بازار خودرو در شرایطی فصل پاییز را آغاز کرده که همچنان رکود بر این بازار سایه انداخته است.

روزهای پاییزی بازار خودرو در شرایطی فرا رسیده که بر اساس ادعای فعالان بازار بسیاری از شهروندان تمایلی برای خرید خودرو ندارند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در روزهایی که از پاییز سال جاری سپری شده است یک افت و خیزی 500 هزار تومانی در بازار خودرو شکل گرفته است اما در روزهای آخر هفته ای که سپری شد، قیمت‌ها تغییر خاصی را به خود ندیده و به نوعی ثابت مانده‌اند.

بر این اساس آنطور که فعالان بازار می گویند تندر-90 مدل E2 ایران خودرو 38 میلیون تومان قیمت دارد و مدل پارس خودرویی‌اش نیز یک میلیون تومان گران تر به فروش  رسید. تندر مدل E1 هم 35  ميليون تومان قیمت داشت که این موضوع از تثبیت آن حکایت مي‌كند. پارس‌تندر نیز 40 میلیون تومان خرید و فروش شد.

تيبا نيز 23 میلیون تومان به‌فروش رسید. پژو 206 تیپ5 هم، 36  ميليون تومان خريد‌و‌فروش شد و مدل صندوقدار و V8 آن نیز قیمتی برابر با 37 میلیون تومان داراد.در بین پرایدها نیز مدل 131 قیمتی برابر با 19 میلیون تومان داشت و مدل 132 مجهز به یورو4 آن نیز 20 میلیون تومان به فروش رسید.

 پراید 111  قیمتی حدود 21 میلیون تومان دارد. 

در ادامه جدول قیمت انواع خودرو های داخلی در هفته ای که سپری شد آمده است: 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد EU ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    73 13
    رانا کمتر از ۳۳ تومن تو بازار پیدا نمی شه. چرا اینقدر اطلاعات اشتباه می دین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لااقل هیچی نگین. مگه کسی از شماها قیمت می خواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    10 2
    دروغه....
  • بی خودرو A1 ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    7 0
    تا همین حالا سورن خود شرکت زده ۳۵۷۰۰ چطور شما میگید ۳۴ تومن؟
  • بينام ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    1 2
    اينا همه دروغه حرف چندتا مجلسيه كه ميخوان راي جمع كنن مردمو بدبخت كردن برن ماشيناشون سرمايه زندگيشونوچند ميليون زير قيمت بازار بفروشن