علیرضا منصوریان مربی نفت می گوید او بخوبی می داند الان بچه های تیم امید ایران چه می کشند. ایسنا از کنفرانس مطبوعاتی این مربی گزارش داد:

 

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: باید این برد به فراموشی سپرده شود. ما هفته آینده یک دیدار سخت و نفس گیر مقابل فولاد خوزستان در اهواز داریم.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری که نظرتان در خصوص فشردگی مسابقات در ادامه لیگ و تعطیلی آن چیست؟ گفت: به دلیل این که درگیر مسابقات تیم ملی مان هستیم، احتیاج است که اردوی تیم ملی حتما برگزار شود، ضمن این که ما در حال گذراندن سال های پیشرفت و تکامل لیگ برتر هستیم. در بخش بیشتری از این تقویم، باشگاه ها آسیب می بینند. طی 20 روز چهار بازی انجام می دهیم و سپس لیگ یک دفعه 30 روز تعطیل می شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: به هر حال باید به این بخش نگاه ملی داشته باشیم و کمک کنیم که سازمان لیگ تقویمش را سال به سال پیش ببرد. طبیعتا باشگاه ها باید انعطاف پذیری داشته باشند، البته می دانم که پس از این تعطیلات بازیکن تحلیل رفته وارد مسابقات می شود. من می دانم بیشتر باشگاه ها آسیب می بینند ولی از سوی دیگر باید نگاه ملی هم داشته باشیم.

وی بیان کرد: من سال گذشته سرمربی تیم ملی امید بودم و می دانم که این دغدغه ها تا چه اندازه برای کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان و امید مشکلات ایجاد می کند. من فکر می کنم باید سال 93 را بگذارنیم و برای سال 94 یک برنامه خوب و محکم داشته باشیم.

منصوریان در ادامه درباره شرایط ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، گفت: زمین چمن این ورزشگاه بسیار خوب است و فکر می کنم پس از زمین چمن ورزشگاه های گسترش فولاد تبریز و آزادی تهران، یکی از بهترین زمین چمن های استادیوم های کشور است. تعمیراتی که در آن ایجاد شد، اصولی بود و از رختکن خوب و شیک هم بهره می برد.
وی بیان کرد: درباره تیم هم نام خودمان هم که یک رقابت سالم با آن داشتیم، باید بگویم که این تیم نیاز به یک نگاه مدیریتی ویژه دارد و حتما باید برای آن هزینه کنند. در لیگی که تیم ها با 20 میلیارد تومان به جنگ قهرمانی می روند، پس برای ماندن باید حداقل 10 میلیارد تومان هزینه کرد. با مدیریتی که من از آقای رضاییان می شناسم و سابقه مدیریتی ای که او در فولاد خوزستان داشته است، فکر می کنم از عهده کار بر می آید و مسوولان نیز باید به فکر این تیم که پس از سال های بسیاری به لیگ برتر آمده است، باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران عنوان کرد: من به عنوان برادر تیم شما هر کمکی که از دستم بر آید، می کنم. اولین کمک من به این تیم، دادن بوحمدان بود. اگر می خواستیم حرفه ای فکر کنیم او را حفظ می کردیم ولی در جلسه ای که با باشگاه ه مان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که او شاید آن قدر که می تواند به نفت مسجدسلیمان کمک کند، کمتر به ما کمک کند. ما یک برادر در این جا و برادران دیگر هم در آبادان و گچساران داریم. اعتبار نفت به همه ما بر می گردد. من با مسولان صحبت می کنم که حتما برای نفت مسجدسلیمان هم سرمایه گذاری شود. این تیم به بنیه مالی بهتری برای خرید چند بازیکن احتیاج دارد. لذت می بریم وقتی سکوهای این جا را نگاه می کنیم. ما نفت تهران هستیم ولی کلا 200 هوادار هم نداریم.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که نظرتان درباره مربیگری در استقلال تهران چیست؟ گفت: فاصله من تا نیمکت استقلال تهران خیلی است و فکر می کنم من در حال طی کردن مرحله آزمون و خطا هستم.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =