امیر قلعه نویی دلیل شکست تیمش برابر فولاد را هم روی بد فوتبال می داند و می گوید هنوز در شوک این اتفاق است. ایسنا از کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مربی استقلال گزارش داد:

 سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر فولاد اظهار کرد: امروز بازی خوبی را شاهد بودیم. ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در نیمه اول با دو گل برتری به رختکن برویم اما بی‌دقت عمل کردیم و کم‌شانس هم بودیم که با کمترین خطر روی دروازه خودی سه امتیاز را از دست دادیم. فولاد حتی یک کرنر و موقعیت 30 درصد هم نداشت و با یک موقعیت از روی ضربه کاشته به ما گل زد.

 

او ادامه داد: این قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی، می‌خوری. ما قبل از خوردن گل هم عملکرد خوبی داشتیم و باید به بازیکنانم تبریک بگویم. در این هفته همه تیم‌های بالای جدولی برای ما بازی کرده بودند اما ما هم برای آن‌ها بازی کردیم.

 

قلعه‌نویی درباره مشکل تیمش در گلزنی در دو، سه هفته اخیر گفت: وقتی موقعیت ایجاد می‌شود یعنی ما از نظر تاکتیک حمله خوب کار کرده‌ایم. زیاد نگران این موضوع نیستم البته ضعف‌هایی هم داریم که باید صبر کنیم تا یاران مصدوم ما برسند. امروز نبود هافبک‌های بازی‌سازی در این نتیجه تأثیرگذار بود. مگویان 20 دقیقه بود که به ما گفت می‌خواهد تعویض شود اما کسی را روی نیمکت نداشتیم تا جای او بیاوریم.

 

سرمربی استقلال همچنین گفت: هم امروز و هم در بازی مقابل نفت تهران نمایش خوبی داشتیم. فولاد تیم باشخصیتی است اما امروز موقعیت خاصی نداشتند و فروزان کم‌کارترین بازیکن ما بود. شاید اگر موقعیت فخرالدینی یا یکی از تک‌ به تک‌های ما گل می‌شد نتیجه چیز دیگری بود. باید در هفته‌های آینده بهتر باشیم تا از صدر جدول فاصله نگیریم.

 

او درباره عملکرد آرش برهانی گفت: آرش خوب دوید اما از موقعیت‌هایش به‌خوبی استفاده نکرد.

 

قلعه‌نویی درباره علت مصدومیت‌های متعدد در ترکیب استقلال گفت: بازیکنانی که از روز اول با ما بوده‌اند با آن‌هایی که از اواسط کار به تیم اضافه شده‌اند آمادگی‌شان خیلی فرق دارد. من چند روز پیش در تلویزیون دیدم که بکن‌بائر از وضعیت چند ملی‌پوش بایرن‌مونیخ گلایه دارد و مثل اینکه این موضوع در همه جای دنیا وجود دارد و فقط برای استقلال نیست. بعضی از بازیکنان ملی‌پوش ما که شاید فکر می‌کردند تیم‌های اروپایی آن‌ها را می‌خواهند در بازگشت به اردوی تیم هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ انگیزشی افت کرده بودند اما سایر بازیکنان تیم سر حال هستند هرچند که من از ابتدای فصل گفته‌ام تیم ما از نظر بدنی توازن ندارد و باید روی بازیکنان کار کنیم که دیگر جام‌جهانی را فراموش کنند.

 

سرمربی استقلال در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد تیموریان گفت: آندو تا زمانی که در زمین بود خوب کار کرد و این‌گونه نیست که سر خود شوت بزند. حالا یک روز مثل بازی با بوریرام شوتش گل می‌شود و یک روز مثل امروز نه.

 

او درباره عملکرد ضعیف تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی هم گفت: من فعلاً بی‌هوش نتیجه تیم خودم هستم اما طبیعتاً نتیجه تیم امید خوب نبوده اما این اتفاقات در فوتبال دنیا می‌افتد. وینگادا مربی بسیار بزرگی است که به تیم امید کمک خواهد کرد. این اتفاق برای اسپانیا و ایتالیا هم افتاد اما برخوردها فرق می‌کند. شما ببینید که ما چه بلایی سر اکبر محمدی آوردیم؛ مربی‌ای که می‌توانست یکی از آینده‌داران فوتبال ما باشد. این اتفاقات برای خیلی از مربیان بزرگ می‌افتد اما نگاه‌ها در فوتبال ما دارد لطمه می‌زند. خیلی از دوستان با قلم و میکروفون خود پدر مربی ایرانی را در می‌آورند.

 

او در پایان گفت: نتیجه تیم امید اصلاً خوب نبود اما حالا که این اتفاق افتاده باید به آینده نگاه کنیم و به کادر فنی این تیم حمله نکنیم. البته آن‌هایی که قلم و میکروفون به دست دارند قطعاً این کار را نمی‌کنند اما باید منصفانه و خداپسندانه نقد کنیم.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =