشته باشیم توهین به گروه هایی که تا این درجه زحمت کش هستند و از گروههای افتخار آفرین ایران هستند هم طنز نیست در سریال مرد هزار چهره هم برای هر شغلی دو جلسه گذاشته بودند و هیچکس ناراحت نشد آقای مدیری شانس آورد که پزشکان و وکلا به ایشان اعتراض کردند چون در این کشاکش هجو بودن سریال کمتر آشکار شد فکر کنم تمامی بودجه عظیم صدا و سیما خرج سریالهای کیلویی و دست مزدهای نجومی مجریان بیسوادش میشه .
  • vahid A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    6 1
    قشنگ معلومه متن مغرضانه هستش وگرنه سریال بسیار هم محبوب شده اگر محبوب نبود که کسی اعتراض نمیکرد
  • مهدی A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    4 1
    ما ایرانیا اصلا نمیتونیم شادی و لبخند همدیگه رو ببینیم فقط دوست داریم با دروغ واسه همدیگه نوشابه باز کنیم نمیشه از واقعیتها فرار کرد کافیه یه تعریف ساده از طنز اجتماعی بدونیم تا قسمتی از مشکلات جامعه که کم هم نیست حل بشه
  • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    5 0
    به 162 زنگ بزنید و درخواست کنید سریال حذف نشه
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    1 1
    به 162 زنگ بزنید و درخواست کنید سریال حذف نشه
  • no name IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    5 1
    سریال خوبی بود به نظرم این بار ایشون طنز رو در حیطه ی جدیدی تعریف کردند
  • آیدین US ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    12 2
    باید ما هم برای اعتراض به متوقف شدن سریال در حاشیهاتاق عمل مهران مدیری تجمع خیابانی برگزار کنیم تا ببینیم دکترها تعدادشون بیشتره یا ما.
  • ناشناس A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    7 1
    اتفاقا خیلی قشنگ بود نه تنها این کار اقای مهران مدیری بلکه کار قهوه تلخ و تمامی کار هاشون عالی بود . متاسفانه مردم یه ذره ظرفیت انتقاد رو ندارن . همین کار ها رو میکنن که هیچ یک از فیلمساز ها رغبتی به تولید فیلم نشون نمیدن مردم هم به خواطر بیکاری میرن سراغ شبکه های ماهواره ای .مسئولین لطفا بزارین تولید فیلم های ایرانی بالا بره که مردم به سراغ شبکه های ماهواره ای نرن . با تشکر
  • حمید A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    8 0
    خیلی گلی مهران
  • سعید IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    2 1
    متاسفانه به نظر من نوشته های این سایت در باره ی اقا مدیری درست نیست سینمای ایران تا حالا چنین کارگردان توانای را به چشم ندیده است و این جمله ی اونایست که جنبه انتقاد ندارند شکست برای کارهای این کارگردان توانا کلمه اشتباهی است . تنها کارهی سینمای اقا مدیری مدیری که با سینما خارج از ایران قابل مقایسه است
  • ناشناس A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    4 1
    به نظرم خیلی قشنگ بود وطنز واصلا چهره ی بدی از پزشکان نساخته بود
  • بيننده A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    3 2
    آقاي مديري مثل هميشه گل كاشتيد همينكه با عث شديد كه دكترها كمي نگران موقعيت شان باشند كافيست هزاران تشكر از شما حرف دل مردم را زديد
  • انسان A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    1 1
    خدا پدر و مادر آقای مدیری را قرین رحمت کند و خودش رو سلامت و پایدار واقعا برنامه هایی که از ایشون پخش شده فوق العاده می باشد و نقد شما اصلا منصفانه نیست نمی دانم از چه رو این حرفها را نوشتی این سریال آقای مدیری هم خیلی خوب و جذاب بود...... پایدار باشید.....
  • محسن A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    1 1
    مهران مدیری شکست نخورده این جامعه پزشکی هستش که شکست خورده
    • زینب IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
      1 1
      لایک
  • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    نظر مردم مهم نیست
  • پرهام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    0 0
    درود بر تلاش ها و زحمات بی شایبه سرباز عرصه فرهنگ جناب مهران مدیری
  • بابک A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    0 0
    مشکل فیلم های جدید مهران مدیری،حضور مهران غفوریان هست ایشون هیچ استعداد بازیگری طنز نداره و فقط میخواد با ادا در اوردن طنز ایجاد کنه که این طنز نیست